بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸

مهم ترین موضوع که بسیاری از افراد آن را نادیده می گیرند تاثیر نحوه تفکرات و ذهنیت بر روی رسیدن به اهدافی مانند ثروتمندی است، من توانستم با ایجاد تغییر در ذهنیت خود و ورود به عرصه تولید برنج قهوه ای به درآمد بالا دست پیدا کنم و در ادامه انواع این محصول را معرفی خواهم کرد.

برنج قهوه ای اصل

در سفره ی ما ایرانی ها برنج و نان جایگاه مهم و غیر قابل حذفی دارد، شاید افردای که برنج مصرف می کنند یک بار تمایل داشته اند که برنج قهوه ای اصل و تازه تهیه کرده و طعم آن را نیز امتحان کنند. برنج قهوه ای همان غله ی کامل و شالی کوبی نشده و متصل به سبوس برنج سفید است که به کمک حرارت باعث می شوند تا تمام مواد مغذی سبوس آن، جذب برنج شود و ارزش غذایی محصول بالا برود.

برنج قهوه ای در مقایسه با برنج سفید بسیار مقوی تر است و دارای مقادیر زیادی از آنتی اکسیدان بوده و همچنین سرشار از مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد، منتهی چون از نظر طعم زیاد با ذائقه ی مردم ایران هماهنگ نیست تمایلی به استفاده از آن و جایگزین کردنش به جای برنج سفید ندارند.

برنج قهوه ای گلستان

از تاثیرات مهم مصرف برنج قهوه ای گلستان بر بدن می توان به بهتر شدن عملکرد قلب، بهبود سیستم گوارش و کاهش احتمال بروز آسیب به دستگاه عصبی اشاره داشت. برنج قهوه ای در فروشگاه های معتبر مثل افق کوروش عرضه می شود اضافه کردن برنج قهوه ای طارم به رژیم غذایی روزانه می تواند بدن فرد را از میزان بالای کلسترول، استرس،فشار خون، مشکلات پوست و مو و همچنین افسردگی دور نگه دارد و احتمال بروز بیماری هایی نظیر چاقی و سرطان و دیابت را تا حد قابل توجهی کاهش دهد. در طب اسلامی تاکید زیادی به مصرف برنج قهوه ای و سبوس آن شده است، فروشگاه طب اسلامی تبریزیان هم یک از نمونه هایی است که روش های خاصی از نوع مصرف این محصول را به افراد ارائه می دهد.

همان طور که می دانید برنج سفید بیشتر خواصش را در طی مراحل شالی کوبی و آسیاب از دست می دهد و فقط میزان زیادی کربوهیدرات در آن باقی می ماند ولی برنج قهوه ای سرشار از املاح مفید و لازم برای بدن همچون فسفر، زینک،کلسیم، پتاسیم ومنگنز و غیره است.

برنج قهوه ای هاشمی

در هنگام پخت برای حفظ مواد مغذی موجود در برنج قهوه ای هاشمی از آبکش کردن برنج قهوه ای خودداری کنید و حتما آن را به صورت کته بپزید. مراحل آماده سازی برنج قهوه ای بسیار ساده است، فقط کافی ست که از 2 یا 3 ساعت قبل آن ها را بخیسانید و بعد آب آن را جدا کرده و در یک قابلمه دیگر که حاوی آب است بریزید.

داخل قابلمه باید حدودا یک و نیم سانتی متر بیشتر از سطح قرار گیری برنج ها آب داشته باشد، روی شعله ی گاز قرار می دهیم تا جوش بیاید بعد شعله را کم می کنیم و هر زمان که آب کامل خشک شد دم کنی را روی درب قابلمه قرار می دهیم و می گذاریم با شعله ی کم حدودا 30 تا 40 دقیقه دم بکشد. توجه داشته باشید که برنج قهوه ای عطر و طعم برنج سفید را ندارد ولی به مرور ذائقه تان به آن عادت می کند از مزایای بی شمارش بهره مند خواهید شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها