انتخابات رقابتی

انتخابات رقابتی

انتخابات ریاست جمهوری تا چند وقت دیگر برگزار می‌شود اما برخلاف آنهایی که معتقدند در این انتخابات رویه‌های مرسوم تغییر خواهد کرد و شرایط برای انتخاباتی رقابتی و خوب فراهم خواهد شد، اما به نظر نمی‌رسد که تا کنون شورای نگهبان رویه‌های گذشته خود را تغییر دهد.
کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

کشور ملک مطلق رادیکال‌ها نیست

فاطمه راکعی» یک طیف تندرو از جناح راست، تصور می‌کنند که کشور فقط ملک طلق رادیکال‌ها است و مردم سهم و نقشی در آن ندارند. اما واقع آن است که کشور متعلق به همه مردم با تفکرات مختلف است.
جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 31
کد خبر: ۱۲۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۵

کرجی‌ها در انتظار سخاوت آسمان!

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: در سه روز آینده شاهد بارش برف و باران در کرج نخواهیم بود.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، منصور رحمانیان اظهار کرد: با بررسی نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی مشخص شده در سه روز هفته جاری شاهد بارش باران یا برف در کلانشهر کرج نخواهیم بود.

وی افزود: با این اوصاف پیش بینی می‌شود طی این مدت شاهد افزایش ذرات آلاینده‌های هوا در مرکز استان البرز باشیم.

رحمانیان خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرعت وزش باد در استان به طور چشمگیری کاهش پیدا کرده است و در روزهای آینده شرایط برای وارونگی جو فراهم می شود.

وی ادامه داد: در این شرایط مردم باید نکات و مسائل ایمنی و بهداشتی را در زمان خروج از منزل بیش از پیش رعایت کنند تا خدای نکرده سلامت آنان به خطر نیفتد.

رحمانیان ابراز کرد: پیش بینی می‌شود از اواسط هفته سامانه جدید بارشی وارد استان شود که همین امر در تعدیل وضعیت هوای کلانشهر کرج تاثیر بسزایی خواهد داشت و از میزان آلودگی‌های پیش رو می کاهد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز در پایان گفت: امروز دمای کرج در سردترین زمان به شش درجه زیرصفر و در گرم ترین ساعت به هفت درجه بالای صفر می رسد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما: