بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۵۸

با توجه به این‌ که برای داشتن یک کسب‌ و کار پر درآمد بایستی ابتدا رضایت و اعتماد مشتریان را جلب کرد، من با آموزش ‌هایی که در این ‌رابطه داشتم توانستم با مشتری مداری پول خوبی را از حوزه ماسک صورت به دست آورم و حساب ‌های بانکی خود را ده رقم کنم. در این قسمت به معرفی این محصول می پردازم.

ماسک آلوئه ورا

ماسک آلوئه ورا یک روش طبیعی و گیاهی برای لطافت و زیبایی پوست بوده و همچنین باعث سفیدی و رفع جوش پوستی نیز می شود. گیاه آلوئه ورا از جمله گیاهان پر طرفدار برای تهیه انواع ماسک ها و لوازم آرایشی می باشد و از آن در تهیه یکسری ماسک های کارخانه ای و همچنین ماسک های خانگی استفاده می کنند. به علت قدرت آبرسانی قوی، از بین بردن جوش و آکنه، روشن کنندگی قوی پوست مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. همچنین از این گیاه به تنهایی می توانید برای پوست صورت استفاده کنید، به این صورت که می توانید ماده ژله ای داخل گیاه آلوئه ورا را خارج کرده و روی پوست صورت قرار دهید.

ماسک جلبک اسپیرولینا

می توان گفت به طور قطع یکی از کاربردی ترین محصولات آرایشی بهداشتی ماسک جلبک اسپیرولینا است که می توانید به واسطه آن از سلامت پوست خود محافظت کرده و همچنین با قیمتی مقرون به صرفه تر از انواع و برند های دیگر آن را تهیه کنید.پوست صورت یکی از حساس ترین نقاط بدن می باشد که ممکن است در معرض اشعه خورشید و سایر آلودگیها قرار بگیرد. البته استفاده از کرمهای آرایشی در طول روز می تواند باعث آلودگی منافذ پوستی شده و به مرور زمان منجر به ایجاد انواع جوشهای ریز، آکنه و یا لک خواهد شد.

ماسک جوانه گندم

ماسک جوانه گندم از انواع ماسک های محبوب برای زیبایی و مراقبتی پوست است که از آن برای شفافیت و رفع انواع مشکلات پوستی استفاده می نمایند. ماسک جوانه گندم به دلیل استفاده از ترکیبات طبیعی و جوانساز در ساختمان آن تاثیر شگفت انگیزی در حفظ طراوت و شادابی پوست دست و صورت داشته و به تامین انواع مواد مغذی و مورد نیاز پوست کمک بسزایی می کند. این ماسک منبع غنی از اسیدهای چرب امگا بوده به همین دلیل به شفافیت و درخشان شدن پوست کمک بسزایی کرده و قادر است خشکی، انواع لک و آکنه پوستی را درمان کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها