بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰

روکش وکیوم نام یک شی و یا محصول نیست. بلکه پروسه ای از فرآیند ساخت محصولات چوبی است که در طراحی میز اداری چوبی نیز به کار می رود. میزهای چوبی که دارای روکش وکیوم هستند، در برابر آسیب های محیطی مقاوم شده و به یک محصول کارآمد و حرفه ای تبدیل شده اند. استفاده از این روکش مزایای دیگری نیز در بر دارد که در ادامه به آن می پردازیم

.

روکش وکیوم چیست؟

پس از اینکه چوب در قطع و طرح میز اداری بریده شد، برای اینکه در برابر آفات، ضربات و خوردگی مقاوم شود، به یک پوشش مقاوم مجهز می شود. زمانی که از فرآیند وکیوم سازی برای چوب استفاده می شود، هوای میان روکش میز و همچنین چوب توسط ابزارآلات مخصوص تخلیه می شود.

پس از این روکش به طور مستقیم بر روی چوب می چسبد. حذف هوا از میان چوب و روکش آن موجب ایجاد یک اتصال قوی میان این دو پوشش می شود. این یعنی روکش میز شما به هیچ وجه از بدنه چوب کنده نشده و به شکل دائمی از سطح چوب در برابر آسیب های محیطی محافظت می کند.

خوشبختانه پوشش وکیوم قادر است از برجستگی های موجود در میزهای اداری کلاسیک نیز محافظت کند. همچنین استفاده از این روش موجب ایجاد یک ظاهر یکپارچه، بدون درز و قابل قبول می شود. پیداست که این دسته از پوشش ها می توانند با ارائه یک نمای بصری زیبا، بهترین جلوه را به میزهای اداری بدهند

.

مزایای استفاده از روکش وکیوم در چیست؟

امروزه اغلب تولیدکنندگان میزهای اداری چوبی، به استفاده از روکش های وکیوم علاقه بسیاری نشان می دهند. علت بروز این اتفاق، مزایای گسترده ایست که روکش های وکیوم در اختیار تولیدکنندگان و مصرف کنندگان میزهای چوبی می گذارد. در بررسی مزایای روکش وکیوم میز اداری می توان به موارد زیر اشاره نمود.

1. طول عمر بالا

همانطور که می دانید در محیط های کاری، احتمال اصابت ضربه، بروز خط و خش و یا ساییدگی بر روی میز بسیار بالاست. جابجایی های مکرر، اسباب کشی و یا تردد بالای کارمندان معمولاً منجر به خرابی در بدنه چوبی میزهای اداری می شود.

روکش وکیوم قادر است تا سالیان سال این خطرات احتمالی را تحمل کرده و از پوشش اصلی چوب در برابر آنان محافظت کند. این دسته از روکش ها در مقایسه با روکش های ام دی اف، ماندگاری و طول عمر بالایی دارند. چرا که این روکش ها در طول فرآیند ساخت اتصال محکمی که به سطح چوب پیدا کرده اند، به ندرت خراب شده و عملکرد مطلوب خود را از دست می دهند

.

2. مقاوم سازی میز اداری

از مهم ترین مزایای استفاده از روکش وکیوم، می توان به مقاوم سازی میز در برابر آسیب های محیطی اشاره نمود. در دفاتر کاری پرتردد این مسئله اهمیت بیشتری پیدا می کند. همه ما می دانیم که تعمیر و یا خرید میز اداری چوبی، تا چه حد هزینه بر است. این در حالیست که تعویض روکش میز اقدامی کم هزینه به شمار می آید. پوشش های وکیوم قادرند از متریال با ارزش چوب محافظت کرده و ارزش مادی میز را نیز حفظ کنند.

3. ایجاد یک جلوه هماهنگ و زیبا در میز اداری

روکش های وکیوم می توانند تمام نقص ها و معایب ظاهری میز چوبی را پوشش دهند. آن ها بدون ایجاد هیچگونه درز و تخلخلی بر سطح میز چسبیده و به عنوان یک پوشش پلاستیکی محافظ، ظاهری یکنواخت و جذاب به میز می بخشند. پوشش های وکیوم قادرند برجستگی های سطح میز را نیز پوشش داده و از آن ها نیز در برابر پاخوردگی و یا اصابت ضربه محافظت کنند. برای مدیرانی که به فکر خرید میز اداری چوبی مستحکم و زیبا هستند، خرید میز اداری وکیوم بهترین گزینه به شمار می آید. این میز می تواند با ظاهر جذاب و گیرای خود، دکوراسیون اداری شما را نیز بهبود دهد.

4. تنوع در طرح و رنگ

عملکرد مطلوب پوشش وکیوم در ساخت میزهای اداری با کیفیت موجب شده تا تنوع قابل توجهی از میزهای وکیوم روی کار بیایند. پس تصور نکنید با انتخاب پوشش وکیوم دامنه انتخاب شما محدود می شود. شما می توانید از بهترین برندهای ایرانی، یک میز اداری وکیوم خریداری کنید. انواع مختلف میزهای وکیوم در مدل های مدرن و کلاسیک تولید می شوند. بهتر است در انتخاب میز اداری براساس سبک طراحی دفتر کارخود عمل کرده و مطابق با آن یک میز وکیوم کلاسیک و یا مدرن خریداری کنید

.

5. قیمت مناسب و مقرون به صرفه

شاید تصور کنید میزهای اداری چوبی که به تکنولوژی وکیوم مجهز شده اند، به جهت دارا بودن استحکام و مقاومت بالا، با قیمت بسیار بالایی به فروش می رسند. این در حالیست که این دسته از میزها به واسطه بهره مندی از تنوع بالا، دارای بازه قیمت متنوعی هستند. شما با هر بودجه ای که در اختیار دارید می توانید یک میز اداری وکیوم با کیفیت خریداری کنید. کافیست سطح توقع خود را از بابت ویژگی های ظاهری میز اداری پایین بیاورید و به کیفیت میز وکیوم بیش از ظاهر آن توجه کنید.

برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها