بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۸

باورهای محدود کننده را کنار بگذارید، به خودتان نگویید من پولدار نیستم یا من باهوش نیستم یا من نمی ‌توانم. این باورها هیچ کمکی به شما نمی ‌کند و هیچ دستاوردی برایتان به همراه نخواهد داشت. پس به خودتان احترام بگذارید و با بینشی روشن در راه زندگی و کارتان قدم بردارید. فعالیت در حوزه انواع گوجه سود زیادی را برایم به همراه داشت و توانستم زندگی مطلوبی را تجربه کنم، در ادامه با این حوزه سودمند بیشتر آشنا شوید.

گوجه گیلاسی بسته بندی

عمده اسامی که از گیاه گوجه گیلاسی بسته بندی به گوش می رسد گوجه مینیاتوری، گوجه آلویی یا انگوری می باشد و در رنگ های قرمز، نارنجی، سبز و زرد کشت می شود.

همچنین در زمان پیش از قاجار گوجه گیلاسی کشت می شد و بدلیل اینکه این محصول از ترکیه وارد ایران می شد، گوجه ارمنی یا رومی نیز لقب گرفت.

آماده کردن شرایط لازم برای برداشت گوجه فرنگی و عملیات بعد از آن حائز اهمیت است و باید فضای کافی که ترجیحا محلی خنک و سایه دار باشد برای درجه بندی و بسته بندی گوجه فرنگی در نظر گرفته شود و میوه های برداشت شده نباید حتی به مدت یک شب در گلخانه باقی بماند.

یکی از مشکلات بعد از تولید گوجه فرنگ جریان بازار و خواسته مشتریان است که توصیه می‌شود مشتریان ثابتی برای خود پیدا کنید که کاملا با شما هماهنگ بوده و از پتانسیل تولید و نیاز های مالی شما اطلاع کافی دارند.

همچنین توصیه می شود که تولید کننده با سایر تولید کنندگان گوجه رابطه خوبی داشته باشند تا در صورت نیاز و در مواقع ضروری بتواند کمبودهای تولیدی آنها را جبران نماید و از نیازهای بازار به نفع خود استفاده نماید.

گوجه خشک شده

بهترین گوجه فرنگی مرغوب که در زمین های بسیار حاصلخیز و غنی شده کشت می شود، باید طبق اصول خاصی کاشت شود و نگهداری آن و همچنین میزان آبرسانی به آن بسیار حساس می باشد، گوجه خشک شده نیز از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.

گوجه فرنگی با کیفیت در دشت های آفتابگیر قابل رشد و توسعه خواهد بود و همچنین باید آن منطقه دارای آب و هوای نسبتاً سرد بوده که در طول روز هوا گرم و در شب هوا سرد باشد.

بذر به کار رفته شده برای کشت و تولید گوجه فرنگی بسیار با اهمیت می‌باشد و انتخاب درست و خریداری بذر مرغوب می تواند بر کیفیت گوجه عمل آوری شده بسیار تاثیر بگذارد.

گوجه های با کیفیت طبق اصول تعیین شده توسط شرکت مهندسی کشاورزی پرورش داده می شوند و برای تولید آنها نیازمند نظارت افراد با تجربه در این زمینه خواهید بود.

گوجه ربی اصفهان

ما به علت داشتن مزارع کشت این محصول در جنوب ایران، نمونه های گوجه فرنگی هایی که برای مشتریان تهیه می کنیم بسیار گوشتی و خوش رنگ بوده و توانایی تامین گوجه فرنگی در انواع مختلف و در حجم های بالا همچون گوجه ربی اصفهان را داریم.

کشورمان به علت موقعیت بسیار خوبی که در منطقه خاورمیانه دارد دارای زمین های کشاورزی فوق العاده ای است که به رشد محصولات کمک بسیار زیادی میکند.

این رب در بسیاری از غذاها نقش ایفا می کند و به کل رنگ غذاها را تحت تاثیر خود قرار می دهد ، هرکسی که حتی یک بار هم در اشپز خانه بوده این رب معروف را می شناسد.

رب(کنسرو)گوجه نیز مانند خود گوجه فرنگی دامنه استفاده بسیار گسترده ای دارد و از قاعده محصولات پر مصرف اصلا به دور نیست.

راز خوش رنگ و خوش طعم بودن رب گوجه فرنگی در انتخاب گوجه فرنگی هایی با کیفیت بالا است.

برای داشتن ربی با کیفیت و خوش رنگ که دارای طعمی بی نظیر باشد.داشتن مزارع کشت گوجه فرنگی با تمام امکانات برای رشد عالی اصلا بی تاثیر نیست.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها