بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۹

این روزها با توجه به اوضاع و شرایط اقصادی کشورمان، اوضاع مالی بسیاری از هم وطنانمان ابری و بد می باشد. من نیز جزو همین گروه بودم تا اینکه با کسب و کار جدیدی آشنا شدم که می توان آن را با سرمایه بسیار اندک آغاز کرد. با شروع فعالیت جدیدم در حوزه تخمه آفتابگردان شرایط مالی ام متحول شد و توانستم به درآمد بسیار بالا برسم و رفته رفته به یک فرد ثروتمند تبدیل شدم.

تخمه آفتابگردان محلی

امروزه تخمه آفتابگردان محلی خام و بو داده به دلیل مواد مغذی موجود در آن جایگاه ویژه ای در سبد غذایی ایرانیان دارد که قیمت آن متاثر از خام یا طعم دار بودن آن می باشد که اشاره خواهیم کرد.

داشتن رژیم غذایی سالم متاثر از مواد غذایی استفاده شده در سبد خانوارها می باشد دانه های گیاهی منبع غنی مواد مغذی و مفید برای بدن می باشند که از جمله آنها می توان تخمه آفتابگردان محلی را نام برد.

انواع مواد گیاهی و طعم دهنده های طبیعی در تهیه تخمه آفتابگردان بوداده و تنوع در طعم و مزه تخمه آفتابگردان از جمله دلایل محبوبیت این دانه گیاهی می باشد.

تخمه آفتابگردان خام عمده

یکی از تنقلات پرطرفداری که جایگاه ویژه ای در مهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه دارد تخمه آفتابگردان تازه است در صورتی که شما هم به دنبال آگاهی ازبهترین قیمت روز خرید و فروش تخمه آفتابگردان خام عمده را دارید ما را تا انتهای مطالب همراهی نمایید.

حتما اطلاع دارید که تخمه آفتابگردان از گل های رسیده آفتابگردان تهیه می شود و بومیان آمریکایی برای اولین بار این تخمه را پرورش دادند این موضوع به بیش از 5 هزار سال پیش باز می گردد.

به صورت کلی این محصول به دو صورت با پوست خام یا طعم دار و یا مغز شده به بازار ارائه می شود که طبیعتا بهای مغز تخمه آفتابگردان از نوع یا پوست آن بیشتر است از طرفی فاکتورهای متعدد دیگری نظیر یکدست بودن، اندازه آن، طعم آن که اعم از فلفلی، نمکی و لیمویی می باشد.

تخمه آفتابگردان ترکیه

انواع تخمه آفتابگردان به دلیل دارا بودن خواص بی شمار برای بدن در بازار به صورت انبوه به خرید و فروش می رسد و مشتریان آن از مصرف آن لذت می برند. تخمه آفتابگردان ترکیه به علت دارا بودن خواص بسیار این دانه ها که مقدار فراوان آهن پتاسیم ، روی ، فسفر و ویتامین B5 توصیه میشود.

مصرف حد مورد نیاز تخمه باعث سلامت قلب و عروق میشود. مقدار آهن موجود در تخمه آفتابگردان با تخمه مرغ و جگر و جوانه گندم قابله مقایسه است.

تخمه های آفتابگردان میوه های این گیاه است دانه های آن از درون گلی که روی ساقه قرار داره جدا می شود. در هر کدام از این گل ها حدود ۲۰۰ عدد دانه تخمه قرار دارد. گل آفتابگردان دو نوع می باشد یک نوع آن خوراکی بوده و همان تخم هایی است که می خوریم. و نوع دیگر برای تهیه روغن در مزارع کشت می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها