بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۲۴۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
استاندار مازندران گفت: با تصویب مصوبه جدید مشکل مسکن مهر مازندران رفع می‌شود
تدبیر24: منطقه مازندران و به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار از پروژه‌های مسکن‌ مهر بابل، مسکن مهر ولایت و شهرک آرزو بازدید کرد در این بازدید که مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، فرماندار جدید بابل، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهرستان بابل نیز وی را همراهی می کردند از نزدیک در جریان مشکلات مسکن مهر و کمربندی شرقی بابل قرار گرفت.

وی گفت: از نزدیک در جریان مشکلات مسکن مهر قرار گرفتم و تلاش می‌کنیم با مصوبه جدید این مشکل را رفع کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حال حاضر برخی موانع اداری خود مالکان مسکن مهر را با مشکل مواجه کرده است، ابراز داشت: جای بسی تاسف است بسیاری از مردم برای خانه‌دار شدن با مشقت، هزینه‌های مسکن را تحمل کرده اما تاکنون موفق به دریافت مسکن نشدند.

فلاح مشکل آب، برق و گاز را از مهم‌ترین مشکلات مسکن مهر بابل برشمرد و خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات موجود را برطرف کنم.

وی با بیان اینکه مردم ولی نعمتان این جامعه هستند، تصریح کرد: با توجه به حضور گسترده مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب، مدیران نباید با کم‌کاری زمینه دلسردی مردم را فراهم کنند بلکه باید با تلاش مضاعف مردم را نسبت به نظام و انقلاب دلگرم کنند.

قابل ذکر است استاندار مازندران در هنگام بازدید از کمربندی شرقی بابل نسبت به تسریع در انجام کار و رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

استاندار مازندران: زمینه حضور سرمایه‌گذاران در مازندران فراهم می‌شود

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در گذشته وجود برخی موانع اداری مانع حضور سرمایه‌گذاران در مازندران بوده است گفت: اعتقاد دارم برای توسعه مازندران باید از سرمایه‌گذاران حمایت شده و موانع اداری رفع شود.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، منطقه مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، ربیع فلاح جلودار در نشست با فرماندار، رئیس میراث فرهنگی و گردشگری مازندران و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در فرمانداری بابل اظهارداشت: با آغوش باز از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در مازندران استقبال می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته وجود برخی موانع اداری مانع حضور سرمایه‌گذاران در مازندران بوده است افزود: اعتقاد دارم برای توسعه مازندران باید از سرمایه‌گذاران حمایت شده و موانع اداری رفع شود.

فلاح با بیان اینکه بابل از جاذبه‌های گردشگری زیادی برخوردار است تصریح کرد: جای بسی تاسف است تاکنون از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های این شهرستان استفاده نشده است و با استفاده از همه ظرفیت‌ها تلاش می‌کنیم شهرستان بابل ارتقا یابد.

وی به طرح گردشگری سد شیاده در بابل اشاره و تصریح کرد: استانداری تلاش می‌کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن موانع موجود برای سرمایه‌گذاری این طرح را بررسی و نسبت به رفع آن اقدام کند.

استاندار مازندران خطاب به سرمایه‌گذار سد شیاده اذعان داشت: در کوتاه‌ترین زمان ممکن طرح اولیه سد شیاده را آماده و به استانداری مازندران تحویل دهید تا به‌زودی عملیات اجرایی این طرح بزرگ در بابل آغاز شود.

فلاح بیان داشت: طرح گردشگری سد شیاده در دو فاز اجرا می‌شود که اجرای فاز نخست آن به‌زودی عملیاتی می‌شود.

قابل ذکر است استاندار مازندران با حضور در شهرستان بابل از پروژه‌های مسکن مهر و کمربندی شرقی بابل بازدید کرده بود و در پایان این بازدید ها هم خواستار سرعت در عملیات احداث این پروژه ها شد.

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها