بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۲۳۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۵
با توجه به رویدادهای اخیر، استفاده (یا فقدان آن) از شیشه "ضد گلوله" در مدارس مورد انتقاد قرار گرفته است. بیایید با پرداختن به این واقعیت شروع کنیم که چیزی به نام شیشه ضد گلوله وجود ندارد. در این مقاله به بررسی قیمت نرده شیشه ای ، شیشه ضد گلوله آگاهی گلس و شیشه لمینت می پردازیم و به ویژگی های هر کدام می رسیم.

قیمت نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای بهترین راه برای ایجاد حفاظت و طراحی پویا محتاطانه برای فضاهای در معرض دید هستند. ماهیت شفاف و براق شیشه، و همچنین مشخصات محکم و نازک آن، جنبه زیبایی شناسی فضایی را که در آن سرپناه شیشه ای نصب شده است، تحت فشار قرار نمی دهد. تخته شیشه ای توسط یک پرتو یکنواخت از پایه های نرده کریستالی آگاهی گلس (بسته به فاصله برآمدگی و ضخامت شیشه) پشتیبانی می شود. برای سازه هایی با طول کمتر از 1.2 متر، تخته شیشه ای نیازی به پشتیبانی اضافی با پایه ها ندارد. برای برجستگی های بیشتر از 1.2 متر، باید از پایه های فولادی ضد زنگ برای پشتیبانی اضافی از تخته شیشه استفاده شود. نرده شیشه ای نه تنها دارای زیبایی خیره کننده ای می باشد بلکه و تابش نور خورشید باعث از بین رفتن رنگ آن نمی شود. از آنجایی که مقاومت بالایی دارد می توان آن را در مناطق و دماهای گوناگون مورد استفاده قرار داد. طراحی و ساخت این نرده به صورت ضد آب، ضد زنگ و ضد خش انجام شده است. 

سایبان های شیشه ای می تواند یک انتخاب ایده آل برای کاربردهای تجاری و مسکونی باشد. هنگامی که یک نوار LED در داخل پایه‌ها قرار می‌گیرد، یک منظره چشمگیر به دست می‌آید که به شیشه اجازه می‌دهد در بعد افقی شیشه حرکت کند و در لبه‌های آن شکسته شود، در حالی که قسمت بیرونی تخته شیشه شفافیت خود را حفظ می‌کند.

از آنها می توان برای انواع اضافات خارجی از جمله بالکن و ایجاد یک ایوان جلویی معاصر استفاده کرد. سایبان های شیشه ای همچنین می توانند به گونه ای طراحی شوند که یک سرپناه بر روی قسمت های نشیمن در کنار ساختمان ها، مانند نیمکتی که در مقابل وجهه خارجی ساختمان قرار می گیرد، ایجاد کند.

طراحی مینیمالیستی سایبان شیشه ای ساختاری، طراحی ظریفی را ایجاد می کند، نامرئی بودن آن به زیبایی ساختمان اطراف اجازه می دهد تا بیانیه ای ایجاد کند. برای طراحی فوق‌العاده شفاف، IQ استفاده از شیشه کم آهن را توصیه می‌کند که رنگ سبزی که اغلب در شیشه‌های فلوت استاندارد دیده می‌شود را از بین می‌برد تا از یک روکش شفاف و زیبا اطمینان حاصل شود.

نرده های شیشه‌ای ساختاری را می‌توان با گسترش شیشه از سقف شیشه‌ای موجود، پیوند شیشه‌ای، پسوند جعبه شیشه‌ای یا به عنوان یک عنصر شیشه‌ای ساختاری جدید که روی آجرکاری و ساختار ملک ساخته شده است، ایجاد کرد.

شیشه ضد گلوله آگاهی گلس

شیشه ضد گلوله یک شیشه ایمنی ساندویچی با مقاومت خاص در برابر گلوله است. این می تواند به طور گسترده ای در بانک ها، پست، مخابرات، اوراق بهادار، بیمه و سایر واحدهای پیشخوان و موزه ها، بایگانی ها، مسکونی گران قیمت، زندان ها و سایر مکان های مهم و کامیون های پول استفاده شود. این یک تنوع گسترده و به سرعت در حال توسعه در زمینه محصولات امنیتی است. قیمت هر متر مربع شیشه ضد گلوله با توجه به ضخامت و نوع آن تعیین می شود. باید دقت کنید که شفافیت و وضوح بالا و لایه های PVB در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است.

نصب شیشه های ضد گلوله نیاز به تضمین ایمنی است

با توسعه سریع اقتصاد ملی چین، مکان ها و اشیاء بیشتری باید محافظت شوند. شیشه های ضد گلوله به سرعت محبوب شده اند و به دلیل مزایای منحصر به فرد آن مورد استفاده قرار می گیرند. مزایای اصلی آن عبارتند از: این یک مانع امنیتی شفاف برای اشیاء محافظت شده ایجاد می کند که سرقت را برای مجرمان در مناطق حفاظت شده دشوار می کند. موانع روانی ناشی از استفاده از نرده های محافظ بین اشیاء محافظت شده و مشتریان را از بین می برد و ارتباط عاطفی بین فروشندگان و مشتریان را تسهیل می کند. این محیط کار و اثر نورپردازی اشیاء محافظت شده را زیبا می کند و درجه تزئینی محیط کسب و کار و تصویر شرکت را بهبود می بخشد.

استفاده از شیشه های ضد گلوله نه تنها می تواند از آسیب دیدگی فرد مسلح جلوگیری کند، بلکه قابلیت محافظت در برابر سرقت را نیز دارد. استفاده از ابزارهای مخرب قوی به راحتی در مدت کوتاهی از بین نمی رود. این دقیقا به دلیل مزایای فوق شیشه ضد گلوله است، بنابراین در برخی مکان های مهم به طور گسترده استفاده می شود. در حال حاضر کشور ما توانسته است شیشه های ضد گلوله تولید کند که می تواند از انواع گلوله های رایج جلوگیری کند و کیفیت تک تک تولیدکنندگان به سطح پیشرفته بین المللی رسیده است.

شیشه لمینت

شیشه های لمینت را می توان در مناطقی از مجتمع های مسکونی و تجاری که مستعد سرقت، سرقت و فعالیت مجرمانه هستند نصب کرد تا امنیت بهتری ایجاد کند. این مناطق با خطر بالای نفوذ از نصب شیشه های لمینت سود زیادی خواهند برد. علاوه بر این، شیشه‌های چند لایه یک ماده عالی برای ساخت ساختمان‌ها در مناطق آسیب‌خیز، به ویژه در مناطق مستعد طوفان و گردباد هستند.

ضخامت های شیشه تاثیری زیادی در میزان مقاومت شیشه دارد. فروش شیشه لمینت توسط شرکت های معتبر انجام می شود. برای نصب شیشه سکوریت یا لمینت در ساختمان حتما باید از نصاب حرفه ای استفاده کرد. در ساختمان یا هر مکان دیگری فراهم نمودن امنیت و همچنین زیبایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کاربردهای شیشه لمینت

شیشه های لمینت به دلیل استحکام و ویژگی های نشکن، کاربردهای گسترده ای در هر دو بخش مسکونی و تجاری دارد. ویژگی‌های امنیتی شیشه‌های لمینت در مناطقی که امنیت بالایی لازم است، مانند بانک‌ها، مراکز مبادله ارز، فروشگاه‌های جواهرات، موزه‌ها و گالری‌های هنری مفید است.

آنها همچنین می توانند در زندان ها برای کمک به محافظت از اماکن و زندانیان استفاده شوند. از شیشه های لمینت به دلیل مقاومت بالا در برابر فشار می توان برای ساخت شیشه های ضد گلوله استفاده کرد. با افزایش سطح جرم و جنایت و تروریسم در فضاهای شهری، استفاده از شیشه های ضد گلوله می تواند از جان انسان ها محافظت کند. همچنین می توان از آن در مکان های دارای اهمیت ملی و بین المللی برای افزودن سطح دیگری از امنیت استفاده کرد.

شیشه های لمینت همچنین در شیشه جلو اتومبیل ها استفاده می شود زیرا حداکثر محافظت را در هنگام تصادف ایجاد می کند. همچنین به عنوان شیشه ساختاری برای ساخت نرده های شیشه ای، کف شیشه ای، نورگیر، سقف، فضاهای خورشیدی، دیوارهای پرده، دیوارهای پرده شیشه ای و غیره استفاده می شود. شیشه های چند لایه نیز برای شیشه های سقفی در ساختمان ها ایده آل هستند زیرا در صورت شکستن دست نخورده باقی می مانند. شیشه های لمینت به دلیل خاصیت آکوستیک خود می توانند در هتل ها، ترمینال های فرودگاه ها، استودیوهای ضبط و ... نیز استفاده شوند.

آگاهی گلس

حال که آشنایی اولیه با این موارد پیدا کردید، می توانید به وب سایت agahiglass.com مراجعه کنید و همین موارد را در این سایت مشاهده و در صورت نیزا خریداری کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها