بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۸۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲
با بالا رفتن قیمت ناگهانی خودرو مردم به دنبال خرید ماشین های دست دوم سوق پیدا کرده اند که خرید اتومبیل دست دوم مستلزم داشتن دانش فنی می باشد که کارشناسی خودرو اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند و همچنین امروزه حتی برای خرید ماشین صفر نیز عموم این کارشناسی را انجام می دهند. خرید خودرو مستلزم کارشناسی حرفه ای می باشد چرا که ماشین باید از نظر بدنه، فنی و موتور مورد بررسی قرار بگیرد.

کسانی که به دنبال خرید ماشین دست دوم هستند، باید از سلامت خودرو اطمینان حاصل کنند که این امر تنها با کارشناسی تخصصی اتومبیل مهیا می شود و این موضوع از بحث معاینه فنی خودرو کاملا جدا می باشد چرا که در معاینه فنی به ارزش واقعی ماشین پرداخته نمی شود و برای کارشناسی نیاز به افراد متخصصی می باشد که در زمینه موتور گیربکس، رنگ بدنه، جلوبندی و... مهارت بالایی داشته باشند. کارشناسی خودرو با کارنگ این امر را برای افراد مهیا ساخته تا کارشناسی ماشین خود را به این مجموعه بسپارید.

یکی از حساس ترین قسمت های اتومبیل قبل از خرید، کارشناسی رنگ بدنه خودرو می باشد که باید این کار با دستگاه های دیجیتال و دقتی بالا صورت بگیرد. در نظر داشته باشید که در زمان خرید خودرو دست دوم ممکن است آنقدر تمیز خود نقاش و صافکار رنگ بدنه را از آب در آورده باشند که شما اصلا متوجه رنگ بدنه ماشین نشوید، به همین دلیل تنها کارشناسی رنگ خودرو با کارنگ به شما کمک خواهد کرد که بتوانید کارشناسی بدنه خودرو خود را به افراد متخصص بسپارید.

در نظر داشته باشید که هزینه کارشناسی رنگ خودرو برای خودرو های نو و دست دوم یکسان می باشد و تفاوتی ندارد چراکه اقدامات صورت گرفته برای هر دو نوع خودرو یکسان است؛ اما هزینه کارشناسی خودروهای مختلف بر اساس ارزش آنها قیمت گذاری می شود و یکی نیست. این موضوع به این دلیل است میزان زمان صرف شده به منظور کارشناسی رنگ خودرو با مدل های مختلف، متفاوت است؛ به عنوان مثال بررسی وضعیت یک خودروی جدید با آپشن های گوناگون نیازمند تجهیزات پیشرفته و زمان کارشناسی بیشتری نسبت به یک خودروی ساده است. جهت انجام کارشناسی ماشین، radanqc را در گوگل جستجو کنید.

عملکرد دستگاه تشخیص رنگ بر اساس ضخامت رنگ استفاده شده در رنگ بدنه ماشین می باشد.

کارشناسی تعویض قطعات اتومبیل نیز یکی از قسمت هایی است که در زمان خرید خودرو باید بدان توجه داشته باشید. در ایران ترجیح داده می شود تا قطعات خودرو تعویض و یا رنگ نشوند، چرا که اتومبیل با افت شدید قیمت رو به رو خواهد شد. اما یک کارشناس خودرو با در دست داشتن دستگاه های دیجیتال قوی می تواند بزرگ ترین و یا کوچک ترین ایرادات را شناسایی کند.

کارشناسی خودرو و بررسی دقیق، پی بردن به قطعات تعویض شده، قطعات صافکاری شده، دفرمگی، زنگ زدگی و آفتاب سوختگی را نیز با دستگاه های دیجیتال و اتومات انجام می دهد که حتی با کوچک ترین مشکل در ظاهر و یا مشکلات فنی، شما را با مشکلات رو به رو خواهند کرد.

کارشناسی شاسی و ستون نیز اهمیت زیادی داشته است که می توان آن را اصلی ترین بخش خودرو یعنی اسکلت آن نامید. زمانی که ماشین تصادف شدیدی کرده باشد شاسی خورو ضربه خورده و یا دفرمه نیز می شود که کارشناسان مجرب می توانند قبل از خرید شما را این نقاط ضعف رو به رو کنند. در اصل گاها برای تعویض قطعات اتومبیل ستون خودرو بریده می شود و مجدد جوش داده می شوند که ضعف خیلی بدی است!

کارشناسی بدنه و رنگ، کارشناسی فنی خودرو، بررسی آپشن ها و تست درایو و ارائه گزارش رسمی همگی اهمیت زیادی داشته و باید قبل از خرید ماشین دست دوم بدان توجه ویژه ای داشته باشید. کارشناسی خودرو با کارنگ امروزه این امر را مهیا نموده است تا تشخیص رنگ ماشین را با استفاده از دستگاه اسکنر به روش ترموگرافی توسط کارشناسان مجرب و متخصص صورت بگیرد و همچنین به عنوان اولین مرکز تشخیص رنگ با دستگاه اتومات اکتیو ترموگرافی می باشد.

شما می توانید کارشناسی خودرو خود را به کارنگ بسپارید چرا که این مرکز تمامی خدمات مورد نیاز شما را با بالاترین کیفیت و با استفاده از جدیدترین دستگاه های روز پیشرفته ارائه می دهد و در نهایت می توانید برگه کارشناسی رسمی از کارشناسان این محل تحویل بگیرید.

منبع : fa.wikipedia.org

برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها