بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

به دلیل مهارت بسیار بالای خود در آشپزی تصمیم گرفتم وارد حوزه تولید پیاز داغ شوم و آن را در حجم و ابعاد کوچک تر شروع کرده و سپس گسترش دهم، از همین طریق به ثروت رسیدم و در ادامه می خواهم محبوب ترین محصولات خود را به شما معرفی نمایم.

پیاز داغ خانگی

مدتهاست که با آمدن فریزر به خانه ها، بانوان انواع مواد غذایی را آماده طبخ کرده و آن را منجمد می کنند، حتی پیاز داغ خانگی و رنده شده را، البته در برخی عطاریها پیاز داغهای خانگی خشک شده نیز به چشم میخورد. بطور کلی امروزه افراد و کارخانه ها با استفاده از روشهای، مربا کردن، ترشی کردن، منجمد کردن، رب کردن، کنسرو کردن و شیوه های دیگر سعی در نگهداری طولانی مدت مواد غذایی دارند، هدف از این کار می تواند متفاوت باشد.

مثلا برخی برای جلوگیری از خراب شدن میوه یا مواد غذایی آنرا تبدیل به ترشی، مربا و غیره می کنند و گاهی برای اینکه در فصول دیگر بتوانند از میوه این فصل استفاده کنند آن را خشک یا منجمد می کنند و دلایل دیگر، خیلی از افراد دوست دارند اگر قرار است غذایی تهیه کنند مواد آن تازه باشد و منجمد نشده باشد اما در مقابل بانوانی که فرزندان کوچکی دارند و یا شاغل هستند دوست دارند بیشتر مواد غذا را از قبل آماده داشته باشند و در عرض بیست دقیقه بتوانند غذای خود را آماده کنند و وقت زیادی برایش صرف نکنند.

پیاز داغ خلالی

اگر می خواهید از مواد غذایی فریز شده استفاده کنید سعی کنید خودتان آن را تهیه کنید مثلا پیاز داغ خلالی را به سبک و اندازه دلخواه خودتان نگینی و سرخ کنید، اگر از غذاهای ایرانی استفاده می کنید. می دانید که پای ثابت تمام غذاها در ایران پیاز داغ است، پیازهای سرخ شده یا همان پیاز داغ که طعم خوبی به غذا می دهند و اکثر ایرانیها آن را دوست دارند.

معمولاً همه افراد برای سرخ کردن پیاز مشکل دارند و یا پیازهایشان سرخ نشده می ماند و نرم می شود و یا زیادی سرخ شده و رنگش تیره می شود و می سوزد اگر بخواهید یک پیازداغی داشته باشید که طعمش خوب باشد و خوشمزه باشد. همچنین رنگ زیبایی هم داشته باشد و سیاه نشده باشد می توانید مقدار زیادی از پیازها را نگینی و یا به صورت رنده ای خرد کنید و مقدار زیادی پیاز داغ درست کنید و در فریزر بسته بندی کرده و نگه دارید.

پیاز داغ کیلویی

اکثر محصولات خورد شده و یا سرخ شده ای که در فروشگاه ها هستند معمولا خانگی اند، مثل پیاز داغ کیلویی و سیر داغ، نخود فرنگی خام پاک شده، سبزی سرخ شده و خیلی از محصولات دیگر، پس اگر زمان ندارید و یا دوست دارید مواد غذا را آماده شده تهیه کنید.

می توانید از فروشگاه های معتبر مواد اولیه آماده شده غذا را تهیه کنید، کمی از نحوه درست کردن یک پیاز داغ عالی صحبت کنیم، اول از همه باید پیازها را پوست بکنید به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. و از رنده های جنس خوب برای خرد کردن آن استفاده کنید و اگر غذا ساز دارید به راحتی می توانید بدون آنکه چشمتان اذیت شود با غذاساز پیازها را خرد کنید و اگر رنده و غذاساز در دسترس ندارید یک چاقوی نسبتاً تیز بردارید و به صورت مرتب و یکدست پیازهایتان را خرد کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها