بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱

مدتی بود به دنبال راهی برای رسیدن به درآمد بودم.

فصل میوه مورد علاقه ام، یعنی توت فرنگی بود زمانی که برای خرید میوه رفتم متوجه شدم که چقدر توت فرنگی مورد توجه مردم قرار دارد و میزان تقاضای آن زیاد است.

همان لحظه فکری از سرم گذشت و تصمیم گرفتم تجارتم را در حوزه توت فرنگی شروع کنم و پس از مدت کوتاهی از این راه به ثروت رسیدم.

توت فرنگی در مازندران

اگر به دنبال تهیه راحت توت فرنگی در مازندران هستید به شما توصیه مي شود مطالب زیر را از دست ندهید.

امروز استفاده کردن از توت فرنگی در بین بسیاری از مردم رواج پیدا کرده است و هر کسی با روش ‌های مختلفی از این محصول استفاده می‌ کنند.

مراکز مختلفی هستند که در زمینه تولید و عرضه توت فرنگی فعالیت دارند که از آن جمله می توانیم به استان مازندران اشاره کنیم.

این استان قابلیت‌ های زیادی برای تولید و پرورش توت فرنگی را دارد و همچنین میزان تقاضای این محصول در این استان بسیار زیاد است.

به همین خاطر به عنوان یکی از مناطق عمده تولید و پرورش توت فرنگی در کشور معرفی شده است و امکان توزیع این محصول به سراسر کشور را دارند.

توت فرنگی درجه یک

توت فرنگی درجه یک که از پرکاربرد ترین و خوشمزه ترین میوه ها می باشد که می توانید آن را باکیفیت عالی تهیه کنید.

پلی فنول که در واقع به محافظت کننده قلب مشهور می باشد در توت فرنگی به مقدار بسیار زیادی یافت می شود که اینگونه شما با مصرف آن می توانید سلامت قلب خود را تضمین نمایید.

به جز چنین موردی توت فرنگی درجه یک که مقدار بسیار زیادی آنتی اکسیدان مهم را در خود دارا می باشد می تواند شما را از گزند هرگونه رادیکال آزاد ایمن سازد.

پس می توانیم بگوییم که ارزش غذایی و خواص توت فرنگی بسیار فراوان می باشد و این میوه حتماً باید در سبد مصرفی خود قرار دهید.

توت فرنگی زنجان

یکی از خوشمزه ترین میوه های ایران توت فرنگی زنجان بوده که با دارا بودن خواص زیاد محبوبیت بالایی پیدا کرده است.

در میان میوه هایی که برای سلامت پوست و زیبایی مفید اند توت فرنگی زنجان از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و در این رابطه فواید زیادی برای آن کشف شده که به همین دلیل مصرف این میوه را افزایش داده است.

میوه توت فرنگی با دارا بودن انواعی از مواد مورد نیاز بدن و علی الخصوص پوست می تواند در بهبود کیفیت و کارایی این اندام ها موثر واقع شود و شما را از درمان های دارویی بی نیاز کند.

همچنین توت فرنگی زنجان علاوه بر خواص زیاد از طعم و عطر بی نظیری نیز برخوردار است که لذت مصرف آن را چندین برابر زیاد می کند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها