بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

برای اقامت در هتل های تبریز و ایجاد لحظات شگفت انگیز برای خود می توانید روی هتل آتا حساب کنید. هتلی مدرن و نوساز که در سال 1396 در آذربایجان شرقی افتتاح شد و با کادری حرفه ای آماده پذیرایی از میهمانان و گردشگران می باشد. با رزرو هتل آتا در تبریز در اتاق هایی تمیز و مجهز با ظرفیت های متنوع اقامت خواهید داشت. اتاق هایی با دکوراسیون مدرن که هنگام ورود می توانید مبلمان رنگارنگ را ببینید. در هتل آتا تبریز امکانات دیگری مانند آسانسور و لاندری وجود دارد تا بازدیدکنندگان و گردشگران از سفر خود لذت بیشتری ببرند. به جز این امکاناتی که در بالا ذکر شد، این هتل مجهز به اینترنت پرسرعت است که مسافران می توانند به راحتی به آن دسترسی داشته باشند. اگر با ماشین شخصی خود به تبریز سفر می کنید، می توانید ماشین خود را در پارکینگ هتل آتا پارک کنید. برای دسترسی به این هتل 5 طبقه باید به خیابان آزادی و سپس پل آبرسان بروید. گشت و گذار در بازار تبریز را که 5 دقیقه با این هتل فاصله دارد را از دست ندهید. می توانید پارچه های رنگارنگ را ببینید و شیرینی های خوش طعمی بخرید و هر چه می خواهید به یادگار ببرید. در تبریز جاذبه های گردشگری بسیار زیادی وجود دارد که دیدن آنها از جمله آرامگاه شهریار را توصیه می کنیم.

برای رزرو هتل، پرواز و سایر خدمات ویژه خود می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد رزرو آنلاین و جاذبه های گردشگری تبریز به خصوص تور تبریز می توانید به سایت

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/tabriz-hotels

مراجعه کنید.

هتل پتروشیمی تبریز یک هتل چهار ستاره است که مهمانان به دلیل مزایای خوبی که دارد از انتخاب آن پشیمان نخواهند شد. هتل پتروشیمی در بلوار شهریار واقع شده است که به دلیل آب و هوای مطبوع و دسترسی خوب به جاذبه های گردشگری، مراکز اداری و فرودگاه یکی از محبوب ترین خیابان های تبریز است. مجتمع تفریحی پتروشیمی نه تنها از نظر موقعیت مکانی بلکه از نظر امکانات و خدمات می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب باشد. اتاق‌ها به اندازه‌ای بزرگ هستند که به مهمانان احساس حضور در یک قصر را می‌دهند. این مجموعه تنها به بخش های مسکونی محدود نمی شود، بلکه شامل سالن های همایش و تشریفات، مجموعه های تفریحی و ورزشی مانند پارک، مهدکودک، استخر و ... می باشد. بازدیدکنندگان از فضایی دنج و راحت در قسمت های داخلی هتل و با طراوت لذت خواهند برد. آب و هوا و زمین سرسبز حیاط. رستوران با سرو غذاهای محلی ایرانی و غذاهای خارجی و همچنین چایخانه سنتی از دیگر مزیت های این هتل است.

هتل جاودانه و جذاب گسترش با قرار گرفتن در مرکز شهر تبریز در خیابان با ارزش ابرسان، توسط بناهای تاریخی مهم، مراکز اداری و آموزشی، مراکز خرید احاطه شده است تا انواع نیازهای گردشگران را برطرف کند. هتل گسترش تبریز با طراحی و مبله کاملا جدید و شیک در 13 طبقه با اتاق ها و سوئیت های مدرن با چشم اندازی چشم نواز به تبریز خیره کننده، موقعیت ممتازی را برای مسافران آسایش دوست در کنار تجار و بازرگانان ایجاد کرده است. هتل گسترش چیزهای زیادی برای کمک به میهمانان برای برآوردن نیازهای ضروری خود دارد، فضای آرام دو رستوران تضمین شده عالی با غذاهای لذیذ ساخته شده توسط سرآشپز حرفه ای ترک، کافی شاپ، سالن های کنفرانس مجهز، اینترنت، صنایع دستی، گالری و نمایشگاه با ویژگی های خاص. استخر مجلل و جکوزی که پس از گشت و گذار در تبریز شگفت انگیز توسط مهمانان خسته احساس نشاط می کند، خدمات 24 ساعته و سایر امکانات بسیار بهتر از حد انتظار هتل چهار ستاره است تا تأثیر مثبتی در ذهن مسافران ایجاد کند.

رزرو هتل میراژ کیش :

چند دلیل برای انتخاب هتل میراژ کیش

ارائه کمترین قیمت: بهترین قیمت را دریافت کنید و به جای پرداخت قیمت هتل در پول خود صرفه جویی کنید

نظرات مهمانان را بررسی کنید: با بررسی نظرات مشتریان هتل، می توانید متوجه شوید که بیشتر نظرات مشتریان مثبت است.

هتل میراژ در چه موقعیتی قرار دارد و به کدام جاذبه های کیش نزدیک است؟

این هتل در کیش و بلوار دریا واقع شده است. جزیره کیش به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در بین مسافران، مکان های بسیار زیبایی دارد: شهربازی، کارتینگ، بولینگ مریم، پارک هنگام و باغ پرندگان. فاصله هتل میراژ کیش با هر یک از جاذبه های ذکر شده 1 کیلومتر و 376 متر، 1 کیلومتر و 382 متر، 1 کیلومتر و 456 متر، 2 کیلومتر و 220 متر و 6 کیلومتر و 83 متر است.

قرار گرفتن هتل میراژ در بلوار دریا باعث شده است که گردشگران به راحتی به دریا، اسکله و مراکز خرید دسترسی داشته باشند. میهمانان عزیز می توانند با رزرو هتل و استفاده از امکانات و خدمات آن در طول اقامت لحظاتی آرام و خاطره انگیز را سپری کنند.

فاصله هتل پنج ستاره میراژ کیش تا فرودگاه چقدر است؟

فاصله هتل میراژ تا فرودگاه بین المللی کیش حدود 6.5 کیلومتر است که رانندگی با این مسافت کمتر از 10 دقیقه طول می کشد. هتل میراژ در اکثر روزها سرویس ترانسفر فرودگاهی برای مسافران دارد و میهمانان در صورت تمایل می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت یک شب اقامت در هتل میراژ کیش چقدر است؟

هزینه یک شب اقامت در این هتل پنج ستاره متفاوت است و به موارد زیادی مانند تعطیلات، امکانات اتاق، تاریخ رزرو هتل، مدت اقامت و ... بستگی دارد.

اطلاعات بیشتر رزرو هتل کیش :

https://www.persiantravel.net/hotel-booking/kish-hotels


برچسب ها: تدبير24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها