بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۲۳۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۳

خیلی دوست داشتم پولدار باشم همیشه دنبال رسیدن به این هدف بودم. تنها راه حل مشورت با افراد موفق و ثروتمند بود. به سخنان آن ها گوش دادم و با مسیر تجارت آشنا شدم. قدم در راه تجارت گذاشتم و توانستم به هدفم برسم. اکنون میخواهم محصولی  را به شما معرفی کنم که در تجارت کمکم کرد. اگر شما هم دوست دارید به ثروت برسید این مقاله را بخوانید.

آلو جنگلی خشک

یکی از میوه‌ خشک هایی که بسیار پرطرفدار می باشد آلو جنگلی خشک است که آن را با بهترین قیمت و کیفیت مناسب با بسته بندی های متفاوت می توانید از این سایت سفارش دهید. همیشه میوه های خشک بسیار پر طرفدار است و آلو جنگلی خشک از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین میوه های خشک است که کاربرد زیادی دارد و در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. آلو خشک دارای مزایای سلامتی بسیار زیادی است که برای بدن مفید است، برخی از ویتامینهایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته است شامل ویتامین آهن، منیزیم و آنتی اکسیدان بسیار بالا است.

 

آلو خشک خانگی

آلو خشک خانگی یکی از لذیذ ترین انواع خشکبار بوده که از خشک کردن آلوی تازه در خانه ها تهیه می گردد و بسیار مفید است. برای تهیه آن کافیست آلوها را شسته و در ظرفی بپزید تا پوست های آن ترک خورده و سپس آن را در فضای باز پهن کنید تا خشک شوند. آلوی خشک دارای کالری بسیار پایینی است و به افرادی که از رژیم کاهش وزن استفاده می نمایند بسیار توصیه می شود. آلوی خشک یک میان وعده سالم برای افراد دیابتی است زیرا قند موجود درآن بسیار راحت تر از قند سفید تجزیه شده و سطح گلوکز خون را تغییر چندانی نمی دهد. آلوی خشک خانگی یکی از تنقلات مفید بوده که دانش آموزان می توانند در دوران مدرسه آن را میل نموده و لذت ببرند.

 

 

آلو سیاه خشک

آلو سیاه خشک یک خشکبار خوشمزه و محبوب است، این محصول دارای قیمت های مختلف بر اساس تنوع آلو خشک شده است. میوه خشک شده از میان وعده های مورد علاقه بسیاری از افراد است و آلو سیاه خشک نیز یکی از این میان وعده های محبوب در رژیم غذایی مردم ایران است. آلو سیاه خشک شده بسیار پرطرفدار است و این میوه به طور ارگانیک و با آفتاب خشک می شود؛ دو نوع آلو سیاه خشک پر طرفدار و پر فروش، آلو بخارا و آلو برقانی هستند. این میوه خوش طعم دارای خواص و فواید زیادی است و به عنوان یک خشکبار محبوب استفاده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها