بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۲۳۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۹
در این مقاله به مزایای اسپاتیفای و قیمت این پلتفرم و نکاتی که میتواند در تهیه پلن های پولی برای شما مفید باشد پرداختیم
منظور از اسپاتیفای چیست؟

تا پیش از اینکه در مورد قیمت پلن های اسپاتیفای بحث کنیم؛ بهتر است در همان گام اول به ارائه تعریفی دقیق در مورد این پلتفرم بپردازیم. اسپاتیفای یا Spotify یکی از بهترین و محبوبترین سرویس های پخش موسیقی دیجیتال به شکل آنلاین و آفلاین است. با ورود به این پلتفرم می توانید یک کتابخانه صوتی بسیار بزرگ مملوء از انواع موسیقی و پادکست ها را در اختیار داشته باشید. بدین ترتیب می توانید در هر پاسی از شبانه روز از گوش کردن به موسیقی های دلخواه خود لذت ببرید. با خرید اکانت اسپاتیفای می توانید از امکانات و قابلیت های بی نظیری بهره مند شوید. به همین جهت است که قیمت پلن های اسپاتیفای برای علاقه مندان به این پلتفرم از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. چرا که شما می توانید بدون دانلود کردن آهنگ ها و حتی بدون اینکه حافظه دستگاه شما پر شود؛ دریایی از موسیقی های دلخواه و مورد علاقه خود را یک جا در دست داشته باشید.


اسپاتیفای

چرا قیمت پلن های اسپاتیفای برای کاربران حائز اهمیت است؟

قیمت پلن های اسپاتیفای برای کاربران از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. چون می توانند به دو حالت از این پلتفرم استفاده کنند. یا اینکه می بایست از نسخه رایگان آن استفاده کرده و یا برای بهره مندی از امکانات و قابلیت های بیشتر می خواهند نسخه پولی یا اشتراک پریمیوم آن را خریداری نمایند. در حالت نخست و در صورتی که نمی خواهند هزینه ای کنند؛ می توانند طیف وسیعی از آهنگ ها با تنوع بالا در تمامی ژانرهای موسیقی دنیا را گوش دهند. این امکان برای شما نیز هست که بتوانید از گوش دادن هر آهنگی لذت ببرید. اما در عین حال می بایست تبلیغات آزاردهنده میان هر آهنگ را هم به اجبار گوش کنید. در حالت رایگان حتما می بایست آنلاین باشید و در حالت آفلاین امکان گوش دادن به موسیقی را ندارید. ضمن اینکه با محدودیت های بیشتری هم همراه خواهید بود. به عنوان مثال: نمی توانید دوستان خودتان را دنبال کنید و از کیفیت پایین موزیک هم رنج خواهید برد.

خرید اکانت پریمیوم با توجه به هزینه های مختلف در هر کشور

می توانید با پرداخت قیمت پلن های اسپاتیفای، از قابلیت های اکانت پریمیوم بهره مند شده تا دیگر محدودیت های اکانت رایگان را نداشته باشید. از جمله مهمترین این قابلیت ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • عدم محدودیت در گوش دادن به آهنگ های مختلف و متنوع
  • اشتراک گذاری رایگان آهنگ
  • کیفیت به مراتب بالاتر آهنگ ها
  • دسترسی به آهنگ های مورد علاقه خود در هر دو حالت آنلاین و آفلاین
  • حذف تبلیغات بسیار آزار دهنده و پخش هر یک از آهنگ ها بدون هیچ وقفه ای
  • گوش دادن به موسیقی بدون قطع شدن و ایجاد هیچ نویزی
  • خرید پلن های متنوع و زیاد اسپاتیفای با پرداخت قیمت پلن های اسپاتیفای بر حسب نیاز خود
  • ساخت پلی لیست مورد علاقه خود
  • امکان دسترسی به هزاران پادکست
  • استفاده در هر یک از پلتفرم های اندروید، آی او اس، ویندوز و وب

به همین دلیل است که خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای از اهمیت بسزایی برخوردار است.

خرید اکانت پریمیوم اسپاتیفای

پرداخت قیمت پلن های اسپاتیفای با توجه به هزینه اشتراک اسپاتیفای

برای خرید اشتراک اسپاتیفای می بایست اطلاعی در خصوص قیمت پلن های اسپاتیفای داشته باشید. چرا که به طور کلی به دو شیوه می توانید از این پلتفرم استفاده کنید. یا اینکه می بایست از نسخه رایگان آن استفاده کنید که نیازی به پرداخت اشتراک ندارید و یا اینکه باید اکانت پریمیوم را خریداری کنید. با توجه به مزیت های چشمگیر و قابل توجه نسخه پریمیوم اسپاتیفای نسبت به محدودیت های نسخه رایگان، اکیدا پیشنهاد به خرید این نسخه می شود. اما در این راستا باید به این نکته هم توجه داشت که قیمت پلن های اسپاتیفای و نسخه اشتراک پریمیوم در هر قاره ای نسبت به سایر قاره ها متفاوت می باشد. هزینه اشتراک در کشورهای اروپایی نسبت به سایر کشورها به مراتب بیشتر می باشد. شما می بایست این نکته را مدنظر قرار دهید و از یک مرکز مناسب اقدام به خرید نسخه اشتراک پریمیوم اسپاتیفای کنید. پس بهتر است به این نکته توجه داشته باشید و پس از آن اقدام به خرید نمایید.

خرید و استفاده از انواع اشتراک سرویس اسپاتیفای

یکی از مسائلی که روی قیمت پلن های اسپاتیفای اشتراکی شما موثر است؛ انواع اشتراک سرویس های اسپاتیفای می باشد. از جمله مهمترین انواع این اشتراک ها می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • اشتراک دانشجویی که می توانید با قیمت پلن های اسپاتیفای مقرون به صرفه از این پلن ها استفاده کنید. در این نوع می بایست وضعیت تحصیلی شما به عنوان دانشجو و دانشجو تایید گردد و با محدودیت 4 ساله هم قادر به خرید خواهید بود.
  • اشتراک فردی که از جمله رایج ترین پلن اشتراکی اسپاتیفای است. این پلن مخصوص یک نفر است و امکان اشتراک گذاری حساب خود را در این حالت ندارید.
  • اشتراک دو کاربره که مورد علاقه زوجین می باشد. چرا که می توان همزمان دو کاربر از یک حساب کاربری استفاده کنند و از امکانات آن بهره مند شوند.
  • اشتراک خانواده که تا حداکثر 6 نفر از اعضای خانواده را می تواند با خود همراه سازد.

بنابراین دست شما در این راستا باز است.

لذت گوش دادن به موسیقی با خرید اشتراک پریمیوم اسپاتیفای

مهمترین نکات مورد توجه تا پیش از خرید اکانت پریمیوم

در صورتی که تمایل به خرید اکانت پریمیوم دارید؛ جدا از توجه به قیمت پلن های اسپاتیفای در هر قاره، می بایست نکات زیاد  زیر را هم در نظر داشته باشید:

  • بهتر است به قیمت پلن های اسپاتیفای و نوع خدمات در هر مرکزی توجه داشته باشید.
  • می توانید اشتراک خود را به روش ها و شیوه های مختلفی خریداری کنید که هر یک از آن ها قوانین مربوط به خود را دارد.
  • توجه داشته باشید که این امکان وجود دارد که حداکثر به میزان 12 تا 72 ساعت زمان برای فعال سازی اکانت خود نیاز داشته باشید.
  • بهتر است فروش اکانت کاملا قطعی باشد و امکان عودت هزینه اشتراک پریمیوم برای کاربر وجود داشته باشد.
  • در بخش اطلاعات و وارد کردن ایمیل و پسورد خود باید دقت کنید.
  • خرید اکانت می بایست کاملا قانونی باشد.
  • امکان ضمانت و پشتیبانی از اشتراک اسپاتیفای وجود داشته باشد.

بدین ترتیب می توانید اقدام به خرید اشتراک کنید.

 


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها