بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۷۸۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۴

تفاوت بین میلیاردرهای خود ساخته و بقیه افراد در این است که آنها دستاوردهای خود را به هیچ وجه ترک نمی‌کنند. آنها به جای انتظار برای موفقیت و ثروت در دامان خود، هر روز قدم‌های عملی را بر می‌دارند و تا زمانی که به خط پایان نرسند دست بردار نیستند. من همواره برای ثروتمند شدن تلاش کردم و ثروتی که اکنون دارم را مدیون کار در حوزه مبلمان می باشم.

کلاف مبل چستر

در کلاف مبل چستر به دلیل راحتی بودن آن از چوب های سبک و مقاوم استفاده می شود.

البته تصور نشود که در این کلاف مبل از دوام و ماندگاری خبری نیست،

بلکه به دلیل دو لایه بودن چوب ها، این مبل ها بسیار محکم و قابل تعمیر می باشند این موضوع باعث افزایش طول عمر مبل شما خواهد شد رنگ چوب ها به جنس استفاده شده بر می گردد.

که به صورت قهوه ای و بی رنگ می باشد ولی این موضوع در کلاف مبل چستر خیلی مطرح نیست چون کلاف مبل چستر بر خلاف مبل سلطنتی کاملا پوشیده می شود و چوب در زیر رویه قرار می گیرد.

کلاف مبل خرچنگی

یکی از ویژگی های کلاف مبل خرچنگی استحکام و نقوشی است که در این کلاف بکار می روند و بسیار زیبا و چشم نواز هستند.

یکی از مهم ترین عوامل استحکام و نقش پذیری کلاف مبل بستگی به جنس چوب آن دارد که در کلاف مبل خرچنگی از سه نوع چوب راش، گردو و سفید استفاده می شود.

چوب گردو بسیار محکم و با کیفیت است و طول عمر زیادی نیز دارد، چوب راش نیز نسبت به چوب گردو استحکام کمتری ولی نقش پذیری بهتری دارد و در آخر چوب سفید که کیفیت پایین تری نسبت به راش و گردو دارد.

در انتخاب چوب باید به شرایط اب و هوایی نیز توجه کرد در شرایط هوای خشک باید چوب مخصوصی را به کار برد و برای هوای مرطوب نیز باید چوبی را به کار برد که در مقابل رطوبت آسیب پذیر نباشد.

کلاف مبل فرانسوی

کلاف مبل فرانسوی انواع گوناگونی دارد که شامل موارد زیر می باشد: اولین نوع کلاف مبل فرانسوی کلاسیک یا سلطنتی که بدنه آن از جنس چوب است و از طراحی های خاص بر روی آن استفاده شده است، کلاف سلطنتی معمولا از جنس گردو یا راش می باشد.

دومین نوع کلاف مبل فرانسوی کلاسیک می باشد که جنس آن از چوب گردو، چنار، راش و نراد است، این نوع چوب از کیفیت و ماندگاری بالایی برخوردار است و دارای طرح بندی زیبا و ظرافت خاصی می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها