بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۲۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

فرقی نمی‌کند که صاحب یک فروشگاه بزرگ باشید یا یک سوپرمارکت معمولی را اداره کنید، به‌هرحال، در این راه به‌روز بودن و استفاده از فناوری‌های روز دنیا اهمیت بسیاری دارد. یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین ابزارهای فناورانه نرم‌‌افزار سوپرمارکت است. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا فروشگاه‌ خود را بهتر مدیریت کنید. احتمالا از خودتان می‌پرسید که نرم‌افزار سوپرمارکت چیست؟ کدام نرم‌افزارها از همه بهترند؟ چرا باید از این نرم‌افزار استفاده کنیم؟ آیا می‌توان این نرم‌افزار را به روش هوشمندانه‌تری هم به کار گرفت؟ در این صورت، پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را تا پایان بخوانید چون به پاسخ تمام این سؤالات می‌رسید.

نرم افزار سوپر مارکت چیست؟

نرم‌افزار سوپرمارکت برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند تا کلیه عملیات‌های تجاری خود از قبیل خرید و فروش، دریافت سفارش مشتریان، صدور فاکتور خرید و مدیریت مخارج و هزینه‌ها را انجام بدهید. این نرم‌افزار معمولا به دستگاه کارت‌خوان و کیوسک‌های هوشمند سفارش‌گیر متصل می‌شود و کارهایی مثل ارسال پیامک اطلاع‌رسانی، نظرسنجی از مشتریان و رسیدگی به امور باشگاه مشتریان فروشگاه را هم انجام می‌دهد.

بهترین نرم‌افزارهای سوپرمارکت

نرم‌افزارهای سوپرمارکت که در سراسر دنیا استفاده می‌شوند، انواع مختلفی دارند اما در این میان چند برند از بقیه محبوب‌ترند:

· بی‌لینک (Blink

· نت سوئیت (Netsuite

· ای‌پوز ناو (Epos Now

· مارگ (Marg

· ریتیل پرو (Retail Pro).

در میان نام‌های ایرانی هم این نرم‌افزارها بیش از همه طرفدار دارند:

· هلو؛

· باران؛

· محک؛

· مکسوس؛

· پارسیان.

چرا باید از نرم‌افزار سوپرمارکت استفاده کنیم؟

احتمالا بعد از اینکه با نرم‌افزار سوپرمارکت آشنا شدید، از خودتان می‌پرسید که چرا باید از این نرم‌افزار استفاده کنم؟ وجود این نرم‌افزار در سوپرمارکت چه مزیتی دارد؟ ما برای این سؤالات ۵ پاسخ مهم داریم.

۱. فرایند صدور فاکتور و مدیریت حساب‌ها بهینه می‌شود

صدور فاکتور و مدیریت مخارج و هزینه‌های سوپرمارکت در مدیریت این نوع فروشگاه حرف اول را می‌زند. مزیت نرم‌افزار سوپرمارکت هم ساده‌سازی این فرایند است. با وجود این نرم‌افزار به جای صدور دستی صورت‌حساب‌ها و فاکتورها همه چیز به صورت اتوماتیک انجام می‌شود. در این شرایط، سفارش‌ها سریع‌تر مدیریت می‌شوند و درصد خطای مدیریتی کاهش می‌یابد.

۲. موجودی محصولات بهتر مدیریت می‌شود

بهترین نرم‌افزار مدیریت سفارش‌ها و حساب‌های سوپرمارکت نرم‌افزاری است که به شما کمک می‌کند تا موجودی محصولات خود را از مکان‌های مختلف همگام‌سازی کنید. نرم‌افزار سوپرمارکت زمانی که بعضی از محصولات موجود نیستند، به شما هشدار می‌دهد. همچنین، این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند تا به جای جست‌وجوی دستی محصولات در بخش‌های مختلف فروشگاه، محل آن را مشخص کنید تا مشتری آن را ساده‌تر پیدا کند.

۳. گزینه‌های پرداخت را متنوع می‌کند

در دوران همه‌گیری کرونا همه بیش از پیش متوجه اهمیت پرداخت‌های الکترونیکی شده‌اند. در حال حاضر، این روش پرداخت طرفداران بیشتری دارد. شما هم به عنوان صاحب یک سوپرمارکت موفق باید خود را با تحولات روز هماهنگ کنید. در این شرایط، مشتریان بیشتر سراغ سوپرمارکت‌هایی می‌روند که چندین گزینه مختلف برای پرداخت دارند. این نرم‌افزار در کیوسک‌های پرداخت نصب شده و کار شما را ساده‌تر می‌کند.

۴. مدیریت کسب‌وکار از هر جا امکان‌پذیر است

با وجود سیستم مدیریت یکپارچه این نرم‌افزار شما می‌توانید در هر مکان و هر زمانی بدون وقفه به حساب‌های خود دسترسی داشته باشید. با به‌کارگیری این نرم‌افزار پیگیری داده‌های کارکنان و مشتریان از هر جایی ساده‌ می‌شود و از همه مهم‌تر این داده‌ها را بلافاصله دریافت و مشاهده می‌کنید.

۵. گزارش فروش دقیقی در اختیارتان می‌گذارد

داشتن یک نرم‌افزار سوپرمارکت شما را از شر پیگیری فروش به صورت سنتی رها می‌سازد. این نرم‌افزار گزارش‌های فروش حرفه‌ای تهیه می‌کند و آنها را به صورت نمودار درمی‌آورد. پیگیری شاخص‌های کلیدی عملکرد تجاری مثل درآمد، سود و محصولات پرفروش به شما کمک می‌کند تا در آینده برای مدیریت سوپرمارکت تصمیمات بهتری بگیرید.

خرید کیوسک هوشمند مجهز به نرم‌افزار سوپرمارکت

نرم‌افزار سوپرمارکت دست راست مدیران چنین فروشگاه‌هایی است. این روزها در بزرگترین سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های دنیا از این نرم‌افزار کمک می‌گیرند اما تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که این نرم‌افزار را در قالب یک کیوسک هوشمند داشته باشید؟

کیوسک‌های هوشمند دیجی‌سان مجهز به نرم‌افزار سوپرمارکت هستند. کافیست یک کیوسک سفارش‌گیر یا پرداخت برای سوپرمارکت بخرید تا هم مدیریت حساب‌ها و فروش محصولات‌تان ساده‌تر شود و هم مشتریان خرید لذت‌بخشی داشته باشند.

نحوه کار با این کیوسک هم به این صورت است که مشتری بعد از انتخاب محصول می‌تواند آن را روبه‌روی بارکدخوان دستگاه بگیرد. ظرف مدت چند ثانیه قیمت محصول و روش پرداخت آن روی صفحه نمایشگر کیوسک نشان داده می‌شود.


کیوسک دیجی‌سان؛ راهکاری هوشمند برای سوپرمارکت شما

در دنیای فناورانه امروزی کم‌کم روش‌های سنتی جای خود را به روش‌های دیجیتال و هوشمند می‌دهند. در این شرایط، فرقی نمی‌کند که صاحب یک فروشگاه بزرگ باشید یا سوپرمارکتی کوچک را اداره می کنید. به‌هرحال، به شرطی در کسب‌وکار موفق خواهید بود که خود را با تحولات روز همگام کنید. کیوسک‌های هوشمند دیجی‌سان به شما کمک می‌کنند تا در این راه گام بردارید و تجارت پرسودی داشته باشید.

برای سفارش این کیوسک‌ها می‌توانید با کارشناسان فروش دیجی‌سان تماس بگیرید. این کارشناسان با صبر و حوصله به تمام سؤالات‌تان پاسخ می‌دهند و شما را برای خرید بهترین کیوسک فروشگاهی که به نرم‌افزار سوپرمارکت متصل است، راهنمایی می‌کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها