بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۹

یکی دیگر از ویژگی‌ های ثروتمندان مطالعه ی روزانه ی آنهاست چرا که برای خلق ثروت بیشتر و رشد شخصیت خود نیازمند آموزش هستند. افراد موفق و ثروتمند مطالب بروز شده در حیطه کسب و کار خود را در اولویت قرار می‌ دهند زیرا می‌ دانند که ایده هایی عالی برای کسب ثروت بیشتر وجود دارد که از آن مطلع نیستند بنابراین برای کشف ایده های جدید رجوع می‌ کنند به مطالعه ی شاخه هایی نزدیک به کسب و کار خود بلکه بتوانند ایده آل خود را بیابند و در کسب و کار خود اجرا کنند. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

اسکاچ ابری

لازم به ذکر است اسکاچ ابری با انواع کیفیت ها تولید و به بازار عرضه شده اند، به خاطر داشته باشید که انتخاب و خرید اسکاچ های ابری درجه یک بیشتر موجب مقرون به صرفه تر شدن خرید شما خواهند شد.

امروزه به دلیل استفاده وسیع از اسکاچ های ابری، میزان خرید و فروش این محصولات گسترش یافته و از آنجایی که این محصولات طول عمر کوتاهی دارند، میزان خرید مجدد آن ها بالاست.

خرید اسکاچ های ابری را هم می توان از بستر اینترنت انجام داد و هم می توان با مراجعه حضوری به فروشگاه ها به تهیه این محصولات اقدام کرد.

سابیدن ظروف با اسکاچ های سیمی موجب آسیب رساندن به آن ها می شود.

اسکاج بافتنی گرد

امروزه، اغلب خانم های خانه دار خرید اسکاج بافتنی گرد را بر سایر انواع اسکاج ترجیح می دهند، در خرید این ابزار شست و شو به چند نکته ساده توجه شود.

  • انواع نخ منجر به تولید انواع اسکاج با سطوح نرم، ضخیم و یا خشن شده است، متناسب با هر ظرفی، بایستی نمونه ای دارای خشونت سطحی خاصی خریداری شود.
  • همه نخ ها نمی توانند کف کنند، در هنگام خرید، نوع نخ اسکاج، میزان جذب آب و قابلیت تولید کف توسط آن را مورد بررسی قرار دهید.
  • در هنگام خرید، کیفیت بافت و تراکم نخ در ساختار این محصول قابل توجه می باشد، یک بافت با انسجام مناسب، از ظاهر نمایشی زیبا تری بهره می برد.

اسکاج جهیر

از اسکاج جهیر زبر برای سابیدن استفاده می شود و علاوه بر ظروف مختلف می توان از آن برای تمیزی هر سطح دیگری اعم از سرامیک و موزاییک نیز بهره برد.

بسته بندی اسکاج جهیر دارای طرح های خلاقانه ای است و با کمک آن ها توجه مشتری به خوبی جلب محصول می شود.

اسکاجهای ظرفشویی سلولزی دو طرفه، یکی دیگر از مدلهای اسکاج می باشند که دو طرفه هستند، به طوری که یک طرف آنها نرم و یک طرف آنها زبر است و برای شستن انواع ظروف استفاده می شوند.

برای شستن ظروفی که زیاد کثیف نیستند از قسمت نرم این نوع اسکاجها استفاده می شود اسکاج ظرفشویی فومی پلی اورتان، کف را در خود نگهداری می کند و بافت نرم و متخلخلی دارد و از عمر بالایی برخوردار می باشد و دوستدار محیط زیست است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها