بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۳۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۴

ممکن است باور کردنی نباشد اما این موضوع واقعیت دارد که من توانستم با فعالیت در حوزه آلو از بستر اینترنت استفاده کنم و به ‌سرعت رشد چشمگیری را داشته باشم و کسب ‌و کار خود را از این طریق به یک دستگاه پول ‌سازی تبدیل کردم. اکنون قصد دارم به معرفی این محصول که جایگاه اجتماعی بالایی را برای من فراهم کرد بپردازم.

آلو خورشتی نیشابور

قیمت آلو خورشتی نیشابور به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از مهم ترین عوامل آن کیفیت مناسب آلو های خورشتی می باشد. هرچقدر آلو های تازه با کیفیت باشد اندازه آن متوسط و کوچک باشد و یا آبدار تر باشد روی کیفیت آلو های خورشتی تاثیر بسیار زیادی دارد. مورد بعدی که روی قیمت تاثیر زیادی دارد بسته بندی محصول می باشد که هر چقدر بسته بندی شکیل تر و با کیفیت تر باشد روی قیمت نهایی آلو خورشتی تاثیر گذار است. این محصول مشتریان زیادی در ایران و خارج از کشور دارد که با افزایش تقاضای خرید این محصول روی قیمت نهایی آن تاثیر می گذارد.

آلوچه خشک امروز

در هنگام خرید به ظاهر آلوچه خشک امروز دقت کنید زیرا مشخص است که آلوچه خشک شده تازه است یا قدیمی. حتماً در هنگام خرید آلوچه خشک شده طعم آن را بچشید مبادا فاسد شده باشد یا مزه تغییر کرده باشد. بهتر است آلوچه خشک شده را در بسته بندی های شیشه ای یا پلاستیکی تهیه نمایید. بهتر است هنگام خرید آلوچه خشک شده به سایز آن ها توجه کنید و محصول یکدست را تهیه کنید. قیمت آلوچه خشک امروز بیشتر بستگی به سفارش مشتری دارد که به صورت عمده خرید می کند یا به صورت فله ای، از سوی دیگر درجات تعیین شده برای این محصول می‌تواند بر روی قیمت تاثیر گذار باشد.

آلوچه خشک ریز

قیمت آلوچه خشک ریز با یکدیگر متفاوت است این تفاوت به فاکتور های زیادی وابسته است که آن ها را بررسی می کنیم. میانگین قیمت آلوچه خشک کیلویی 90،000 تومان تا 150،000 تومان است. اگر آلوچه خیلی ریز باشد و به اصطلاح گوشت آن کم باشد قیمت آن نیز مسلما پایین تر است البته برعکس این موضوع نیز صادق است. دقت کنید محلی که از آن این محصول را تهیه میکنید نیز بسیار پر اهمیت است و ممکن است فقط به علت تغییر فضای فروش قیمت ها کم و زیاد شوند. همچنین بسته بندی نیز یکی از مواردی است که در بالا و پایین شدن قیمت آلوچه خشک ها موثر است.پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید این محصول با مشاوران فروش ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها