بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

خلاصه موفقیت این است که شما برای زندگیتان یک طرح بریزید و آن را در راهی پیاده کنید که شما را راضی میکند. بسیاری از افراد زمان را به طلا تشبیه می کنند از این رو با استفاده درست و بهینه از زمان توانستم در خصوص محصولات پر سودی چون گل و گیاه، زیورآلات و لانه خفاش ثروت کسب کنم من هیچ فرصتی را برای کار بر روی این منابع از دست ندادم و نتیجه این تلاشم را دیدم.

گل رز آبی

گل رز آبی از طریق علم ژنتیک و تغییر متابولیسم سلول گیاه ایجاد می شود. این نوع گل در طبیعت بسیار دست نیافتنی است و همچنین که از نشانه این نوع گل وجود دارد نماد به هم نرسیدن دو معشوق هم تلقی می شود.

برخیها گل رز آبی را ملکه گلها می نامند که یکی از نمادهای و سمبلهای قوی و هم پیمان شدن می باشد که در گذشته تا امروز هدیه دادن این نوع گل بسیار مرسوم بوده است که همانطور که در مطالب فوق اشاره کردیم نماد عشق و محبت است. با کمک گل رز آبی می توانید مفهوم ذهنی خود را برای بیان احساسات معشوقه خود به راحتی مطرح کنید و این یکی از ویژگیهای گل رز آبی است که در میان مردم بسیار پر طرفدار است.

گوشواره طلا

اگر می خواهید جواهرات خود را به فروش برسانید باید قیمت روز را در نظر بگیرید و هیچ فرقی نمی کند که گوشواره طلا باشد یا دستبند طلا ضخیم، به هرحال باید طبق قیمت روز بفروشید که البته طلافروشها در هنگام خرید همیشه اجرت را از طلا کم می کنند بعد از شما می خرند.

طلا یک فلز گرانبها با ماندگاری بالا است که اگر به درستی از آن مراقبت شود، می تواند برای سالها ثابت بمان و گوشواره های طلای شما می توانند تا زمانی که نوه هایتان بزرگ شوند سالم بماند تا بتوانید آنها را در مراسم عروسی هدیه دهید.

لانه خفاش

جیوه لانه خفاش دارای معایب و مزایای فراوانی است؛ اگر جیوه با پوست دست ما برخورد کند به سرعت جذب می شود و مسمومیت و مرگ به وجود می آورد. همچنین اگر در محیطی بسته و گرم باشد باعث به وجود آمدن بخار جیوه می شود و با وجود اینکه جیوه در ساخت بسیاری از تکنولوژی ها استفاده شده اما همچنان کارشناسان در رابطه با این محصول در حال تحقیق و بررسی هستند.

جیوه کاربرد های فراوانی دارد که در دندانپزشکی نیز از آن استفاده می شود و خطر زیادی هم دارد. یکسری از مواد ها در دندانپزشکی دارای جیوه می باشند و خیلی از بیماری های در اثر همین مواد است. بیشترین استفاده ی جیوه در لوازم الکترونیکی مثل تلویزیون و لامپ ها هست که خطر بسیاری دارد و زمانی که لامپ می شکند به هیچ عنوان با دست نباید آن را جمع کرد، زیرا جیوه ی آن با دست برخورد می کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها