بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۲

افراد مختلف روش‌ های متفاوتی را برای کسب درآمد بیشتر و ثروت آفرینی انتخاب می ‌کنند. من توانستم با استفاده از ابزار اینترنتی مسیر ثروتمند شدن خود را کوتاه کنم و با فروش محصول سودآور بلوک به ثروت کلانی دست یابم که در ادامه به توضیح انواع پر فروش این محصول می پردازم.

بلوک سیمانی دیواری اصفهان

پر استفاده ترین نوع بلوک در ساختمانی و همچنین حیات سازی از نوع سیمانی آن است. مشخصات بلوک سیمانی دیواری اصفهان به این شرح می باشد. بلوک های سیمانی ترکیبات یکسانی دارند ولی در سایز ها و اندازه های مختلفی ساخته میشوند که بنا به کار برد آن ها متفاوت است. ترکیبات اصلی بلوک سیمانی اصفهان آب و پوکه های معدنی مناسب و همچنین سیمان نیز می باشد و همچنی در بعضی از وارد افزودنی های به این ترکیب اضافه میشود تا در شرایط مختلف جوی استحکام خود را حفظ کند.

بلوک دیواری هبلکس

محصول بلوک دیواری هبلکس با قابلیت عالی که دارد به طور مدرن تری در امر ساخت و ساز مورد استفاده قرار گرفته است. چرا که دارای مزایایی چون نصب آسان و همچنین مقاومت بالا در برابر انواع فشار ها و غیره می باشد. مشخصاتی که از بلوک دیواری هبلکس وجود دارد سبب شده تا استقبال از آن روز به روز به شکل قابل توجهی بالا رود و خرید و فروش های زیادی از آن صورت بپذیرد. همان طور هم که به مقاومت بالای این محصول اشاره داشتیم می توان به این نتیجه رسید که از این محصول در ساخت و ساز های سفت و محکم استفاده می شود.

بلوک شیشه ای کف

آجرهای شیشه ای عمدتاً در دیوارهای کارخانه ها و سقف ها قرار می گرفتند. مشخصات بلوک شیشه ای کف به این شرح می باشد. در حال حاضر بلوک های شیشه ای هم در مراکز خرید و هم در منازل مورد استفاده قرار می گیرند و در حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، اتاق نشیمن، باغ، دیوارها، سقف ها، پنجره ها و غیره یافت می شوند. این محفظه هوا سطح بالایی از عایق حرارتی و صوتی را برای آنها فراهم می کند. همچنینه می توان گفت بلوک شیشه ای در برابر تغییرات دما بسیار مقاوم هستند. نحوه نصب شیشه بلوک کف را بیاموزید و به فضاهای خود نور بدهید شیشه بلوک یک ماده بسیار همه کاره است، زیرا در برخی مکان ها حتی می توانیم آن را به عنوان یک کف ببینیم. فقط لازم است که سطح محکم و مقاوم باشد. هنگامی که شیشه بافت دارد، حریم خصوصی را فراهم می کند، بنابراین برای دوش ها یا پنجره های حمام نیز ایده آل است. توجه داشته باشید که بلوک ها قابل برش نیستند. بنابراین باید بدانید که چگونه هر کدام را ترتیب خواهید داد تا هیچ بلوک گم یا اضافی وجود نداشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها