بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

در گذشته پولدار شدن محدود به مردان و زنان میانسال بود که پس از سال ها تلاش ثمره ی آن را در میانسال می دیدند. اما امروزه با به وجود آمدن روش های جدید حتی بدون داشتن سرمایه این موفقیت نصیب بسیاری از جوانان نیز می شود. من بدون داشتن سرمایه ی اولیه کسب و کار جدیدم را در حوزه ی پوشاک با یک روش نوین آغاز کردم و توانستم به درآمد میلیاردی که آرزویش را داشتم برسم.

لوبیا چیتی

لوبیا چیتی محبوب ترین لوبیا خشک در ایالات متحده است. آنها انواع لوبیا معمولی (Phaseolus vulgaris) هستند که اغلب در غذاهای مکزیکی استفاده می شود. لوبیا چیتی و جوراب شلواری به رنگ بژ با لکه‌های قهوه‌ای مایل به قرمز در هنگام خشک شدن به رنگ قهوه‌ای روشن یا صورتی کم رنگ در می‌آید. در سایت آجیلی ها چند مزیت سلامتی و تغذیه ای لوبیا چیتی و اعطای نمایندگی آورده شده است.

آنها طعمی خاکی و تقریبا آجیلی دارند و تهیه آنها ساده است و به طور منظم کامل یا له شده خورده می شوند. لوبیا چیتی نه تنها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است، بلکه ممکن است چندین فواید سلامتی چشمگیر را نیز ارائه دهد.

مدل سارافون با پارچه کرپ مازراتی

پارچه ی مازراتی نوعی پارچه بسیار نرم و لطیف است که مناسب همه فصول می باشد و تمامی فصل ها می توان از آن استفاده نمود مخصوصا مناسب برای دوخت مدل سارافون با پارچه کرپ مازراتی دخترانه می باشد، زیرا که سارافون ها هم مناسب برای تمامی روزهای سال اعم از گرم و سرد هستند.

این نوع پارچه در میان خانم ها بسیار محبوب هست، به علت اینکه در نهایت لطافت و نرمی اصلا چروک نمی شود و همین امر استفاده از آن را بسیار راحت کرده است.

تراکم بافت این پارچه بسیار بالا است و باعث خوش دوختی هر مدل لباسی مخصوصا سارافون می شود. سارافون ها لباس های بسیار راحتی هستند.

مدل روپوش پزشکی


در صنعت درمان و بهداشت، روپوش پزشکی مدل دار بلند جلو بسته یکی از مواردی است که از اهمیت بالایی برخوردار بوده و ترجیحا دارای رنگ سفید است. از جمله ملزومات در پیشگیری از انتشار آلودگیها در محیط می باشد که در واقع نقش حفاظت را برای شخص ایفا می کند. یکی از ویژگی های مهم در مدل روپوش پزشکی استفاده از جنسهای مختلف پارچه است که شامل کتان تترون پنبه ترگال و پلی استر می باشد.

با توجه به محیط های درمانی بسته به موارد مختلفی می تواند روپوش پزشکی مدل دار را استفاده نمود که در حالت استاندارد تولید می گردد. بهترین جنس به کار برده شده در روپوش پزشکی مدل دار به لحاظ مانعیت از جذب مایعات و اشعه پارچه بنگال و ترگال است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها