بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
در سال ۱۴۰۲ لیست پربازدیدترین کانال‌های تلگرامی تغییر کمی داشت؛ تقریبا مخاطبان کانال‌های خود را شناخته‌اند و به همین خاطر پرمخاطب‌شدن یک کانال جدید سخت‌تر از گذشته شده است.

در سال ۱۴۰۱ رسانه‌های تلگرامی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشتند؛ این پیام‌رسان همچنان برای مخاطبان ایرانی جذاب بنظر می‌آید. در سال گذشته تلگرام به حذف فیک‌های کانال‌ها رو آورد و البته همچنان این کار خود را ادامه می‌دهد. در اول سال ۱۴۰۲ اگر بخواهیم کانال‌های خبری را بر اساس بازدید هر پست دسته‌بندی کنیم به لیست ۲۰ کانال پربازدید خبری می‌رسیم که در ادامه مشاهده می‌کنید.

کانال‌های میلیونی و پربازدید خبری تلگرامی

۱- رتبه یک و دو؛ کانال‌های همیشگی

آخرین خبر و خبرفوری (سبز) همچنان در ابتدای لیست پربازدیدترین‌ها قرار می‌گیرند. هرچند نسبت به سال گذشته بازدید پست‌های این کانال ها به نصف کاهش پیدا کرده است.

۲- رتبه سه؛ عصر فوری/ خبر فوری

این کانال خبری توانسته در میان کانال‌هایی با ۷-۸ سال عمر و فعالیت، خود را به عنوان کانال پرمخاطب جدید به عرصه نمایش بگذارد. عصر فوری/ خبر فوری که ۲ سال از عمرش سپری شده هم‌اکنون با ۷۰ هزار بازدید نزدیک‌تر از قبل به کانال‌های بالاتر از خود شده است. این کانال قطعا در سال ۱۴۰۱ بیش‌ترین پیشرفت را داشته است.

۳- رتبه‌ پنج و شش؛ رسانه‌های معاند

همانطور که مشاهده می‌شود رسانه‌های معاند پشت سر هم قرار گرفته‌اند. هر چند در سال گذشته با کاهش شدید بازدید و ریزش مخاطب روبرو بودند.

۴- رتبه‌های میانی؛ خبرگزاری‌های رسمی

خبرگزاری‌های رسمی هر چند در ظاهر مخاطب میلیونی دارند اما بازدیدشان به شدت پایین است. اگر به تعداد مخاطب و تعداد بازدید هر پست نگاهی بیاندازیم متوجه واقعیت خواهیم شد.

۵- رتبه‌های ‌پایانی لیست

در این جایگاه رسانه‌هایی قرار گرفته‌اند که مطالب و محتوای مناسبشان باعث بالا بودن بازدیدشان محسوب می‌شود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها