بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷
مرغوب ترین متاسیلیکات سدیم را از صنایع سیلیکات ایران بخواهید.

از متاسیلیکات سدیم به عنوان ماده ای شیمیایی و معدنی که مصارف مختلفی در زمینه صنایع دارد، استفاده می شود. این ماده شیمیایی در واقع نوعی نمک سیلیک اسید می باشد. شکل ظاهری این ماده شیمیایی مانند بلورهایی درخشان است. ویژگی های بارز متاسیلیکات سدیم شامل: بدون رنگ، بدون بو، قابل حل در آب و غیر حلال در الکل می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این ماده، خاصیت قلیایی آن است. ترکیب ساختاری متاسیلیکات سدیم شامل دو ماده دیگر به نام کربنات سدیم و دی اکسید سیلیکون یا ماسه سیلیس می شود. البته این ماده شیمیایی به رنگ آبی باعث جذب رطوبت از هوای اطرافش می شود. این ماده شیمیایی با نام های متفاوتی مانند:سدیم سیلیکات، سدیم پلی سیلیکات، سیلیکان، واتر گلس نیز شناخته می شود. هم اکنون این ماده شیمیایی در مصارف روزمره زندگی به صورت غیر مستقیم کاربرد دارد.

از جمله خاصیت های متاسیلیکات سدیم می توان به: مرطوب کنندگی، امولسیون و ضدعفونی کنندگی اشاره کرد. در برخی موارد نیز برای از بین بردن ناخالصی به کار گرفته می شود و باعث عدم تجمع مجدد ناخالصی ها می گردد. طبق نظر سازمان غذا و دارو آمریکا، این ماده به عنوان یک افزودنی غذایی غیر مستقیم، قابل استفاده است.

متاسیلیکات سدیم یک ماده غیر آلی محسوب می شود. این ماده شیمیایی تاثیر بسزایی بر چرخه طبیعی ندارد. زیرا این ماده بسیار قلیایی است. نحوه مصرف آن به صورت رقیق شده می باشد. اگر این ماده شیمیایی به صورت محلول هایی غلیظ استفاده شود، بر سیستم آبی تاثیر بسیاری می گذارد. در ادامه به کاربرد های مصرفی و نحوه خرید و فروش این ماده شیمیایی می پردازیم.

متاسیلیکات سدیم یک ماده غیر آلی

کاربردهای مصرفی متاسیلیکات سدیم و انواع آن :

متاسیلیکات سدیم در صنایع مختلف کاربرد های بسیاری دارد. این ماده شیمیایی دارای انواع زیر است:

به شکل مایع: متداول­ترین نوع شیمیایی این ماده، در حالت مایع می باشد. از این ماده در صنایع بهداشتی مانند: صابون، مواد شوینده و محصولات بهداشتی حمام استفاده می شود. این ماده شیمیایی در صنعت نیز به عنوان عامل ضد خوردگی، استفاده می گردد.

به شکل پودری: نوعی نمک اسید سیلیسیک می باشد. این ماده به صورت پودر مصرف می شود. دارای رنگ سفید، غیر سمی و بدون بو است. موارد مصرف این ماده شیمیایی به صورت پودر در مواد شوینده لباسشویی، سرامیک، آبکاری، منسوجات، چاپ، کاغذ سازی و غیره است. از دیگر کاربرد های مصرفی این ماده شیمیایی میتوان: مخلوط های نسوز، در زمینه شست و شو، لبنیات، فلز، تمیز کردن کف، کاغذ مرکب زدایی، شستن بطری های نوشابه گازدار، حشره کش ها، قارچ کش ها، و موارد ضد میکروبی را نام برد.

متاسیلیکات سدیم به عنوان یک ماده شیمیایی برای کاتالیزورهای سیلیکاژل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ماده از جمله افزودنی های ترکیبات مواد شوینده و صابون است. یکی از مواد تشکیل دهنده چسب نیز، متاسیلیکات سدیم می باشد. این ماده به عنوان یک افزودنی در ترکیباتی مانند: سفید کننده ها نیز کاربرد دارد. از طریق ترکیب این ماده با نمک های دیگر مثل: بی کربنات سدیم، به عنوان یک پاک کننده رنگ از روی آلومینیوم استفاده می شود.

معرفی صنایع سیلیکات ایران:

شرکت صنایع سیلیکات ایران به عنوان معتبرترین شرکت در زمینه تولید و ارائه متاسیلیکات سدیم، سیلیکات سدیم و پتاسیم جامد و مایع شناخته می شود. مهمترین و منحصر به فرد ترین ویژگی این شرکت در زمینه فروش محصولات در بازار، رعایت استانداردهای بین المللی در زمینه کیفیت تولیدات و دارا بودن تاییدیه کیفیت توسط واحد QC می باشد. از جمله خدمات فروش متاسیلیکات سدیم توسط شرکت سیلیکات ایران، ارائه بهترین محصولات در بازار داخلی و خارجی است.

شرکت صنایع سیلیکات ایران.

همچنین این شرکت در زمینه خرید متاسیلیکات سدیم به مشتریان نسبت به هریک از محصولات خریداری شده، خدماتی عالی ارائه می دهد. از جمله خدمات این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این شرکت با درنظر گرفتن روش های استاندارد و معقول در حمل و نقل و فراهم آوردن امنیت کالا در زمان تحویل، رضایت مشتريان را در هر نقطه از جهان کسب کرده است.

بسته بندی و تحویل صحیح، یکی از مهمترین موارد در زمینه خرید محصولات از این شرکت می باشد. شرکت سیلیکات ایران با طراحی و ساخت بسته بندی های گوناگون بر اساس حجم و نوع محصولات، روش نوینی را در زمینه ارسال سفارشات ایجاد کرده است.

شرکت صنایع سیلیکات ایران، به عنوان فروشگاه متاسیلیکات سدیم، هر آنچه درباره محصولات سیلیکاتی بخواهید، به شما ارائه می کند.

https://iransilicate.com/

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها