بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۲:۱۱

رسیدن به درآمد بالا و سود زیاد اصلا راه سخت و پیچیده ای نیست. اگر از افراد موفق در هر حوزه ای سوال بپرسم دلیل موفقیت شان چیست؟ بدون شک کلمه آموزش را از زبان آنها می شنویم در واقع برای شروع هر کاری نیاز است که ابتدا ما در آن حوزه آموزش های مربوطه و اصولی را فرا بگیریم تا بتوانیم در زمانی مناسب اجرایی کنیم و بالاترین بهره وری را داشته باشیم.

سایت پلیس فتا

نحوه شکایت به سایت پلیس فتا برای خرید اینترنتی چگونه انجام می شود؟ این سوالی است که روزانه عده زیادی از هموطنان با این مشکل مواجه می شوند که به چه طریقی می توانیم برای خرید های اینترنتی جعلی یا کلاهبرداری اینترنتی به پلیس فضای امنیتی و اطلاعاتی مراجعه کنیم.

با گسترش یافتن خرید و فروش های مجازی و رشد فروشگاه های اینترنتی راه‌های مختلفی برای تخلف فراهم شده و بالطبع روش های برخورد با فروشندگان متخلف اینترنتی نیز گسترده تر شده است.

پلیس فتا که در واقع همان پلیس فضای امنیتی و فضای سایبری است نظارت جدی بر شکایت های کاربران دارد، به این صورت که اشخاص می توانند برای طرح شکایت خود به وب سایت این سازمان مراجعه کرده و درخواست و طرح شکایت خود را ثبت نمایند تا پرونده بلافاصله تشکیل شده و مورد تحقیق و بررسی قرار گیرد.

اینستاگرام اپلیکیشنی که در جامعه امروزی طرفداران بسیاری پیدا کرده و طرفداران زیادی دارد گاهی به دلیل وجود جرایم موجود طرح شکایت پلیس فتا بابت کلاهبرداری اینترنتی اینستاگرام مطرح می شود.

سایت آراد برندینگ

در بررسی سوابق سایت آراد برندینگ باید عنوان کرد که این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۵ با دیدگاهتجارتو صادرات آغاز کرده است و در چهار حوزه اصلی که عبارت است از:

استخدام و اشتغال زایی، آموزش به تاجران و صادر کنندگان ایرانی، تسهیل در امر صادرات و ایجاد شبکه‌ های رایزنی در تجارت با کل دنیا فعالیت داشته است که در قسمت های بعدی این مطلب، عملکرد مربوط به هر یک از حوزه‌ ها تشریح می‌ گردد.

گستردگی این حوزه های کاری حاکی از آن است که آراد برندینگ از ابتدای تاسیس شرکت اقدام به یک حرکت گسترده جهادی در زمینه رونق اقتصادی و آبادانی کشور نموده است و همواره از همه افراد پر انرژی، با انگیزه و با تجربه برای پیوستن به این جمع بزرگ و توانمند استقبال کرده است.

زیرا آراد برندینگ یقین دارد که نتایج این اجتماع عظیم مطلوب تر خواهد بود و سرانجام منجر به تحقق آرمان های متعالی مجموعه که همانا رفع دغدغه مردم در زمینه اقتصادی و دیگر مشکلات ناشی از آن است، خواهد شد.

شرکت آراد برندینگ

همیشه ترس از کلاه برداری در مقابل ایده ها و افکار جدید وجود داشته است، شرکت آرادبرندینگ در قم نیز از این قاعده مستثنا نبوده است.

شرکتی که در راستای تجارت محصولات ایرانی در داخل و خارج از کشور فعالیت داشته است و در این سال های اخیر در بهبودی اقتصاد کشور نقش مثبتی داشته است.

همین طور این شرکت در اشتغال زایی جوانان ایرانی نیز نقش بسیار بزرگی داشته است.

می توان از این شرکت به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در حوزه اقتصاد نه تنها در ایران بلکه در خاور میانه و آسیا می باشد.

به جرعت می توان گفت که در جهان هیچ شرکتی حتی شرکت های بزرگ اروپایی و آمریکایی مانند مکنزی اند کومپانی نیز نمی توانند مانند شرکت آراد برندینگ در عرصه تجارت فعالیت کنند.

چرا که در جهان هیچ شرکتی اقتصادی وجود ندارد که تمام چهار مرحله تجارت را که اعم از آموزش، مدیریت استراتژیک، برند سازی و فروش را انجام نمی دهند و طبقاخبارشرکت هایی مانند شرکت آمریکایی مذکور فقط در یکی از این مراحل ورود می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها