بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۱

راه انداز کسب و کار جدید نیازمند سرمایه و استعدادی در کار است که من هیچکدام از این موارد را نداشتم، زمانی که با یک مجموعه تجاری آشنا شدم و در کنار این مجموعه تجارت را آموختم هم به استعدای در کار رسیدم که بتوانم کسب و کاری پولساز در زمینه های بخاری و فوم داشته باشم و با حداقل سرمایه خود شروع به کار کنم.

فاکتور فروش

خریدار هنگامی که می بیند فروشنده، ابتدا به ساکن و بدون درخواست وی، و حسب رویه تجاری خویش، مبادرت به صدور و ارائه فاکتور فروش نموده است، خاطرش آسوده می گردد، از این که فروشنده به کالا و یا خدمتی که ارائه می دهد، اطمینان دارد و با اعتماد به نفس کالا یا خدمت مطلوب و با کیفیتی را تحویل مشتری داده است. خریدار با تجربه بر این نکته واقف است که چنان چه در معامله انجام شده، غشی وجود داشته باشد، فروشنده با فراغ بال، مبادرت به صدور و ارائه فاکتور فروش نمی کند، و به بهانه ای از ارائه فاکتور فروش طفره می رود.

کی مبانی اخلاقی و پایه های اصلی آداب مشتری مداری نزد یک فروشنده و شخصیت تجاری اصیل و متشخص است. به بیانی دیگر، اینکه التزام به صدور و ارائه فاکتور فروش چیست؟ باید گفت که از سوی فروشنده، به فروشنده تشخص می بخشد. یعنی یکی از شاخص های یک شخصیت تجاری، که به خریدار معلوم می کند فروشنده یا واحد تجاری، اصیل، صادق و واجد اعتبار کسب و کار است، همانا صدور و ارائه فاکتور رسمی با مشخصات و مختصات کامل و شفاف می باشد. و در صورتی که صدور فاکتور فروش در رویه معاملاتی فروشنده، نگنجد، خریدار علاوه بر بی اعتمادی نسبت به مطلوبیت و کیفیت کالا یا خدمت ارائه شده، نسبت به اصالت و قابلیت اخلاقی فروشنده به عنوان یک هنجار اخلاق تجاری، دچار تردید خواهد شد، و این امر، برای فروشنده یک سوء سابقه قلمداد می گردد.

قیمت بخاری گازی دست دوم

قیمت بخاری گازی دست دوم با ارزش و درجه یک همواره سبب گرم نمودن محیطهای خانه و اداره ها شده که از طریق شعله هایی که درون آن شکل می گیرد این فرایند را انجام می دهد که منبع تغذیه آن هم گاز مایع یا طبیعی می باشد که البته معمولا از گاز طبیعی برای انجام این کار استفاده می شود.

نکته ای که در مورد این محصولات حائز اهمیت بوده و می باشد امنیت و ریسک پایین این محصولات بوده که همانطور که امروزه در خبرها و دیگر منابع مشاهده می شود مدلهای جدید این بخاریها که با عنوان بخاری برقی شناخته می شوند تاکنون به علت نداشتن لوله های دودکش استاندارد که برای هدایت کردن گازهای خطرناک تولید شده به بیرون خانه تعبیه می شود همواره جان افراد بسیار زیادی را به خطر انداخته و ضررهای جانی و مالی جبران ناپذیری به برخی افراد وارد نموده است.

فوم سرد

هنگامی که برای خرید کالایی نظیر مبل می روید حتما با این اصطلاح آشنا شده اید که در این محصول فوم سرد مبل به کار برده شده است. اصلا خود فوم چیست؟ فوم ماده ای است که از ترکیب یک سری مواد شیمیایی مخصوص که در کوره ساخته شده اند به دست می آید. از فوم در انواع مبلمان، صندلی های ماشین، تخت خواب و غیره استفاده می شود. در واقع فوم ها شبیه همان اسفنج ها هستند با این تفاوت که ماندگاری و دوام بیشتری را نسبت به آن ها برخور دارند. در مبلمان ها فوم های مختلفی استفاده می شوند که عبارتند از: پنبه ای، چسبی، لایه ای، فنری، نمدی، فوم سرد، فوم گرم، لایکو و... در بازار انواع و اقسام وسایل با نمونه های فوم های متفاوت وجود دارند که برخی از فروشندگان خودشان می گویند که جنس مورد نظر ما برای مثال از لایکو می باشد یا از پنبه است اما ما به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواهید کالایی برای شما عمر کند بهتر است از جنس فوم سرد استفاده نمائید که علاوه بر دوام بالا، از ماندگاری و کارکرد خوب نیز بهره مند است.

از نظر برخی از افراد فوم سرد در مبلمان بسیار بهتر و مناسب تر می باشد نسبت به فوم گرم. علت این که می گوییم فوم گرم به این خاطر است که در تولید آن، اسفنج ها را در کوره با دمای بالا می پزند ولی فوم های سرد نیاز به حرارت مستقیم ندارند و با حرارت غیر مستقیم در کوره های صنعتی به وجود می آیند. فوم های گرم بسیار سفت و محکم هستند و با استفاده از آن ها و گذر زمان خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند و نرم می شوند و به همین علت از دست دادن بافت اولیه طول عمر کمتری را نسبت به فوم های سرد دارند. بهترین نمونه ی مورد استفاده برای مبلمان همین فوم های سرد می باشد که در بازار نیز آن هایی که دارای جنس بهتر و کیفیت بالاتر هستند از آن استفاده می کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها