بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۰

فعالیت در حوزه حوله و انواع آن موفقیت های چشمگیری را برای من به ارمغان آورد و مرا به ثروت رساند، در ادامه با انواع حوله بیشتر آشنا شوید، تا پایان مقاله همراه من باشید تا برای شما بازگو کنم که چگونه به ثروت رسیدم.

حوله تن پوش کودکان

گذشته از ضرورت استفاده از این نوع حوله برای کودکان که پوست حساسی دارند و حوله تن پوش کودکان برای آنها از مهمات است.

یکی از لباس هایی که مورد استفاده اغلب بچه ها قرار گرفته حوله تن پوش کودک پسرانه بوده که بسیار جذاب بوده و برای استفاده بعد از استحمام مناسب می باشد. این حوله ی زیبا دارای رنگ بندی متفاوتی بوده که مناسب برای سلیقه همه افراد می باشد و می توان از آن در بسیاری از محیطها استفاده کرده و همچنین می توان آن را به راحتی مورد شست و شو قرار داد.

کارخانه های تولید کننده از این محصول در سایزهای مختلف تولید کرده که برای استفاده ی همه مناسب می باشد و همچنین می توان در تمامی سنین از آن بهره گرفت و بعد استحمام و استخر از آن استفاده کنید.

ست حوله تن پوش هنر

شما هنگام خرید ست حوله تن پوش هنر با قیمت های مختلفی رو به رو می شوید که نشات گرفته از جنس حوله و یا ساده و طرح دار بودن آن است و همچنین اندازه های مختلفی که دارد.

ریشه کلمه حوله از خواب به علاوه لی بدست آمده است، خواب به معنای پرز و پسوند لی که در کنار هم خوابلی خوانده می شود.

ولی چون در ترکی استانبولی حرف خ استفاده نمی شود حاولی نامیده شده که پس از گذر ایام و برگرداندن آن به زبان فارسی و یا حتی ترکی آذربایجانی حوله نامیده شد.

حوله استخری ژله ای

حوله های استخری ژله ای‌ چون آلودگی را به خود جذب نمی‌کنند، معمولاً کمتر کثیف می‌شوند، به همین دلیل نیاز به شستشوی کمتری داشته و هنگام شستشو نیز چون جنس خاصی دارند، معمولا سریع تمیز می‌شوند.

حوله استخری ژله ای از حوله های معمولی که برای خشک کردن دست و صورت به کار می روند، بزرگ تر هستند، ولی نه آن قدر بزرگ که در حمل آن‌ها مشکل ایجاد شود.

این حوله ها گاهی به عنوان حوله باشگاه نیز استفاده می شوند، هم برای خشک کردن بدن و هم به عنوان زیرانداز که از تماس بدن با سطح زمین یا دستگاه ورزشی جلوگیری نماید.

در هنگام خرید حوله استخری به کیفیت الیاف آن توجه نمایید تا پس از چندین بار شستشو بصورت کلی بلا استفاده نشوند، بهترین راه برای خشک کردن این محصول خشک کردن روی خشک کن و یا جلوی آفتاب است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها