بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۲۳۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۳:۱۴

دارایی شما همواره از بازار تاثیر می‌پذیرد و بازار هم که پستی و بلندی‌های خود را دارد، زمانی که تجار خود را درزمینه روفرشی آغاز کردم من توانستم بر روی بازار تاثیر بگذارم و حقوق خود را ده رقمی کنم و زندگی مرفهی را برای خودم رقم بزنم.

روفرشی مخمل شانل فشرده

تنوع در جنس روفرشی مخمل شانل فشرده که در خطوط تولید روفرشیها استفاده می شود دلیل خوبی برای تنوع در سطح کیفی محصولات است.

تولید کنندگان ایرانی و خارجی در ترکیه سعی دارند از الیاف باکیفیتی استفاده کنند و نمونه بارز الیاف شانل هستند که با ضخامتی که دارند می توانند فرشها را در برابر ساییدگی، پا خوردگی، نور آفتاب و پارگی محافظت کنند.

این محصولات با تنوع طرح و رنگ زیادی در دسترس قرار می گیرند که با این تفاسیر خریداران تنوع طلب می توانند آنها را تهیه کنند.

روفرشی شانل از نخ پنبه ای پرزدار آماده می شود و می توان این محصولات را در نمونه های کلاسیک و مدرن خریداری کرد.

روفرشیهای شانل کلاسیک با طرحهای لچک، افشان و ترنج هستند و از ویژگیهای بارز آنها وزن سبک است که موجب می شود حمل آنها آسان تر شود و در گردش و مسافرت مورد استفاده قرار می گیرند.

روفرشی مخمل شانل ضخیم

حتما در زمان خرید علاوه بر قیمت و طرح به جنس روفرشی مخمل شانل ضخیم نیز توجه داشته باشید تا باعث خواهد شد یک کالا با کیفیت دست شما را بگیرد. به دلیل داشتن طرفدار زیاد تولیدکنندگان به این فکر خواهند بود که به تولید انبوه برسانند و مشتری بتواند با دست باز و خیال راحت این کالا را خریداری کند.

همچنین باید به این موضوع نیز دقت کنید که بسته بندی به طوری خواهد بود که به هیچ عنوان در زمان حمل و نقل به کالا صدمه وارد نخواهد شد. در ضمن روفرشی در مدل و طرحهای مختلف موجود می باشد که به هر خانه که دیزاین آن فرق خواهد کرد مناسب می باشد.

شما می توانید این کالا را با روشهای مختلف تهیه و مورد استفاده قرار بدهید تا دکور خانه خود را نسبت به سلیقه خودتان مرتب کنید. نخهای مختلفی در این نوع از روفرشی دوشانل به کار گرفته خواهد شد که باعث نرم شدن این نوع از کالا می شود.

به دلیل استفاده از مخمل یا شانل این نوع از کالا شبیه به فرش می باشند که همین موضوع باعث شده است تا اینکه مشتری بتواند با خیال راحت یک محصول با کیفیت و منحصر به فرد برای خود تهیه کند.

روفرشی مخمل کشدار

افراد برای اینکه یک دکور مناسب برای خانه خود داشته باشند می توانند از روفرشی مخمل کشدار استفاده کنند. امروزه روفرشیهای مختلف در بازار خواهد بود که دارای جنسهای مختلف در بازار می باشد تا شما بتوانید نسبت به سلیقه خود این محصول را تهیه و مورد استفاده قرار بدهید.

وزن این نوع از روفرشی بسیار سبک می باشد و باعث خواهد شد که با راحتی آن را در ماشین لباسشویی مورد شست و شو قرار بدهید. در ضمن باید به این موضوع نیز توجه کنید که اصلا به شست و شو دچار خرابی نخواهد شد و باعث می شود توجه مشتری بیشتر به این کالا جذب شود.

همچنین زمان حمل و نقل جای زیادی نخواهد گرفت و می توانید به راحتی به هر قسمت که مورد نظرتان خواهد بود حمل کنید. طرحهای زیبایی که این نوع از روفرشی خواهند داشت باعث شده است که دارای طرفداری زیادی از این محصول از خارج کشور نیز خواستار خریداری روفرشی باشند.

شما می توانید با استفاده کردن از این کالا بر روی فرش از کثیف شدن یا خراب شدن فرش جلوگیری کنید به دلیل اینکه به هیچ عنوان آب یا هر نوع مایعات و جامد از روفروشی به زیر نفوذ نخواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها