بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۲۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مرکز مدیریت راه های کشوراعلام کرد: محدودیت های ترافیکی در برخی محورهای مواصلاتی کشور از امروز دهم دی ماه اعمال خواهد شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از مرکز مدیریت راه های کشور، این محدودیت ها به دلیل رویدادهای غیرمترقبه و عملیات کارگاهی و جاده ای به این شرح اعمال خواهد شد: محور شمشک ـ دیزین واقع در استان های البرز و تهران به دلیل بارش برف، محور شهداد ـ نهبندان واقع در استان کرمان به دلیل سیلاب و محور پونل به خلخال،مقطع واقع در استان گیلان، به دلیل بارش برف و احتمال ریزش بهمن تا اطلاع بعدی مسدود است.


**ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای

عملیات راهسازی محور قم ـ گرمسار و برعکس واقع در استان های تهران‏، سمنان و قم نیز تا 30 بهمن ماه امسال تمدید شده بنابراین محور مسدود بوده و مسیر جایگزین برای خودروهای سواری آزادراه قم ـ تهران، برای وسایل نقلیه سنگین محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای همه خودروها، جاده امام رضا به سمت گرمسار خواهد بود.

عملیات زیرسازی راه آهن غرب در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، حدفاصل کیلومتر 12 الی 13 واقع در استان کرمانشاه نیز تا اول اسفندماه امسال تمدید شده بنابراین این محور در روزهای زوج(شنبه، دوشنبه وچهارشنبه) از ساعت 11 الی 14 مسدود و مسیر جایگزین، کمربندی غربی (قدیمی) خواهد بود.

گردنه رخ در محور شهرکردـ اصفهان واقع در استان چهار محال و بختیاری، حد فاصل پیچ چشمه تا خط الرأس گردنه رخ به طول 8 کیلومتر به دلیل متروکه شدن گردنه رخ واحتمال ریزش کوه تا 29 اسفندماه امسال مسدود و مسیر جایگزین تونل های دوقلوی رخ خواهد بود.



**ممنوعیت تردد به تفکیک با اولویت وسایل نقلیه

بنا به این گزارش، در محور کرمان ـ راین ـ حسین آباد ـ جیرفت (ساردوئیه ـ جیرفت) واقع در استان کرمان به دلیل مداخله با ترافیک شهری‏، تردد در جاذبه های گردشگری و عبور 23 کیلومتری از مسیر فرعی، تردد خودروهای سنگین و حاملین فرآورده های نفتی ممنوع و مسیر جایگزین، محور ترانزیت کرمان ـ دهبکری ـ جیرفت، معرفی می شود. تردد وسایل نقلیه سواری در محور فوق، بلامانع است.



** محدودیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده ای

براساس این گزارش، تردد در آزادراه ارومیه–تبریز واقع در استان آذربایجان غربی، حدفاصل کیلومتر 24 تا 35 تا 15 اسفندماه امسال به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور اصفهان-شهرکرد واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر 18 الی 19 تا 24 اسفندماه امسال به طور 24 ساعته به دلیل عملیات احداث مترو مسدود و تردد از کنارگذر احداثی با رعایت جوانب احتیاط و علائم ایمنی منصوبه انجام می شود.

تردد در محور زیار-اژیه واقع در استان اصفهان، محدوده کلیشاد-اسلام آباد حدفاصل کیلومتر 25 الی 32 تا ششم بهمن ماه امسال از ساعت 7 تا 17 به دلیل عملیات راهسازی و احداث باند جدید و نیز عملیات روکش آسفالت گرم و همچنین تردد در محور تیران - سامان واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر 10 تا 20 (شهرک صنعتی رضوانشهر تا روستای محمدآباد) تا 25 اسفندماه امسال از ساعت 8 الی 17 به دلیل عملیات روکش آسفالت با کندی و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

عملیات بهسازی سکوهای ایستگاه عوارضی درآزادراه باغچه - مشهد واقع در استان خراسان رضوی، حدفاصل کیلومتر 2 نیز تا 10 بهمن ماه امسال تمدید شده و همزمان با عبور ترافیک انجام می شود.

تردد در محور نیشابور ـ مشهد واقع در استان خراسان رضوی از کیلومتر صفر الی 2 تا 15 بهمن ماه امسال بطور 24 ساعته به دلیل احداث پل زیرگذر میدان باغرود ازکنارگذر احداثی انجام می شود.

تردد در محورتربت جام–فریمان واقع در استان خراسان رضوی،حدفاصل کیلومتر 43 تا 48 تا 17 دی ماه جاری به طور24 ساعته به دلیل عملیات زیربنایی با محدودیت از کنارگذر و با رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود.

عملیات اجرای پل تقاطع غیرهمسطح سرخه (کیلومتر 18باند شمالی) در محورگرمسار- سمنان واقع در استان سمنان تا 15 بهمن تمدید شده و تردد از این محور با محدودیت از کنار گذر و مسیر انحرافی احداثی در باند شمالی با رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود.

همچنین تا 26 بهمن ماه امسال به مدت 3 ماه بطور 24 ساعته به دلیل عملیات احداث پل زیرگذر عابر پیاده در محدوده روستای حاجی آباد ، تردد با محدودیت ورعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد در محور ترانزیتی ایرانشهر-نیکشهر-چابهار واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دلیل تمدید عملیات و مرمت دال پل پیش منت تا 15 دی ماه به مدت 15 روز با رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر احداثی انجام می شود.

تردد وسایل نقلیه در محور گچساران ـ خیرآباد واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عملیات راهسازی و ریزش برداری، کیلومتر 27تا 32 تا 14 دی ماه امسال به غیر از پنجشنبه ها، جمعه ها و تعطیلات رسمی، ساعت 7 لغایت 17:30 با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می شود.

تردد در محور آزادشهر – گالیکش،واقع در استانگلستان، حدفاصل کیلومتر 700/2 بدلیل عملیات اجرایی زیرگذر تردد خودرو و حدفاصل کیلومتر850/2 به دلیل عملیات اجرایی زیرگذر پیاده رو‏ تا 20 اسفندماه امسال همه روزه از ساعت 8 الی 16 ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد در محورخمین ـ محلات واقع در استان مرکزی، کیلومتر 17 تا 24 به دلیل تمدید عملیات تا پایان امسال و به علت تداوم عملیات راهداری و راهسازی با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می­شود.

تردد در محور گنبد–مینودشت، واقع در استان گلستان، حدفاصل کیلومتر 0 الی 500+3 به طول3.5 کیلومتر تا 18 بهمن ماه امسال به مدت 2ماه از ساعت 8 صبح الی 16 ، به دلیل عملیات لکه گیری آسفالت باند شمالی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از طریق یک خط عبور انجام می­شود.

تردد در محور گرگان – اینچه برون ، واقع در استان گلستان ، محدوده کمربندی آق قلا به طول 7 کیلومتر تا اول اسفندماه امسال به مدت 2ماه از ساعت 8 صبح الی 16 به دلیل عملیات راهسازی روکش آسفالت حفاظتی با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور آزاد شهر– خوش ییلاق ، واقع در استان گلستان تا 23 دی ماه جاری به مدت یک ماه از ساعت 8 صبح الی 16 به دلیل عملیات راهسازی روکش آسفالت ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد در محور مینودشت– جنگل گلستان ، واقع در استان گلستان ، حدفاصل کیلومتر 700+35 الی 700+42 به طول7 کیلومتر تا سوم اسفندماه امسال به مدت 2 ماه از ساعت 8 صبح الی 16 ، به دلیل عملیات بهسازی روکش آسفالت ، تردد با رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور گرگان -آزاد شهر واقع در استان گلستان ، حد فاصل کیلومتر 700+53 الی 500+54 به طول 800 متر تا سوم بهمن ماه امسال به مدت یک ماه از ساعت 8 صبح الی 16 ، به دلیل عملیات نصب گاردریل دور برگردان 45 متری سنگستان ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاطانجام می شود.

تردد در محورترانزیتی ایرانشهر-نیکشهر-چابهار واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دلیل تمدید عملیات بازسازی و مرمت دال پل پیش منت ، تا 15 دی ماه امسال با رعایت جوانب احتیاط از کنار گذر احداثی انجام می شود.

محور بوشهر– برازجان واقع در استان بوشهر تا 20 دی ماه امسال از ساعت 7 صبح الی 16 ، به دلیل عملیات راهسازی و ترمیم روکش آسفالت ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

تردد در محور گرگان – آق قلا- اینچه برون واقع در استان گلستان 20 اسفندماه امسال از ساعت 8 صبح الی 16 ، به دلیل عملیات لکه گیری ، بهسازی و روکش آسفالت با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

محور علی آباد –ایمر، واقع در استان گلستان، به طول 20 کیلومتر تا تاریخ 20 اسفندماه امسال از ساعت 8 صبح الی 16 به دلیل عملیات اجرای روکش آسفالت حفاظتی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود.

تردد در محور اردستان-اصفهان واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر 103 الی 104 تا 20 دی ماه جاری از ساعت 8 صبح الی 16 به دلیل نصب حفاظ ایمنی(گاردریل) با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می­شود.

محور اصفهان-شیراز واقع در استان اصفهان، حدفاصل کیلومتر یک الی 15 تا 25 دی ماه جاری از ساعت 7 صبح الی 16:30 به دلیل جمع آوری گاردریل و نصب نیوجرسی ، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط در هر دو باند رفت و برگشت انجام می­شود.

همچنین به گزارش مررکز مدیریت راه های کشور براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی‏، سامانه های هوشمند ترددشمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنایمحورهای مسدود و ممنو ع ذکرشده، مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

گفتنی است، طی 24 ساعت گذشته در محورهای برون شهری کشور، کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 928ترددشمار، تعداد شش میلیون و 967 هزار و 618 وسیله نقلیه بوده که نسبت به روز قبل از آن 14درصد افزایش را نشان می دهد.همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین 17درصد،اوج تردد بین ساعات 16 الی17 وکمترین تردد بین ساعات 6 الی 7 صبح صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی ازآن می توانند ساعات مناسبتری را برای سفر انتخاب کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها