بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

یکی از مهمترین انشا های دوران دبستان که راجع به آن یک انشا نوشته ‌ایم این بوده که علم بهتر است یا ثروت؟ باید بگویم که من ثروت را انتخاب کردم اما وقتی وارد کسب و کار شال شدم، متوجه شدم که بدون علم میشود پول درآورد اما نمی شود به ثروت رسید و ثروتمند شد. بعد از این من با افزایش علمم در کسب و کار شال به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم .

شال لمه شاین

شال لمه شاین با جنسها و در مدلهای مختلفی همچون شال نخی لمه دار، نخی ژاکارد لمه دار، نخ ابریشم لمه دار یک لایه و دولایه تولید و عرضه می شوند که هر کدام از آنها نیز تنوع طرح بسیار زیادی دارند.

از مشخصه های اصلی شال لمه شاین، درخشش و براقیت این نوع شالها است که آنها را بسیار شیک و جذاب می کند.

در واقع لمه رشته های براق به کار رفته در بافت پارچه این نوع شال است که عموما در ترکیب لمه با انواع پارچه هایی مثل نخی، حریر، ژاکارد و ابریشم نمای خاص و جلوه زیبایی برای آن ایجاد می کند.

شال لمه شاین از لطافت خاصی برخوردار است که در تماس آن با موی سر آسیبی به آن نرسانده و به خوبی بر روی سر قرار می گیرد و استایل بسیار شیکی را ایجاد می کند.

شال پلیسه منگوله دار

یک از رایج ترین پوشش ها برای سر خانم ها شال پلیسه منگوله دار می باشد که دارای تنوع رنگ و مدل های بسیاری می باشد که با یک انتخاب مناسب می توانید استایل خود را ارتقا دهید.

می توان گفت که شال، نوعی اکسسوری محسوب می شود که در کامل کردن استایل افراد نقش مهمی را دارد و معمولا برخی از افراد دوست دارند.

تا شالی را تهیه کنند که در بسیاری از مکانها بتوانند از آن استفاده کنند تا اینکه چند شال را با پرداخت هزینه اضافی خریداری کنند.

به دلیل اهمیت زمان و شاغل بودن افراد، خانم ها طرفدار شال هایی هستند که به راحتی شسته شوند و تغییر رنگ ندهند همچنین نیاز به اتو کشی نداشته باشد.

شال خامه دوزی

خامه دوزی نوعی هنر دستی است که اغلب توسط بانوان با سلیقه ی سیستان و بلوچستان روی الیاف پارچه انجام می گیرد. مشخصات شال خامه دوزی با توجه به اینکه کار دست باشد یا ماشین متفاوت است.

در نوع دست دوزی تقارن صد درصدی به چشم نمی خورد و طرح های تکراری کمتر دیده می شود.

طرح ها خاص و منحصر به فرد می باشد و معمولا روی پارچه ها نخی و ابریشمی دوخته می شوند.

اما در نوع ماشینی طرح ها قرینه ی کامل، تکرار در انواع رنگ ها و جنس های مختلف پارچه دیده می شود.

بانوان عزیزی که دارای تیپ خاص و متفاوت هستند شال های خامه دوزی دستی را انتخاب می کنند چرا که این نوع طرح ها متمایز از انواع دیگر موجود می باشند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها