بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۲۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

همه افراد برای داشتن خوابی عمیق و راحت به نیازهای اولیه نیاز دارند. پتو یکی از مهم ترین وسایل خواب است. پتوها نیز بر اساس الیاف مورد استفاده به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. پتوهای ژله ای چند سالی است که وارد بازار شده اند و به دلیل ویژگی های منحصر به فرد از جمله نرمی خود در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده اند. آیا در ادامه این مقاله می خواهیم دوباره پوشش یخ زده را ببینیم؟ ویژگی های آن و مزایا و معایب پتو یخ زده چیست؟ منبع سایت خواب بالیشما


پتو چیست و چه کاربردی دارد؟

پتوهای ژله ای به عنوان پتو چهار فصل افرا بالیشما نیز شناخته می شوند و به پتوهای نرم بسیار سبک نیز گفته می شود. پتوهای ژله ای بافت بسیار نرمی دارند و به دلیل حجم بسیار کمی که می گیرند به عنوان پتوی مسافرتی نیز استفاده می شوند. اما پتوهای ژله ای با وجود بافت نرم و وزن سبکی که دارند، فوق العاده گرم هستند و به همین دلیل می توان از آن ها در همه روزهای سال استفاده کرد.

با پتوهای ژله ای، افراد در هر گروه سنی هنگام خواب احساس آرامش بیشتری می کنند و دیگر از پتوهای قدیمی خشن با کرک های آزار دهنده خبری نیست. به همین دلیل، نوزادان نیز تمایل دارند از پتوهای ژله ای برای خواب استفاده کنند. خوشبختانه پتوهای ژله ای در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و بسته به قیمت پتو می توان از آن ها برای جهیزیه استفاده کرد.

روکش ژله ای مناسب چهار فصل

علاوه بر لحاف عروس، با خرید یک پتوی ژله ای در طرح ها و رنگ های شاد می توانید یک سرویس خواب کامل تهیه کنید.

ویژگی های پوشش ژله ای، پوشش نرم با ماندگاری بالا

پتوهای ژله ای به دلیل بافت نرمی که دارند به فروش قابل توجهی در بازار دست یافته اند. اما این ویژگی تنها دلیل انتخاب پتوهای ژله ای نیست. پتوهای ژله ای با الیاف ضد حساسیت ساخته می شوند. به همین دلیل افرادی که پوست حساس یا آلرژی های تنفسی دارند می توانند بدون مشکل از پتوهای ژله ای استفاده کنند.

پوشش دادن


طرح و رنگ پتوهای ژله ای به شما امکان انتخاب بیشتری می دهد.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد پتوهای ژله ای دوام این محصولات است. این پتوها را می توان برای چندین دهه بدون آسیب رساندن به بافت آنها نگهداری و استفاده کرد. سهولت شستشو با دست و ماشین لباسشویی به دلیل وزن سبک آن از دیگر مزیت ها و ویژگی های پتوهای ژله ای است. علاوه بر این، پتوهای ژله‌ای دارای طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوعی هستند و می‌توانند برای هر مجموعه اتاق خواب استفاده شوند. اگر برای جهیزیه پتوهای ژله ای خریداری می کنید، می توانید رنگ آنها را با ست دستمال سفره یا دستمال عروسی، فرش یا پرده اتاق خواب هماهنگ کنید.

پتوهای ژله ای از پتوهای درجه یک هستند. این پتوها ضد چروک بوده و در ماشین لباسشویی قابل شستشو هستند. در ضمن حداقل پر شدن پتوهای ژله ای از مهمترین ویژگی های این پتوها می باشد.

قیمت پتوهای ژله ای ارزان است

پتوی ژلاتینی بهتر است یا پتوی حوله ای؟


قیمت پتوهای ژلی کمتر از پتوهای حوله ای است. البته پتوهای حوله ای دمای بالاتری دارند و برای مناطق سرد بهتر مناسب هستند. همچنین پتوهای حوله ای بسیار بهتر از پتوهای ژله ای هستند. این یکی از معایب پتوهای ژله ای است.

همچنین به خاطر داشته باشید که پتوهای پارچه ای ضخیم تر و متراکم تر از پتوهای پارچه ای الیافی هستند. اما پتوهای حوله ای به نرمی پتوهای ژله ای نیستند و از نظر رنگ روشن نیستند. علاوه بر این، از آنجایی که پتوهای ژله ای فضای کمتری را اشغال می کنند، برای افرادی که چندین پتو در خانه نگهداری می کنند، بسیار مناسب و کاربردی هستند.


جنس روکش ژله چیست؟

پتوهای ژله ای از الیاف مصنوعی به نام پلی استر ساخته می شوند و به همین دلیل بافت بسیار نرم و طول عمر بالایی دارند. ظرافت الیاف پلی استر در پتوهای ژله ای مشهود است. پتوهای ژله ای را به دلیل بافت ظریف و سبکی که دارند با روتختی های چهل تکه می توان ترکیب کرد و قبل از خواب نیز قابل استفاده است. روتختی های چهل تکه معمولا از نخ پنبه ای ساخته می شوند و مانند پتوهای ژله ای بسیار سبک و راحت هستند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها