بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳

در زندگی همیشه تلاش می کردم که پیشرفت کنم اما با کار کردن معمولی نمی توانستم به آن چیزی که می خواهم دست پیدا کنم. پس عزمم را جزم کرده و وارد دنیای تجارت شدم چرا که فهمیدم بهترین شغلی که مرا می تواند ثروتمند کند تجارت می باشد. اولین قدم آموزش هایی بود که یاد گرفتم و سپس از بسیاری از تاجران تجربه به دست آوردم و با محصول تینر شروع به تجارت کردم. در واقع محصول تینر من را ثروتمند کرد. در ادامه این مقاله در مورد این محصول بیشتر شرح خواهیم داد.

تینر فوری 20000

برای استفاده بهینه از تینر بهتر است نوع تینر انتخابی شما تناسب خوبی با عملکرد مورد انتظارتان داشته باشد پس هنگام خرید به اعداد و نوشته های روی بطری به خوبی دقت کنید.

تینر فوری 20000 باید سرعت تبخیر بالایی داشته باشد و این به معنی سرعت خشک شدن رنگ است.

نکته بعدی که باید به آن دقت کنید قدرت حلالیت تینر است که در مورد تینر فوری 20000 قدرت حلالیت بسیار بالاست.

هنگام خرید سعی کنید شفاقیت و بی رنگ بودن تینر را حتما مورد بررسی قرار دهید زیرا اگر تینر کدر باشد روی رنگ شما تأثیر خواهد گذاشت.

 

تینر معمولی

مهمترین فاکتور تعیین کننده در قیمت تینر معمولی، مرغوبیت مواد اولیه آن است، هر چه کیفیت بالاتر باشد، قیمت این محصول نیز بالاتر می رود.

همچنین نوسانات قیمت دلار، ارز و قیمت مواد اولیه تشکیل دهنده این نوع تینر بر قیمت تمام شده محصول در بازار اثر گذار خواهد بود.

نوع برند تولید کننده این محصول در تعیین قیمت آن اثرگذار است، برند های معتبر، محصول کیفی تر و با قیمت بالاتر عرضه می کنند.

یکی از ویژگی های تینر معمولی تمیز کردن سطح کار و شستشوی رنگ می باشد که این امر منجر به افزایش چسبندگی رنگ در سطح کار می گردد.

این محصول مانع از سخت شدن رنگ شده، بر خشک شدن لایه های رنگ اثر دارد، همجچنین منجر به افزایش کیفیت رنگ آمیزی می گردد.

 

تینر فوری 10000 بیست لیتری

قیمت تینر فوری 10000 بیست لیتری به کیفیت و قدرت حلالیت آن بستگی دارد، هر چه قدرت حلالیت تینر بالاتر باشد، کد بالاتری داشته و قیمت آن بیشتر خواهد شد.

به علاوه هر چه حجم خریداری شده از تینر 10000 افزایش یابد قیمت تمام شده هر لیتر از آن کاهش می یابد.

بنابراین تهیه این محصول در حجم های بالا نظیر حجم بیست لیتری از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه می باشد.

معمولا اکثر تینر مورد نیاز در داخل کشور تولید می شود، اما به منظور تامین نیاز کامل صنایع مختلفی مقداری تینر وارد کشور می شود.

قیمت تینر وارداتی به قیمت نوسانات ارز بسیار وابسته می باشد و با آن تغییر داده می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها