بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

ممکن است فکر کنید داشتن درآمد دلاری امری دست نیافتنی است اما اینطور نیست و من توانستم با ورود به حوزه پتو و عرضه آن در بازار خارجی به درآمد دلاری رسیده و ثروتمند شوم، در ادامه به بررسی بیشتر انواع پتو خواهیم پرداخت.

پتو گلبافت یک نفره گل برجسته

استفاده از پتو گلبافت یک نفره گل برجسته و داشتن آرامش در هنگام خواب برای بیشتر افراد بسیار مهم است، برای شما چطور؟ استراحت و خوابیدن در یک مکان آرام همراه با کالای خواب مناسب مانند، پتو گلبافت یک نفره گل برجسته، برای هر شخصی مهم است. امروزه خرید این محصول در سایزهای مختلف و قیمت مناسب در همه جا به راحتی انجام می پذیرد.

پتو گلبافت به خاطر داشتن جنس با کیفیت خیلی مورد توجه قرار گرفته است و یکی از پر فروش ترین انواع پتو می باشد. این محصول در سایزهای مختلفی وجود دارد، مثلا سایز یک نفره و دو نفره از مهمترین سایزهای پتو است. البته پتو گلبافت در انواع کودکان و نوجوان هم وجود دارد که از نظر طرح و رنگ با هم فرق دارند و الیافی که برای بافت پتو گلبافت به کار می رود از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این دسته از پتو جنسی بسیار گرم و نرم و لطیف دارند و همین خصوصیات موجب شده است که بسیار پر طرفدار باشند.

پتو مسافرتی حوله ای

یکی از بهترین و پر طرفدار ترین پتو های مسافرتی نوع پتو مسافرتی حوله ای می باشند که معمولا از قیمت مناسبی برخوردار هستند و هر فردی می تواند آن را تهیه کند. در این مطلب قصد داریم شما را با استفاده های گوناگون این کالای خواب آشنا کنیم. هر فردی برای این که خواب راحتی را داشته باشد اغلب از یک رو انداز مانند پتو استفاده می کند که هر چه نرمی و لطافت آن بیشتر باشد مسلما در پی آن خواب راحت تری را هم خواهد داشت.

علاوه بر این ها پتو فقط جنبه خواب ندارد و در بسیاری از موارد گوناگون دیگر همچون به عنوان پارچه رومبلی هم مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از کالا هایی که در سازمان های پزشکی و اورژانسی جنبه ضروری دارد پتو می باشد اگر دقت کرده باشید در مناطقی که دچار زلزله و سیل می شوند اولین کمک های امدادی که از طرف مردم صورت می پذیرد ارسال انواع پتو به افراد صدمه دیده می باشد.

پتو گلبافت دونفره

کارخانجات شادیلون با استفاده از بهترین دستگاه‌ های صنعتی و به کارگیری مهندسین و متخصصین کاربلد در زمینه تولید انواع پتو مانند پتو گلبافت دونفره، به یک برند معتبر در عرصه کالای خواب تبدیل شده است. پتو گلبافت به دلیل نرمی و لطافتشان از محصولات پرفروش این کارخانه به حساب می‌ آید، مرکز تولید پتو گلبافت شادیلون، در مشهد است.

این کارخانه به واسطه ارتباط مستقیم اش با شرکت های فروش اینترنتی، توانسته است تولیداتش را با سودی مقرون به صرفه و به طور مستقیم به دست مشتریان برساند. در هر خانه ‌ای یک گلبافت هست چرا که خیلی از افراد برای هدیه دادن، گلبافت می‌خرند. دلیل محبوبیت پتو پنبه‌ای گلبافت ویژگی ‌های خاص این بافته است که در ادامه به چند مورد از این ویژگی‌ها اشاره می کنیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها