بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۲۵۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴
بورس تهران که اولین روز معاملاتی هفته را با روند نزولی آغاز کرده بود در معاملات امروز نیز به حرکت منفی خود ادامه داد و در کانال 87 هزار واحد ماندگار شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، شاخص بورس تهران که روند اصلاح خود را از روز گذشته آغاز کرده است در جریان معاملات امروز با افت دسته جمعی نمادها مواجه شد و در کانال 87 هزار واحد ماندگار شد.

به این ترتیب دماسنج بازار سرمایه 266 واحد دیگر افت کرد و به کانال 87 هزار و 425 واحدی رسید.

در بازار امروز شرکتهای فولاد مبارکه، مخابرات، تاپیکو، هلدینگ خلیج فارس، چادرملو، ملی مس، پالایش نفت اصفهان، توسعه معادن و فلزات، غدیر، سیمان فارس و خوزستان، سایپا، گل گهر، پتروشیمی شازند و ایران خودرو بیشترین تاثیر را در افت شاخص بورس گذاشتند.

در مقابل شرکتهای بانک پاسارگاد، گروه مپنا، بانک ملت، پارسیان، توسعه صنایع بهشهر، بانک اقتصاد نوین، سینا، تجارت و انصار با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.

در بازار امروز همچنین گروه مپنا، خدمات انفورماتیک و داروسازی زهراوی از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و فولاد مبارکه، سیمان تهران و کمباین سازی بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

در مجموع در بازار منفی امروز بیش از 878 میلیون سهم به ارزش 384 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت و ارزش بازار سرمایه به 428 هزار میلیارد تومان رسید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها