بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۸۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۶

شاید ثروتمند بودن و رسیدن به آن خواسته‌ بیشتر افراد باشد اما تا وقتی که ندانیم خصوصیات ثروتمندان چیست و از درون به این نکته پی نبریم که ثروتمند هستیم، این اتفاق رخ نمی‌ دهد. ثروتمند واقعی کسی است که اولین قدم را برای تغییر باورها و برداشت‌ های اشتباه خود از زندگی برمی‌دارد و سعی می‌ کند در خصوصیات خود تجدیدنظر کرده و آن را به خصوصیات یک فرد ثروتمند تبدیل کند. تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

پارچه مبلی تک گل

لازم به ذکر است پارچه مبلی تک گل شانل با قیمت مناسب و دوام و طول عمر طولانی بهترین انتخابی بسیار برای پوشش انواع مبلمان های مختلف مانند سلطنتی می باشد.

پارچه مبلی یکی از بهترین عناصر در تولید انواع مبلمان های موجود در بازار می باشد، برای این مورد از انواع پارچه های طبیعی یا مصنوعی مانند پارچه مبلی تگ گل استفاده می شود.

تنوع زیادی که در انواع پارچه مبلی وجود دارد سبب شده تا دست افراد در انتخاب طرح، رنگ، جنس، قیمت، مدل و غیره پارچه های مذکور باز باشد.

اگر شما نیز بعد از گذشت چند سال از فضای داخلی خانه خود خسته شده‌ اید و به دوست دارید که تغییراتی چشمگیر در آن ایجاد کنید.

پارچه مبلی جدید

امروزه تولید پارچه مبلی جدید افزایش یافته است زیرا یک وسیله مهم در منزل به حساب می آید که برای حفاظت از مبلمان و یا تغییر دکوراسیون استفاده می شود.

پارچه مبلی جدید در صنعت دکوراسیون کاربرد فراوانی دارد و برای دوخت پرده، مبل ها، انواع صندلی و صندلی میز غذا خوری و برای روتختی استفاده می شود.

علاوه بر دکوراسیون پارچه مبلی ها در صنعت مد نیز خودی نشان داده اند و در تولید انواع کیف و کیف پول استفاده می شود.

قبل از خرید پارچه مبلی ابتدا باید مشخص کنید که پارچه مبلی را برای چه کاربردی می خواهید و چه توقعی از پارچه دارید.

پارچه مبلی دیزل

لازم است بدانید پارچه مبلی دیزل، با کیفیت بالا و با دوام، ضد حساسیت و مقاوم به صدمات محیطی، ضد آب و ضد خش، در رنگ های جذاب می باشد.

برای همه ما داشتن خانه ای لوکس و زیبا اهمیت دارد بنابراین دقت در انتخاب وسایل و لوازم خانه در حفظ زیبایی و آراستگی آن مهم است.

چرا که این زیبایی و آراستگی باعث آرامش افراد خانواده خواهد شد.

امروزه مبلمان یکی از ملزوات زندگی مدرن محسوب می شود و دقت در انتخاب طرح و رنگ و رعایت هارمونی آن با دیگر وسایل خانه بسیار اهمیت دارد.

هماهنگی رنگ و طرح مبل و پرده و رنگ بندی دیوار منزل شما مواردی است که در انتخاب رنگ یک مبلمان باید مد نظر داشته باشید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها