بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۲۳۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

قانون موفقیت برای همه صادق است در هر سن، با هر سابقه، هر دین، هر ملیت، هر رنگ و یا هر جنس؛ فرقی نمی کند در چه موقعیتی باشید موفقیت یکی است و برای همه مفید خواهد بود. اما سوالی که پیش می آید این است که چگونه به موفقیت برسیم؟ من در کسب و کارم در حوزه انواع گردو توانستم با برنامه ریزی و مدیریت مالی به موفقیت برسم و به یک فرد ثروتمند تبدیل شوم.

گردو تازه در اصفهان

گردو تازه در اصفهان طبع گرمی دارد و مصرف آن برای آن دسته از افرادی که دارای طبع سرد و خشک می باشند بسیار ضروری است.

باتوجه به سرد بودن طبع پنیر می توان گردو تازه در اصفهان را همراه آن مصرف شود. گردو چون طبع گرمی دارد، مصلح غذاهای سرد می باشد.

طبق توصیه بزرگان به ما، پنیر و گردو هر دو به تنهایی درد است چون جمع شود درمان گردد.

گردو تازه سرشار از آنتی اکسیدان, امگا3 و ویتامین E می باشد، که برای درمان بسیاری از بیماری هامفید است.

طبق بررسی مشخصات مصرف گردو تازه در اصفهان برای همه مفید است اما مصرف آن برای کودکان از خوردن نان شب نیز لازم تر است. به دلیل اینکه مغز گردو پر از کلسیم و پروتئین می باشد که در استحکام استخوان های کودکان نقش بسزایی دارد.

تولید عمده و کلی گردوی تازه در کشور سبب تامین نیاز بازار می شود البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از گردوهای موجود در بازار گردو خارجی هستند.

گردو سبز در تویسرکان

قیمت گردو تازه پوست سبز و کاغذی مسلما بالاتر است و این نوع گردو به شکسته شدن آسان با دست مشهور است.

منطقه تویسرکان بزرگترین تولیدکننده گردو تازه پوست سبز در کشور است و درختان گردو قدیمی با سابقه طولانی به فراوانی یافت می‌شوند. قیمت گردو سبز در تویسرکان تازه کمی بالاتر از دیگر گردوها است و به عنوان معیار اندازه گیری سایر گردو محسوب می شود.

بعد از تویسرکان، گردو در منطقه کرمان به عنوان گردو تازه پوست سبز شناخته می شود گردوی خارجی (امریکایی، شیلی، افغانستان) متاسفانه چندین سال است که در بازار ایران دیده می شود.

باتوجه به شرایط آب و هوایی کوهستانی و خاک مناسب، گردوی تویسرکان از بهترین گردو تازه پوست سبز ایرانی است که به خاطر خوشمزه بودن و چرب بودن مشهور است.

گردو خشک

از جمله معروف ترین خشکبار هایی که در ایران و اکثر نقاط دنیا مورد استفاده قرار می گیرد گردو است. گردو خشک یا تازه دارای خواص متعددی است و منبع تمامی ویتامین های مورد نیاز پوست و مو است.

از این محصول خوشمزه و مفید در انواع خورشت ها و خوراکی ها استفاده می شود همچنین به عنوان یک نوع آجیل در بسیاری از شهر ها سرو شده و مصرف می شود.

خواستگاه گردو در استان همدان، شهرستان تویسرکان است که سالانه نیاز کل کشور را تامین کرده و حتی بخشی از صادرات را نیز بر عهده دارد.

یکی از بهترین انواع گردو در شهرستان نهاوندِ همدان رشد می کند که طعم بسیار خوشمزه ای داشته و بخش عمده ای از آن برای صادرات در نظر گرفته می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها