بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

افراد ثروتمند به این مورد عقیده دارند که خودشان زندگی خودشان را می‌سازند و هیچ چیز تصادفی نیست. من نیز با ساختن کسب و کاری در زمین پای مرغ توانستم به ثروتی کلان برسم.
پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی در بین انواع مختلف محصولات می توان پای مرغ صادراتی را به عنوان بهترین معرفی کرد که در بالاترین درجه کیفی قرار می گیرد و افراد می توانند این محصول را با اطمینان تهیه کنند.

پای مرغ صادراتی را تولید کننده به صورت بسته بندی در می آورد که معمولا مرغوب ترین آن ها در داخل ظروف یکبار مصرف درب دار و یا بدون درب می باشد که با سلفون پوشیده می شوند.

از ویژگی ها و مشخصات این محصولات اگر بخواهیم بگوییم به اندازه درشت آن ها اشاره می کنیم که چربی زیادی دارد و خواص زیادی برای تقویت غضروف پا دارد.

روی پوست پای مرغ هیچگونه تیرگی و کبودی دیده نمی شود که همین عامل می تواند در انتخاب خریداران تاثیر بسیاری بگذارد.

پای مرغ کیلویی

از مشخصات پای مرغ کیلویی می توانیم به وزن پای مرغ اشاره کنیم که معمولاً یک پای مرغ حدود ۳۰ گرم وزن دارد و همین مقدار نزدیک به ۷۳ کیلو کالری را برای افراد فراهم می کند.

به طور کلی در ۷۳ کیلو کالری که پای مرغ فراهم می کند نزدیک به ۵۰ گرم چربی و کلسترول را تشکیل داده است.

از طرفی پای مرغ حاوی ۳۸ درصد پروتئین است که بیشتر قسمت این پروتئین ها حاوی کلاژن یا همان بافت پیوندی می باشد.

از جمله مشخصات دیگر پای مرغ کیلویی می توانیم به بسته بندی که برای این محصول در نظر گرفتند اشاره کنیم و معمولاً آن ها را در ظروف یکبار مصرف بسته بندی می کنند.

از سوی دیگر پای مرغ مواد مغذی بی‌شماری دارد به طوری که بدن انسان اگر قادر به دریافت ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین های مورد نیاز نیست می تواند برای جبران آن ها از پای مرغ استفاده کند.

پای مرغ مشهد

قیمت پای مرغ مشهد با توجه به اینکه خراسان رضوی یکی از صادر کنندگان مرغ کشور می باشد.

و بدلیل پرورش و مرغداریهای گوناگون و فراوان در مشهد قیمت هر کیلو پای مرغ تمیز و بسته بندی شده با توجه به کیفیت آن متفاوت است.

پیشنهاد ما برای خرید راحت و آسان با تمام شرایط بهداشتی و اصولی خرید از نمایندگی و فروشگاههای ما در استان و شهرستانها و یا با مراجعه به آدرس اینترنتی ما با کادری مجرب و با تجربه در اسرع وقت خریدی امن با پایین ترین قیمت و حذف واسطه ها، از خرید خود لذت ببرید.

هدف مهم سایت ما جلب اعتماد و رضایت شما مشتری عزیز می باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها