بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۸
معاون اول دولت اصلاحات در خصوص حزب فراگیرش گفت: در حال بررسی هستیم و الان بیشتر مسائل داخلی خودمان را داریم و در داخل خودمان به نتایج قطعی نرسیده ایم.

به گزارش تدبیر24 به نقل از مهر، محمد رضا عارف در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم افطاری حزب اسلامی کار که شب گذشته در دبیرستان البرز برگزار شد در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی براینکه ارزیابی شما از کابینه پیشنهادی روحانی چیست،گفت: ان شالله مجلس رای بالای به کابینه بدهد که بتواند دولت با اقتدار بالایی کار خود را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت حزب فراگیر شما به کجا رسیده است اظهار داشت: در حال بررسی هستیم و الان بیشتر مسائل داخلی خودمان را داریم و در داخل خودمان به نتایج قطعی نرسیده ایم.

عارف در پاسخ به سوال خبرنگار مهر که آیا از اعضای احزاب منحل شده مشارکت و مجاهدین در حزب شما حضور خواهند داشت، تصریح کرد: با هیچ گروهی صحبت نکردیم اگر به نتیجه برسیم اساس نامه و مرام نامه حزب را اعلام می کنیم و اکنون روی هیچ تشکل خاصی نظری نداریم.

خبرنگاری از عارف پرسید به نظر شما وزیر علوم نقشی در تغییر فضای دانشگاه ها و برگرداندن روح نشاط به دانشگاه ها دارد که عارف پاسخ داد: وزیر علوم نقش کلیدی دادرد و علاوه بر نقش پیشنهاد دهنده، نقش تصمیم گیری در سیاست گذاری ها را نیز دارد.

در مراسم افطاری حزب اسلامی کار  محمد رضا عارف، حسین کمالی،فائزه هاشمی،سهیلا جلودارزاده و اعظم طالقانی حضور داشتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها