بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۵

اگر در مسیر ثروتمند شدن شکست خوردید خودتان را نباخته و از آن به عنوان یک تجربه استفاده کنید. بسیاری از ثروتمندان بارها شکست را تجربه کرده اند ولی هر بار با قدمهای قویتر از قبل به راه خود ادامه داده اند. شما میتوانید با مطالعه بیوگرافی افراد موفق که در حال حاضر به آنچه که شما میخواهید رسیده اند درس هایی بسیاری را بگیرید. من خودم مطالعات بسیاری انجام دادم و تجربه های افراد موفق را خواندم و از آنها در مسیر پیشرفتم بهره بردم.

بیل مکانیکی دلتا 360

امروزه یکی از تجهیزاتی که برای خاکبرداری استفاده می شود بیل مکانیکی دلتا 360 می باشد.

بسیاری از افراد هستند که می پرسند بیل بیل مکانیکی دلتا 360 چیست ؟ این بیل گونه ای از تراکتورهای خودگردان می باشد که در پشت خود دارای یک بیل مکانیکی و در قسمت جلو دارای یک بیل جلو می باشد و برای کارهای به نسبت سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیه مشخصات بیل مکانیکی دلتا 360 همانند لودر و بیلهای مکانیکی می باشد و این بیلها بنابر به دوکاره بودن در بسیاری از پروژه های کوچک عمرانی از آنها استفاده می شود.

این تجهیز دارای اندازه ها و مدلها بزرگ و کوچک می باشند که برای کار در مزارع و کارهای عمران از آنها استفاده ی شود.

بیل مکانیکی زنجیری هپکو

امروزه نوعی از بیل مکانیکی زنجیری هپکو طراحی و تولید شده اند که با سیستم فشار هیدرولیک کار می کنند به این نوع از بیل ها هپکو می گویند.

این نوع از بیلها و دستگاه چاله کن بر روی یک ماشین به نسبت سنگین همچون تراکتور سوار شده اند و از آن برای انجام تمامی خاک برداریهای سبک درون شهری که جای زیادی برای مانور نیست استفاده می شود.

در این نوع از بیلها با اضافه کردن یک بازوی لودر بر روی تراکتور به تدریج کارایی این بیل افزایش پیدا می کند و همچنین تعادل وزنی برقرار می شود.

بیل مکانیکی بکهو نیوهلند

بسیاری از افراد می پرسند که بیل مکانیکی بکهو نیوهلند چیست و در چه مکانهایی کاربرد دارد.

همانطور که در قسمت قبل گفته شد بیل بکهو نوعی بیل مکانیکی می باشد که برای تراکتور بیل دار و دارای بخشهای مختلفی اعم از موتور، سیستم فشار هیدرولیک، پایه های تعادل می باشد که هر کدام حین انجام عملیات ساختمانی و یا هر عملیات دیگری وظیفه ای دارند و مورد استفاه قرار می گیرند.

بیلهای بکهو برخلاف لودرها توانایی چرخش دارند بطوریکه بدون هچگونه جابجایی خاک برداری را انجام می دهد و همچنین بنابر سرعت عملی که این بیلها دارند استفاده از آنها موجب صرفه جویی در زمان می شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها