بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۷۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور طی پیامی درگذشت عالم وارسته، مرد عرصه های ایمان و عمل و پزشک ایثارگر، دکتر عباس شیبانی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر می باشد:


انا لله و انا الیه راجعون

روح بلند و خستگی ناپذیر برادر مجاهد و همسنگر پرتلاش حوزه سلامت و ایثار، پزشکِ مومن و صادق ومرد عرصه های ایمان و عمل، مرحوم دکتر عباس شیبانی در جوار رحمت بی منتهای الهی آرام گرفت. سازمان بسیج جامعه پزشکی ضمن آرزوی علو درجات برای آن عالم عامل، برای سایر بازماندگان ،همکاران وهمرزمان آن عزیز آرزوی صبر، سلامت وتوفیقات روز افزون دارد.

روابط عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها