بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۵۸

تلاش نکنید که انسان موفقی باشید، برای با ارزش ‌شدن تلاش کنید. انسان های باارزش همیشه موفق هستند و حتی می توانند به آسانی به ثروت دست یابند. ارزش شما می تواند ارزش کسب و کارتان را هم بالا ببرد. من میخواهم در ادامه مطلب راز رسیدن به ثروتم را با شما درمیان بگذارم. با من همراه باشید.

گوجه فرنگی در میدان تره بار تهران

وجه فرنگی در میدان تره بار تهران با مناسب ترین قیمت عرضه می شود. گوجه فرنگی در میدان تره بار تهران یکی از محصولاتی است که می توان آن را به صورت خام مصرف کرد یا در تولید رب و غیره آن را به کار برد.

گوجه فرنگی یکی از محبوب ترین و پرمصرف ترین میوه ها در جهان است که صدها گونه شناخته شده دارد.

یکی از مشخصات این محصول این است که گوجه فرنگی به عنوان یک انبار ویتامین شناخته می شود و به ویژه سرشار از ویتامین A است.

گوجه فرنگی باید بوی خوبی داشته باشد فقدان عطر نشان دهنده این است که به صورت نارس چیده شده یا در یخچال نگهداری شده است. گوجه فرنگی باید در هنگام لمس سفت باشد این امر نشان دهنده سالم و تازه بودن آن است.

گوجه فرنگی در حال حاضر

از ویژگی های برجسته گوجه فرنگی در حال حاضر قرمز بودن رنگ و تازه بودن بافت آن است.

برای ایجاد تعادل در بازار گوجه ها را در سردخانه ها انبار می کنند و در فصول سرد سال به بازار ارائه می دهند.

این گوجه ها از لحاظ کیفی در درجه پایین تری نسبت به گوجه های برداشت روز هستند.

گوجه ای که دارای بافت خشک باشد طعم خوبی نیز ندارد و اگر دارای بافت آبی باشد کمیت خوبی ندارد، پس گوجه ای خوب است بافت متناسبی داشته باشد.

علاوه بر این گوجه نباید دارای دانه های زیاد و سفت باشد. گوجه انواع مختلفی دارد، نوع ربی یا گیلاسی از انواع آن است. گوجه های گلخانه ای در فصول سرد به تعادل بازار کمک می کند.

گوجه فرنگی بندرعباس

بهترین نوع گوجه فرنگی را می توانید در شهر زیبای بندرعباس پیدا کنید زیرا آب و هوا و خاک این شهر برای کشت محصول گوجه بسیار مناسب می باشد.

از این رو در غذاهای زیادی از جمله آبگوشت، علاوه بر این شما می توانید حضور گوجه فرنگی بندرعباس را در انواع سالاد ها دسر ها و غیره مشاهده کنید.

از مشخصات گوجه فرنگی بندرعباس می توان به وجود ویتامین C، وتامین A، فلور، پتاسیم، روی، آنتی اکسیدان و غیره در آن اشاره کرد.

همچنین برای درمان بسیاری از بیماری های از گوجه فرنگی به شکل های مختلفی استفاده می شود از این رو گوجه فرنگی یک خوراکی جدا نشدنی از تغذیه انسان است.

همچنین به دلیل این که کالری کمی دارد برای استفاده در رژیم های غذایی گوناگون مناسب است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها