بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺫﻫﻦ ﺛﺮﻭﺗﻤﻨﺪ ﺍﺯ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎ ﻟﺬﺕ ﻣﯽ ﺑﺮﻧﺪ؛ ﺁﻧﻬﺎ ﺍﺯ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﯼ ﺍﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﺧﺎﺭﺝ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ. ﺁﻥ ﻫﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﺍﺯ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﯼ ﺍﻣﻦ ﺧﻮﺩ ﻗﺪﻡ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﺑﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎﻋﺚ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺭﺷﺪ ﮐﻨﻨﺪ ﻭ ﺑﺘﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﺎ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻭ ﭼﺎﻟﺶ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯼ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺷﺎﻥ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺭﻭ ﺷﻮﻧﺪ. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

پالتو زنانه جدید

همانطور که می دانید پالتو زنانه جدید پوشاکی گرم و مناسب برای فصل سرما است که جنس ضخیم آن گرمای کافی را برای بدن تامین می کند.

به طور پیوسته انواع زیادی از پالتو زنانه جدید از طرف صنایع تولید کننده پوشاک، تولید و به بازار عرضه می شود.

یک پالتو شیک زنانه افزون بر گرمایی که دارد حس شیک پوش بودن و خوش تیپی را هم به افراد القا می کند.

کیفیت و گرمی پالتو زنانه به نوع جنس آن وابسته است لذا هر چه جنس ضخیم تری داشته باشد گرم تر است.

پالتو زنانه چهارخانه


یکی از انواع مدل های پالتو، پالتو زنانه چهارخانه است که امروزه در بین بانوان زیادی، محبوب و پر طرفدار شده است.

پالتوها یکی از انواع لباس های زمستانی هستند که برای گرم نگه داشتن از آن استفاده می کنند و دارای مدل ها و طرح های زیادی است.

پالتو چهارخانه یکی از مدل های پر طرفدار این لباس زمستانه است که بسیار محبوب بانوان بوده و در طرح و رنگ های مختلفی در بازار موجود است.

این طرح از پالتو در هیچ زمانی از مد نمی افتد و شما همواره با پوشیدن آن می توانید استایلی شیک و به روز داشته باشید.

از بین سایر پوشاک گرم، پالتو بیشترین طرفداران را دارد زیرا به طرز فوق العاده ای باعث خوش استایلی می شود.

پالتو زنانه خارجی

لازم به ذکر است پالتو زنانه خارجی در مدل های متفاوت به عنوان پوشاک و البسه فصل سرد همواره با قیمت های گوناگون در بازار فروش پوشاک گرم موجود است.

پالتو زنانه خارجی جز آن دسته از لباس هایی است که در کمد هر زن شیک پوش و خوش سلیقه مدل هایی از آن وجود دارد.

همانند انواع پالتو زنانه تولید داخلی، پالتو های خارجی هم در مدل ها و تنوع رنگی مختلف تولید داشته اند و بر حسب نیاز امروزه مدل های زیادی از آنها به صورت عمده به کشور ما وارد شده است.

جدیدترین و شیکترین انواع پالتو زنانه خارجی فراتر از اینکه دمای بدن را گرم نگه می دارند بلکه حس خوشایندی هم به استفاده کننده آن ها می‌دهند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها