بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۲۸۶۲
تعداد نظرات: ۳۳۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
انتظار جامعه برای برخورد شدید قوه قضائیه با مصونیت خودباور
آیا کسانی که به محمود کریمی مداح که وظیفه اش ظاهرا نشر معارف دین است مجوز تیراندازی داده اند امروز پاسخگوی عمل قبیح وی در یک تصادف ساده هستند . . .

تدبیر24 : در حالی که در آستانه فرا رسیدن ایام 28 صفر بسیاری از مردم کشورمان با برپایی مجالس عزاداری و مداحی به سوگواری شهادت ائمه اطهار (س) می پردازند انتشار خبر تیر اندازی محمود کریمی یکی از مداحان مشهور که در سالیان اخیر به مدد حمایت همه جانبه تلویزیون توانسته چهره رسانه ای پیدا کند اذهان عمومی را در بهت و حیرت اقدام جدید مداحانی قرار داد که ظاهرا احساسات مذهبی مردم را بهانه عقده گشایی های شخصی خود قرار داده اند .

به گزارش خبر نگار ما دو روز قبل بود که یکی از سایت های خبری از تیر اندازی یک مداح مشهور به خودروی یک زوج جوان در حاشیه بزرگراه بابایی تهران در ساعت 3 بامداد به دلیل تصادف منجر به مشاجره خبر داده بود . این خبر که در آستانه روزهای تعطیل با بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی روبرو شد بلافاصله با واکنش یکی از سایت های اصولگرای وابسته به نهادهای امنیتی مواجه و این سایت ضمن معرفی محمود کریمی به عنوان مداح نامبرده شده در خبر، ماجرای تیراندازی وی را یک دفاع شخصی در برابر حمله اراذل و اوباش خواند!!؟؟

بنا بر این گزارش موضوع تیر اندازی این مداح مشهور که در روزهای اخیر با واکنش های فراوانی در سطح جامعه روبرو شده است در حالی اتفاق افتاده که واکنش منفعلانه دستگاه قضایی در برخورد مناسب و لازم با هتاکی های مداحانی همچون سعید حدایان و منصور ارضی در توهین به برخی مسئولان ارشد کشوری و چهره های سیاسی همچون آیت الله هاشمی و محمود احمدی نژاد و سیاسی کاری های این مداحان کار را به جایی رسانده است که امروز مداحی از همین جنس به خود اجازه تیراندازی و درگیری در ملا عام را می دهد و از سوی دیگر پس از شکایت زوج جوان حاضر به حضور در بازپرسی نمی شود .

رفتار و عملکرد این دست افرادی که به نام دین و مذهب و از قبال استفاده از ابزار های رسانه ای جامعه همچون صدا و سیما که اکنون در اختیار برخی تفکر های خاص قرار دارد توانسته اند شهرت و محبوبیتی برای خود دست و پا کنند و از همان شهرت برای اقدامات خودسرانه استفاده می کنند نشان می دهد که متاسفانه این شائبه را بوجود می آورد که این افراد نه تنها شاید اعتقادی به آنچه  که می خوانند ندارند بلکه به آن عمل نمی کنند . در دینی که شاکله آن قبل از احکام به گفته بسیاری از علما اخلاق است چگونه افرادی به خود اجازه می دهند در لباس دین و دین مداری و به نام مجالس با ارزش اهل بیت (ع) اخلاق را به سخره شهوت های قدرت و شهرت بگیرند و با مردم مانند زیر دستان خود رفتار کنند؟

البته در این میان نباید از نقش دستگاه قضایی برای ایجاد مصونیت قضایی برای این دست مداحان سیاسی که ظاهرا در سال های اخیر وظیفه ای غیر از هدایت افراد مجالس خود به سمت برخی جریان های خاص ندارند هم غافل شد چه اینکه اگر قضات و مسئولین این قوه آن روزی که سخیف ترین و رکیک ترین الفاظ که در چاله میدان هم از آن استفاده نمی شود نسبت به اشخاص در میانه های مجلس اهل بیت(ع) و یا فتوا ! و دعای مرگ شخصیت های عالی رتبه نظام همچون آیت الله هاشمی در میانه های مناجات ها توسط همپالگی های همین شخص مطرح می شد برخورد درست و مورد انتظار جامعه را انجام می دادند امروز رفیق گرمابه و گلستان همین آقایان به خود اجازه نمی داد قلب تهران را با تگزاس آمریکا اشتباه بگیرد و برای یک تصادف ساده به طرف ماشین کسی تیر اندازی کند .

از سوی دیگر سوالی که مطرح می شود این است که یک مداح که به ظاهر چهره مردمی و ساده زیستی دارد بر اساس کدام قانون و مجوزی باید با خود سلاح گرم حمل کند ؟ به راستی این مداحان زیر مجموعه کدام نهادی هستند که برای پیشبرد اهداف آن به دسترسی به سلاح هم نائل آمده اند و به غیر از کریمی کدام یک از مداحان دیگر هم با خود اسلحه حمل می کنند؟

آیا کسانی که به محمود کریمی مداح که وظیفه اش ظاهرا نشر معارف دین است مجوز تیراندازی داده اند امروز پاسخگوی عمل قبیح وی در یک تصادف ساده هستند؟ حتی اگر بر فرض محال بخواهیم سناریو سازی فوری برخی سایت های امنیتی مبنی بر حمله اراذل اوباش را به وی قبول کنیم این سوالات مطرح می شود که وقتی وی درون خودرو در یک بزرگراه مشغول حرکت بوده چه کسی می توانسته برای وی ایجاد مزاحمت کند و از طرف دیگر مگر کشور قانون ندارد که یک فرد به خود اجازه می دهد خود را جای قاضی بگذارد و حکم تیر اندازی اجرا کند ؟

از زمان انتشار این خبر این موضوع تقویت شده است که آقایان مداح مشهور که موقعیت های امروز خود را مدیون مردم و ابزارهای رایگان کشور هستند خود را تافته ای جدابافته احساس کرده اند که می توانند با قلدری همه کارهای خود را پیش ببرند و هیچ کس هم جلودار آن ها نبوده و آنها هم خود را پاسخگوی هیچ کسی نمی دانند . به نظر می رسد از یک سو پلیس و دستگاه قضایی باید با یک برخورد شدید زمینه توهمات و سواستفاده هایی را از این افراد بگیرد تا مردم جامعه احساس آرامش  و امنیت خود را از سوی این افراد در خطر نبینند و از طرف دیگر هم قشر مذهبی و جامعه مداحان باید فکری برای حیثیت محافل مذهبی از طریق حذف چهره های متظاهر و مشکل دار از هیئت ها انجام دهد .

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲۳۰
انتشار یافته: ۳۳۷
سیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
63
250
خدایا کمک کمک از دست این بی قانونی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
اون وقت اقای مطهری که در مجلس به نفع مردم و قانون صحبت می کند باید به دادگاه احضار شود ؟
باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
اقای نویسنده مقاله اگر فردا معلوم شود ایشان تیر اندازی نکرده اند چه جوابی داری بدهی .خسرالدنیا والاخره . بهتر نیست پیش داوری نکنید واجازه بدهید مراجع قضایی نتیجه را اعلام کنند .شمارا بخدا مداح ستیزی نکنید واجازه ندهید دشمنان ابا عبدلله شاد شوند فردای قیامت چه جوابی به رسول الله خواهید داد
صالح دلدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
42
217
اگر قوه قضاییه می خواهد مستقل بودن و عدالت خود را ثابت کند با اقدامات مجرمانه اراذل و اوباشی از این دست برخورد قانونی کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
365
87
اراذل و اوباش به محمود كريمي و خانواده اش حمله كردن!!!به زور ماشينش رو متوقف و ...
اگر اين كار رو نمي كرد الان مثل روح الله داداشي مرحوم شده بود.
اول از اصل خبر اطلاع پيدا كنيد بعد ....
اگر الان محمود كريمي مرده بود شما ميگفتيد خوب شده...
پاسخ ها
مرحوم داداشی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خب مگه خون حاج محمود خان شما رنگین تر از شهدای هسته ای و امر به معروف و داداشی است که اونا باید کشته میشدن اما محمودخان زنده بمونه؟ ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
جالبه بعدش اراذل واوباش رفتن از محمودکریمی شکایت کردن تو کلانتری.
ناشناس
| Canada |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
وایییییییییی خدا اشتباهی مثبت دادم...ایشون نباید از شهادت بترسه...بعدش هم سوال اینجاست که اگه به آدمهای معمولی اراذل و اوباش حمله کنن باید چیکار کرد؟؟ما که هفت تیر تگزاسی نداریم!!!
ciavash
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
چه ارازل و اوباش قانونمندی بودند که رفتن کلانتری شکایت کردند
علیرضا
| United States |
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
عزیز من یه زن شوهر بودن چرا چرت میگی
بعله
| United Kingdom |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
انوقت هفت تیر هم همراه دارن برای دفاع از خود و احتاملا هم قانونی بوده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
امروزه دشمنان اسلام همچون امریکا اسراییل /ضد انقلاب ها و و هابیون و... هر کسی رو که جلوی راهشون باشه قورت میدن
یکی از او نا هم این
ایا باید کریمی به اراذل میگفت صبر کنید قاضی بیاد؟
دادن مجوز اسلحه به چنین شخصییتی بعید نیست
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
اونوقت همین ارازل رفتن از اقای کریمی شکایت کردن و لابد ایشون از سر بزرگواری توی دادگاه حاضر نشدن هیچوقت افتاب پشت ابر نمیمونه بهتره خودمونو گول نزنیم
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
باز دستش درد نکنه نارنجک پرتاب نکرده! انصافا که کظم غیضش من و دیوونه کرده!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
اولا محمود کریمی با خانوادش نبوده و با حسن رعیت و سید حسن میرکاظمی بود و همشون مسلح به کلت کمری اند.
دوما معلوم نیس اون وقت شب داشتن کجا میرفتن و چیکار میکردن که با یه تصادف و درگیری لفظی ساده فورا اصلحه کشیدن و تیراندازی کردن و فرار کردن
سوما کی ارازل و اوباشه : کریمی که فورا تیراندازی کرده و یا اون زن و شوهر که رفتن کلانتری و از اونا شکایت و خواستار عدالت شده اند
اگه ارازل و اوباش میبودن کا این کارو نمیکردن
ناشناس
| United Kingdom |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
والا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
راستشو بگو کلک خودت از کجا از این اخباریکه نوشتی اطلاع پیدا کردی؟؟؟؟؟
صدر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
ناشناس خیلی خنگی
حسن رعیت و حسن میرکاظمی یه نفرن!!!
رعیت اسم مستعارشه!
هرچی تو سایتا میخونی بلغور میکنی همین میشه دیگه!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
مرحوم داداشی هر کسی که فرد مهمی میشود
مسلح میشود به طور قانونی
بعد هم خداروشکر که کشته نشد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
10
69
الامان..........................!!!!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
342
73
چرا بیخود قصد تخریب یک چهره فرهنگی رادارید. محمود کریمی هیچگاه قلدر یا بی قانون نبوده بلکه چهره ای کاملا مردمی ومحبوب است.
پاسخ ها
مریم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
از کی تا حالا تک تیرانداز ... شدن چهره فرهنگی و مردمی!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اشتباهی منفی دادم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
ارماگدون ایران
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
براي يك اقليتي مثل شما محبوب و مردمي بوده ! از طرف همه لطفا صحبت نكنبد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
نمی دونم شما به آدمایی مثل علیرضا جان چی می گید ولی ما می گیم س...دیر بابا گورخ!
بنده خدا
| Canada |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
آقاجون اول بزارید قضیه معلوم بشه بعد غیبت کنید!!
برا چی سر خود حرفی میزنید که مطمین نیستید؟؟؟!!
گناهه...
بعد که قضیه معلوم شد به نظرت حاجی میبخشدت؟؟؟!
درسته ایشون از حرفاتون ناراحت نمیشه ولی این دلیلش نمیشه....
درست نیست والله....
erik
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
ناشناس منم باهات موافقم
... بابا
...
... ... که ..شیعه رو هم میبرن
سمانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
35
119
واقعا متاسفم اینا مثلا باید الگو باشند خوب الگو شدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
این افراد اگو هستند بعضی ها می خوان اسلام هیئات سیدالشهداومداحان خراب کنن.حرف دهنت رو مزه کن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
افرادی هستند که به اسم اسلام وامام حسین ...دلشون میخوادمیکنن.
عریان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
راست میگی بعضیا خیلی .... .آبروی اسلامو میبرن
خاک تو سرل..
....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
26
85
دست به تير ش خوب نيست .....
خانواده شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
30
169
چه کسی به این مداح مجوز حمله داده است . ماهم مجوز میخواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اگر واقعا هدف حمله اراذل و اوباش هستید نمی خواهد شما مراجعه کنید، دولت خودش به شما مجوز حمل سلاح و دفاع می دهد!
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
واقعا خانواده شهید هستید!!؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
منم مجوز اسلحه می خواااااااااام. آقا مگه ما اینجا اراذل و اوباش نداریم؟؟؟؟ خوبشم داریم! یهو دیدی یکی هم به ما حمله کرد. بالاخره باید بتونیم دفاع از خود بکنیم یا نه؟ یعنی به نظرت جون ما اندازه ی محمودخان نمی ارزه؟ تازه من خوش تیپ ترم هستم. مداحی هم بکنم برات تووووپ!!!
روز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
حالا که خوب فکر میکنم منم واسه دفاع از خودم و خانواده ام به یک هفت تیر امریکائی نیاز دارم
فرزند شهید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
259
48
آقایان محترم خجالت نمی کشید به نوکر ارباب امام حسین(ع) اینطوری حمله ور شدید!!!!!!!

حالا اگرم یه کسی کنارش بوده از ایشون دفاع کرده اون وقت شما تخریبش می کنید کاسه های داغ تر از /آش شدید

خداوندگار هدایتتان کند آمین یارب العالمین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
تازه به مجموعه مداحان حمله و از الفاظی مانند همپالگی استفاده می کنن. اینا دیگه کین بابا؟ به اینا باشه امروز مداحان فردا روحانیون پس فردا کل دین را هم یکجا زیر سوال می برن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خجالت رو شما باید بکشین که به نام دین دارین مردم رو میچاپین
علی
| Germany |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
فرزندشهیدمحترم
باسلام
اولیاء الله منشأاقتداروجذابیتشان رفتارهای تملق آمیز،نمایشی وریاکارانه ی بندگان خدانیست واصولاًباهرنوع نوچه پروری نوکرپروری تقابل دارند.عزیزدل کمی به خودتان فرصت بیشتری دهیدودرمنابع معتبرتاریخی وروشمندوقابل اثبات شخصاًتعمق کنیدببینیدرفتارهای متکبرانه ی این حضرات باسیره ومشی وشخصیت وارزشهای عمل شده ی اولیاءالله چه نسبتی دارند؟وانگهی بدبختی ماملت این است که بیشترسعی به تحکیم عقایدوباورهاوارزش های خودبراساس فرهنگ شفاهی میکنیم تاکتبی ودرنتیجه خیلی راحت هم بازی میخوریم!!
ازشماسوال می کنم به صرف این که مثلاًفردی چون من درباورهای افواهی دربین عموم باب شودکه مداح ونوکرآقاامام حسینم آیا صرف این باورافواهی وگاهاًحکومتیزه شده ازمن انسان مقدسی خواهدساخت؟؟
به یادداشته باشیدکه پیامبراکرم نیزمیفرمودند:"انا بشرمثلکم"
فکرمیکنیدچراپیامبرخاتم النبیین چنین بیان شفافی داشته اند؟خدمتتان عرض میکنم که عمده ترین علت آن مبارزه باخرافات ، تقدیس بت وگرایش به بت پرستی ودورشدن انسان ازحقیقت الهی ونورپروردگاروفراموش کردن مسئولیتهای انسان ها درباوربه قابلیتهای بالنده ی خویش به عنوان اشرف مخلوقات بوده است.بت هاهمیشه سنگ وچوب وگوساله نیستند،پول قدرت ووجهه ونظایرآن به راحتی واجدکیفیت بت می گردندوحتی بسیارخطرناکترمی شوند!!
عزیزدل
تاریخ همواره نشان داده که معنای بت پرستی هیچ چیزجزدادن کیفیت وماهیتی مقدس بریک شیئی یاموضع یاشخص نامقدس نبوده است.بنابراین بدانیدامروزدربزنگاه زمانه ای واقع شده ایم که وقتی دارای وجهه ای اجتماعی میشویم بایدآگاهانه ،مسئولانه وعاقلانه وخردمندانه نیزعمل کنیم چراکه درحریمی قدم میزنیم که پیامدهای بهمن واری خواهدداشت.
عزیزی که شمارانمی شناسم ازروی چهره ولی باریشه های گرایشهاوافکارتان آشنایم.کمی تعمق کنید،مطالعه کنیدوبه این سوال مهم درقلب وروحتان پاسخ دهیدکه یک فردمومن خالص چه نیازی به سلاح دارد؟وکدام قانون اجازه هفت تیرکشی وشلیک به اوداده؟واگرمرتکب اشتباهی شده چرانبایدحضرت علی راالگوقراردهدوپشت منصب ولقب وجایگاه و.....پنهان نشود؟چراصاحبان مناصب بارسیدن به قدرت ازحاشیه امن برخوردارمی شوندتاجایی که کارآنقدرخراب وناجورشودکه هرگونه پیگیری برای عدالت ورهاسازی آن موجبات زیان های غیرقابل جبران ازهرسورابرای کل نظام خواهدداشت.دوست عزیزهم وطنم اگردوست داشتیدفکرکنیددریک گذرگاهی برحسب اتفاق باکسی چون من برخوردکردیدواگرخواستیدبه نکات موردبحثش بیشترفکرکنید.به امتحانش می ارزد
ارادتمندشما
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
نوکر امام حسین قاتل مردم نیست .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
شما باید خجالت بکشین که به نام دین و اسلام هر کار ناپسندی رو بخایین میکنین و بعد یه بهونه مثل ارازل و اوباش ، منافق ، اسرائییل ، ضد انقلاب و وهابیت و.... گردن کس دیگه ای میندازین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
فرزند شهید عزیز اگر پدر شما الان زنده بود به این بی قانونیها و هر کی هرکیها چی میگفت .
هموطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
نوکر امام حسین(ع) اسلحه نمی کشه رو مردم
ناشناس
| United States |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
بروگمشو مرتیکه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
فرزندم نوکر امام حسین هیچ فک کردی ماشین شاسی از کجا اورده مگه نوکری امام در آمد هم داره؟؟؟؟؟؟؟و از اون گذشته اگه یکی از این نوکرهای امام جلو چشت به خانوادت شلیک کنه چه کار میکنی؟؟؟؟؟
بچه ننه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
42
32
ای کاش منم یک مداح بودم
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
168
48
اون موقع که آقازاده های فتنه گر سال 88 هر غلطی میکردن لال تشریف داشتید یا اینجا تگزاس بود؟
مدیر پایگاه این سایت در سال 92 راه اندازی شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
تاریخ که از سال 92 نوشته نشده. شاید هم برای شما شروع تاریخ همینه!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
ایول
سیده
| Canada |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
آقای سید خان...شما لال نیستی خداروشکر ولی ظاهرا کور هستی...این سایت سال 92 راه اندازی شده...
ناشناس
| United States |
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
این سایت سال 92 راندازی شد خخخخخ (خودمون میدونیم)
تدبیر 24 کدوم تدبیر . مستقل باش تدبیر 24 نه اصولگرا باش نه اصلاح طلب نه چپ نه راست مردمی باشی عزیزم
شما موضعتون که روشنه واقعا چرا 9 دی امسال از قانون شکنان 88 حرف نزدید
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
یعنی این همرزماتون که هفت تیرکشی میکردن جز فتنه گرا بودن؟الان داری خودت رو به فتنه گرای سبز میچسبونی؟
شهروند
| United States |
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ادبتون واقعا ستودنیه , در ضمن آمار غلط بهتون دادن
امت حزب الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
109
21
اين سايت از جريانهاي خاص ضد ديني تغذيه ميشه و با اهداف خاص كه با شكايت امت حزب الله كانالهاي مالي اين سايت كه وابسته به دكتر ص ميباشد و اخبار توسط ف تنظيم ميگردد همه چي رو ميشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
وای به اون روزی که نماد دین این آقا!!! بشه.
ناهید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
سلام، حقیقت همیشه تلخه عزیزم
حالا که حقایق فاش میشن دردتون گرفته
عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم
تدبیر عزیز متشکریم که تا جایی که امکان دارد حقایق را فاش میکنید و نظر مردم عزیز را منتشر مینماید موفق باشید تدبیریی های عزیز
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
احمق جان اینم فیلتر کنید 1سایت دیگه فیلتر شکن ...
شما ها که نمی تونید در دهن ملت رو قلف کنید
شهروند
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
مردم هر چی مکشند از این قشر خاصی که خود را امت حزب الله معرفی می کنند می کشند تا کی باید بکشیم از دست اینها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
بیخود نام امت حزب الله را به لجن نکش جناب امت حزب الله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
21
93
اول بگید این اسلحه توسط کجا وبا چه مجوزی در اختیار ایشان قرار داده شده که ماهم هم بریم اسلحه تهیه کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
شما نمی خواد اسلحه تهیه کنید. همین مداحا از شما تابحال دفاع کردن از فرهنگ و از مملکت تون. خدائی خجالت بکشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
از ما دفاع کردن یا از مشتی انسان احمق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
لطفا شماره این مداح عزیز و دوستانشان را بدید تا اگر یک وقت گیر اراذل و اوباش افتادیم یا نصف شب زدن به خونمون به جای 110 با اونها تماس بگیریم تا با هفت تیر مثل عقاب بریزن سر اراذل و اوباش!!!
ارزو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
تدبیر 24، واقعا متاسفم که اجازه میدید برخی به سایر افراد هتاکی بکنن، اقای ناشناس (2)، به چه عنوان بقیه افراد رو احمق خطاب می کنن؟ این توهین هست، بحث در مورد یک شخصیت هست نه افرادی که به نوحه های ایشون گوش میدن یا تو مجالس می رن،
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
از توی احمق دفاع کردن که نمی فهمی
ذاقه نشینان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
44
14
در این صورت کانون مداحان باید یک اسلحه خانه داشته باشه یا ذاقه مهمات مثل توپ و خمپاره
چون هموشون مورد لطف اراذل و اوباش هستند
کمیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
88
18
نارضایتی شما یا مردم ؟؟؟؟؟؟
چرا به مردم دروغ میبندی ؟؟
ماشالا شماها که آخره قانونید . اینو بدون که مجوز داره که حمل میکنه . شما که تو فتنه خوب خودتونو نشون دادید لطفا حرف نزنید .
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
شما علم غیب دارید که به فردی که نمی شناسید تهمت وارد می کنید و او را فتنه گر معرفی می کنید.آقای محترم کار ناپسند را هیچ کس نمی پسندد.الان جمعیت ایرانی آشنا با فناوری اطلاعات بیش از 35 میلیون نفر است.لطفا از یک جمعیت آماری در یک روستا نمونه گیری کنید.
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
سوال اینجاست که چرا مجوز حمل سلاح داره ؟
یه نگاه به منفی هایی که خورئی بکنی نارضایتی مردم رو میبینی
ابراهیم
|
Germany
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
60
13
شما نون به نرخ روز خور ها دیگه چی میگین
بزارین 6ماهتون بشه بعد بیایید تحلیل بنویسین
پاسخ ها
مسعود
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
خوشبختانه امروز بر خلاف 8 سال گذشته شناسنامه های انقلاب بر سر کار آمده اند و دولت در دست تازه به دوران رسیده ها نیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
108
25
انقدر شما اصلاح طلبا بدبخت و بیچاره شدید که دیگه هیچ دست آوزیزی گیر نیاوردید که اصولگراها رو بکوبید اونوقت میرید و چرت و پرت منتشر میکنید، خوب بیچاره های بدبخت اگه ادعاتون میشه این همه مطلب سیاسی برید به اونا بچسبید نه ی اتفاقی که البته طرف هم مجوز حمل سلاح داشته هم حق حمل سلاح و هم در این جریان حق داشته از سلاحش استفاده کنه. . .

محمود کریمی محبوب دلهای همه محبین اهل بیت بالاخص ذاکرای حسینی هست و بوده و خواهد بود و با این کارای شما بنفش نیوزی ها به هیچ وجه خراب نمیشه . . .

تذکر من و البته پیشنهادی که بهتون میکنم اینه که طبق معارف اهل بیت الکی سعی در بدن آبروی افراد نداشته باشید چرا که این خودش گناه سنگینیه و در ضمن اگر اینکه اون فرد ذاکر اباعبدالله و نوکر امام حسین هم باشه، شما با کس دیگه ای طرفید نه اون شخص پی سعی کنید از این جنگولک بازیای زیر ذره بین بردن مداح ها دست بردارید و برید دنبال بنفش بازیای سیاسیتون و بس.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
البته راست میگید شما

در مقابل اختلاس سه هزار میلیاردی و اخیرا چپاول 8500 میلیاردی نور چشمی های شما عزیزان این خبر اصلا مهم نیست. تو عمرت اگر یک حرف راست زده باشی همینه!!!
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
امیر خان واقعا باید به این ارازل و اوباش تبریک گفت که امثال تو ازشون دفاع جانانه !! میکنن تاشمارو دارن به این ترکتازیشون ادامه میدن و از هیچ قانونی هم نمیترسن تا میتونی بهشون سواری بده !!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
بحق ثابت كرديد كه از فهم و شعور به اندازهاي ارزني بهره نبرديد لطفا اينقدر تن كثيفتونو به ساحت قدسي و مبارك ائمه اطهار نچسبونيد فكر كرديد كه شما عربده كشهاي مجالس عزاداري فقط سينه چاكهاي امامان معصوم هستيد؟
هانیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
چقدر غلط املایی داشتی بد داغ کردی خیلی دوسش داری نه ؟
پویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
امیر جان موافقم باهات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
13
84
سئوال نخست اینکه با توجه به حضور حسن رعیت یا سیدحسن میرکاظمی شریک مشهور بابک زنجانی در خودروی مداح مشهور آیا وی جز خانواده وی محسوب می شود؟

این سئوال باسئوال دیگری که با ارتباطات فراوان اقتصادی میان نزدیکان این مداح مشهور ورعیت تکمیل می گردد.

سئوال سوم با توجه به اینکه سرنشینان خودروی که ادعا شده اراذل واوباش بودند و مزاحم خودروی مداح مشهور ورعیت شده اند یک زن ومرد جوان که با ادبیات مداحان سوسول بوده اند، چگونه این اتفاق افتاده است؟

سئوال چهارم این چه اراذل واوباشی بوده اند که به خودروی مداح مشهور حمله کرده اند اما بجای اینکه آنها مسلح باشند طرف مقابل مسلح بوده و تیراندازی کرده است؟

سئوال پنجم اگر طرف مقابل اراذل واوباش بوده اند چرا بجای اینکه آنها فرار کنند به کلانتری مراجعه کرده اند و اقدام به گزارش حادثه و شکایت نموده اند؟

سئوال ششم اسلحه واقعا متعلق به چه کسی بوده است و چرا باید افرادی نظیر یک مداح یا یک متهم دانه درشت اقتصادی مجوز حمل سلاح داشته باشد؟

سئوال هفتم مداح مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت نیمه شب در چه شرایطی و از کجا به سوی کجا در حال حرکت بوده اند که براثر یک موضوع ساده اقدام به اسلحه کشی کرده اند؟
پاسخ ها
رضا
| Germany |
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
عجب سوالات زیرکانه ای من بهشون بیست میدم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
سوال اول: اونوقت تمام این اطلاعات ناب دست اول را اون زوج جوان در آوردن؟! و افراد حاضر در ماشین را شناسائی کردن!
دوم ارتباطات اقتصادی را چطور ربط دادی به تیراندازی؟ خدائیش هر کی هستی بلدی چرت و پرت بنویسی! این سایت بی تدبیر هم که در و دروازه نداره. مستقیم از تل آویو هم باشی مطلب تو چاپ می کنه.
سوم: تو که اول رسیدی هرچی خواستی ادعا کن. دو تا زوج جوان بودن و نه چندتا مست لایعقل. آنوقت خودت به چالش جواب بده چطور دو تا زوج جوان می تونن؟!! این سوال ما هم هست البته جوابش با ما تو فرق می کنه.
چهارم: احتمالا مسلح به قمه بوده اند و فکر می کردن می تونن داداشی کنن اما متوجه شدن یکی از اونا زرنگتر بوده و قضیه لو رفته بوده!
این داستان کلانتری هم جالبه! کدام کلانتری رفتن و چرا تابحال یک خط از کلانتری چیزی در نیآمده. خودتون می نویسین خودتون هم می خندین. عجب هنرمندین
ششم. اسلحه حتما به دلیلی در اختیار این فرد بوده. مسلم بدون در سطح این فرد در آمریکا - همانها که شما بیشتر می شناسین - چند تا محافظ دارن.
هفتم: آدرس بفرمایین از این پس مسیر سفر و علت سفرهای مردم را در ساعات آخر شب مستقیم خدمت شما گزارش کنیم. به شما باشه که هیچکس تو خونه اش هم امان نداره.
موضوع را هم ساده سازی نکن تا به نتیجه دلخواه برسی.
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
برو جواب سوالات رو از مادرت بپرس
هیچی یادت نداده، شاید به این سوالت جواب بده
خخخخخخخخخخ
مهرداد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
43
11
شما مجوز سایت خبری تحلیلی داری؟؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
اشتباهی منفی زدم.
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
شما مفتشی یا مامور
احمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
مهرداد جان مطمئنم مجوز ندارن چون رنگ سایتشون بنفش هست بهشون ایراد نمیگیرن و بدون مجوز میذارن فعالیت کنن
خودم سایتشون رو پلمب میکنم
حالا میبی
دوست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
راست میگـــــــــــه
مجوز دارید یا نه!!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
64
11
از سایت شما این گونه تحلیل ها بعیده.بجای اینکه در راستای محکوم کردن ارازل و اوباش اقدام کنید ، اومدید اقدام یه نوکر اباعبدالله رو به خاطر دفاع از جان خودش و خانوادش زیر سوال میبرید؟ اگه این حرکت برای خودتون یا یه اصلاح طلب اتفاق افتاده بود که زمین و زمان رو به هم میدوختید...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
فدای این "ارازل" نوشتنت....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
52
10
نمی دونم چرا بعضی اینقدر از هیئت و هیئتی ها عقده دارن که اینقدر راحت دارن چیزهای که بین یه شخص و خدای اونه قضاوت می کنن ؟ از کجا فهمیدین که اخلاص داره با نه ؟ نه شما برای آبروی مراسمهای عزاداری نترسین که اگه شما دارین اینقدر راحت نفس می کشین از هیئت هاست ، به گفته ی خود امام حالا اگه شما نظر دیگه ای دارید خود می دانید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
بین خود و خدای خود؟؟؟؟؟؟
مگه به خدا تیراندازی کرده؟؟؟؟
راستی چرا تو دادگاه حاضر نشده؟؟؟؟
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
یک بنده خدایی می گفت در این چند سال ماهیت اسلام ایرانی برای مردم مشخص شد این جواب آقای ناشناسی که نوشته چرا با هیئتی ها مشکل دارند و قضاوت می کنند .
دوستدار حاج محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
83
18
حاج محمود یک مداح بزرگ و سرمایه ملیه. و برای دفاع از خودش دربرابر دشمنان تشیع و اراذل اوباش اسلحه که هیچ میتونه تانک و مسلسل هم داشته باشه...
من اگه می تونستم این سایت رو به علت بی احترامی به مداح بزرگ حاج محمود کریمی فیلتر می کردم..
فکر نکنم نظر اینجانب رو نشر کنی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
مهم اینه که ببینیم در اخرت چه کسانی فیلتر میشن و سر از قعر جهنم در میارن!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
معنی سرمایه ملی رو هم فهمیدیم! معنی بی احترامی رو هم فهمیدیم! جناب دوستدار! اون وقت حرفهای حاج حدادیان چیه؟ بی احترامی نیست؟
حالا ضایع شدی که نظرت رو منتشر کردن؟ میبینی؟ همه مثل شما با ...و ...نمیرن ...مردم؟ یاد بگیر! اینقدر بی ادب نباش! از تدبیر ادب یاد نمیگیری از فرزندان امام بی سر شیعه یاد بگیر که اونهمه بهشون ظلم شد اما یه فحش از دهنشون درنیومد. اون قدر مظلومند که چهارتا مثل محمود ... و حدادیان ...و بی ...تو مجالسشون یا با ... خودشون به اون ... و ...سواری میکنن!
یا پروردگار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
یکی باید دهن تو رو فیلتر کنه
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
72
9
من موندم که واقعا شما مجوز سایت خبری دارین یا نه؟
این که سایت سخیف و ضد دینی مثل تدبیر24 فیلتر نمیشه، نشانه ی اوج آزادی بیان در نظام جمهوری اسلامی است.
البته اگه همینجوری پیش برین حتما فیلتر میشین
مدیر پایگاه مجوز های لازم اخذ شده . از این نگاه که هرکس مخالف سیاست شماست سخیف و ضد دین است تشکر می کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
سایت بی تدبیری هستید و بی ادب. احتمالا نیاز است مدارک حرفه ای تحصیلات رسانه ای شما لاقل ارزیابی شود. مگر می شود همین طوری ناگهان هجمه ای وسیع را علیه یک نفر آغاز کرد آنهم بدون مستندات. مگر شهر هرت است. دوستان البته اشتباه می کنند که می گویند بایستی فیلتر شوید شما بایستی بدلیل شکایت یک فرد مسلمان بدلیل آبروی ریزی بدون مستندات حتما تعطیل شوید تا حساب آبروی مسلمان دست تان بیآید.
ارزو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
البته دوست عزیز سایت تدبیر24 حتی نظراتی رو که به مردم هم بی احترامی میشه تأیید میکنه، یک فرد که دیگه اهمیتی نداره...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
تدبیر حرص نخور! ما خودمون جوابشونو میدیم. مثل انتخابات 92. موفق باشید.
شهروند
| United States |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
ناشناس بی ادب شما و دوستانتون در نظرهای بالا هستید که فقط بلدید به عقاید بقیه توهین کنید
ناشناس
| United States |
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
تدبیرجون دوست داریم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
اگر شما مجوز سلاح و قدرت نرم دارین و کسی حق نداره به مجوز شما گیر بده، حتی اگر روی مغز مردم شلیک کنین، احتمال نمی دین دیگران هم از جمله برای حمل و استفاده از سلاح سخت مجوز دارن؟
مهران
| United Kingdom |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
من باید چند مورد رو ذکر کنم
1 - کسانی که نظر میدن لزوما از به قول شما فتنه گرای 88 نیستند با اینکه درد داره ولی اینها فردی از این مملکتند
2- من متحیرم که چرا برای دلایل مردم سند میخاین ولی دلایل شما بدون سند کاملا مستند است
3- در هر مجموعه قانونمند که نگاه کنین افراد بر ساس مسولیتشان سنجیده میشوند و دقیقا مشکل اینجاست که چرا یک نفر از نظر شما الگو چنین کاری را بکند و اگر کمی انصاف داشته باشید نه سیاست کاری خود شما باید از این قضیه بیشتر از همه شاکی باشید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
منم موندم که مصطفی تو چی میگی دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
2
37
1-مطمئنا قوه قضاییه وارد عمل می شود
2-دوستان مداح هم سعی نمایند اسلحه حمل نکنند
3- مداحان محترم توجه به جایگاه خود داشته باشند که مردم با دید دیگری به انان نگاه می کنند
4- امیدوارم مجمع مداحان ایران این عمل را محکوم کنند تا خدای نکرده مردم با دید منفی به انها نگاه نکنند
5- از تمامی کسانی که علاقه مند به دین و اسلاتم هستند خواهشمندم این عمل را محکوم نمایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
حسن جان! شما هم انگار اصل خبر را باور کردی! از کجا مطمئن هستی این خبرسازی نیست؟ منتظر شو تشت این داستان از لب بام که افتاد آنوقت معلوم می شود حق با کی بوده و کی دنبال چه هدف بزرگتری است. زدن مداحان اهل بیت به هر اسمی از اهداف این طرح است. دیروز بسیج را می زدند، امروز مداح را می زنند، فردا روحانیت را و همش هم ادای وادی دین چی شد و به اسم دین چکارها می کنند و از این ننه من غریبم در می آرن و حسن جان هم بی خبر از همه جا فکر می کنه خبری هست.
ح م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
26
6
هر انسانی دچار اشتباه میشه رخی خطاها بزرگه و برخی کوچک.اما اینکه شما سریعا با یک اتفاق قبل از فطعی شدن علت و علل آن رو یک شخصیت زوم میکنید و طوری مطرح میکنید تا تمام شخصیت طرف لگد مال بشه و اصلا جریان مداحها را زیر سوال میبرید و یا جریان صدا و سیما را زیر سوال میبرید و ... ادم باور میکنه که از جایی تغذیه میشید و همینطور اگه پیش برید یهو مثل فتنه گرا به عاشورا هم ممکنه حمله کنید.
لطفا کمب یواشتر برید و حداقل خودتونو به دولت تدبیر و امید وصل نکنید تا با این خبر و تحلیلهای شما دولت حداقل زیر سوال نرود.
از دولت باید حمایت کرد تدبیریها.
دولت دولت تدبیر و امید است و شما تحلیگرا بی تدبیر و ناامید کننده به نظر می رسید.
پاسخ ها
بهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
آقا یا خانم ح م!
اگه این آقای به اصطلاح مداح! روی تو اسلحه میکشید بازم میگفتی هر انسانی دچار اشتباه میشه؟!!!!!!!!!!!!
در ضمن این صدا و سیمایی که شما سنگشو به سینه میزنی وقتی ماجرای بابک زنجانی رو شد و گندش بالا اومد سریع توجه همه مردم ایران به ماجرای توهین به مسی جلب کرد که کسی خیلی به گندکاریهای اتفاق افتاده در زمان رییس جمهوری قبلی نپردازه!
چه بد مردمی هستین شما!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
بهنام! تو که آدم خوبی هستی مثلا، و بقیه را بد مردم می دانی! میشه بگی واقعا از کجا فهمیدی اسلحه کشیده شده؟ قاضی پرونده به تو گفت؟ مصاحبه ای با فرد تیرانداز یا فرد قربانی دیدی؟ اسم قربانی را می دانی؟ همین طور از باب بیکاری یک تصور ذهنی درست کرده ای یا برایت ساخته اند و تو هم خودت را در آن وضعیت قرار داده ای و قضاوت کرده ای! نتیجه آنکه بقیه شده اند بد مردم! چقدر از اصل ماجرا می دانی؟! خودت قضاوت کن!
ضمنا داستان بابک زنجانی و داستان مسی مال دو دوره تاریخی متفاوت بود، بد جوری قاطی کرده ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
اشتباه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خدا کنه قسمتت بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
5
24
مشهور وسرنشینان خودرو در آن ساعت در چه شرایطی و حالی بودن از کجا به سوی میرفتند که براثر یک موضوع ساده گانگستر شدن :|
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
خب. موضوع ساده شد. چه بهره هوشی بالائی که همچین موضوعات چند مجهولی برایت ساده می شود! آنوقت بفرمائید آدرس را تا منبعد مردم اطلاع بدهند ساعات آخر شب با خانواده کجا می رن. اگر جلوشونو عده ای اراذل گرفتن به شما خبر بدن!
گانگستر را هم خوب آمدی! ولی اگر کسی از خودش دفاع کرد نمی گن گانگستر! به اونی که حمله کرد می گن! دقت کن زیادی در شرایط و حال نباشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
آقای "خب. موضوع ساده شد." چه بی جهت و دلیل منطقی ازین مداح خطاکار دفاع میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
4
35
خوبه به واسطه شماها نام اسلام هر روز بلندتر ميشه!
خداروشكر ميكنم كه اينقدر بصيرت داريم كه فرق مومن رو با مومن ن. . . تشخيص بديم و شما هفت تير كشهاي ب. . . منتسب شده به اهل بيت رو جزو مومنين خداترس قرار نديم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
یعنی تو الان واقعا درد اسلام داری؟! ناراحت اسلام شدی؟!
شریف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
6
36
بر فرض که طرف مقابل کریمی اوباش و اراذل بوده باشد، چرا محمود کریمی با خود اسلحه حمل میکرده؟ایشان مرتکب جرم شده و باید تحت پیگرد قضایی قرار گیرد. اگر یه شهروند عادی این کار را کرده بود که تا حالا دادگاهی شده بود و مفسد فی الارض شناخته شده بود که. مگر حاج محمود کریمی کیه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
یعنی واقعا هر کی دیگه بود تابحال محاکمه شده و مفسد فی الارض شناخته شده بود؟ تو دیگر چطور جانوری هستی در باره خون مردم اینطوری قضاوت می کنی؟
اسلحه حتما با مجوز بوده. مملکت را اینقدر بی صاحب نشان ندهید!
حر بن ریاحی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
3
43
حرم جلوی امام حسین را گرفت. قلدر بازیم در آورد اما امام چه کرد!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
ساده سازی نکن. اونا گفتن یک زوج جوان. تو هم باور کردی؟ این زوج جوان به کجا وصلن که این سایت بی تدبیر اینطور سر و دست براشون می شکنه؟ اگر من و تو بودیم اینکار را می کرد؟ اگر بجای این مداح یک هنرپیشه این کار را کرده بود، اینطور به هم می ریخت و آسمان زمین می کرد؟ وا هنر سر می داد. این جنگولک بازی ها برای سرکار گذاری و رد گم کنیه. خودشونو می دونن چقدر بدبختن!
حرف حق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
7
38
بسیار کار پسندیده ای کرده که می خواسته یک زوج جوان اراذل و اوباش رو با تیر بزنه!!!!!!!
اصلا یه (زوج جوان اراذل و اوباش) چه حقی دارن که با یک مداح مشهور تصادف کنن هان!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
حالا تو دیدی این زوج جوان مظلوم و بیچاره که از ماه عسل می آمدن و گلهای روی ماشین شان هم هنوز کنده نبود، را چند سالشان بود و احتمالا دیدی که این زوج جوان مودب و مظلوم تو ماشین نشسته بودن و آونا بی خودی پیاده شدن تق تق شصت تا تیر زدن و بعد رفتن؟!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
38
7
واقعا که دیگه کم آوردین نمیدونین به کی گیر بدین گرفتین حاجی رو؟
اگه دستگاه قضایی مشکل داره چرا بهش این انتقاد نمیشه که آقازاده های فتنه گر رو محاکمه نمیکنه؟
زورتون به اینایی که مردمین میرسه؟؟؟؟
چرا به اون مفتخورهایی که دارن مال ملتو چپاول میکنن چیزی نمیگین؟؟؟؟؟
الکی ادای آدمای منصفو در نیارین 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
چه حاجی قشنگی بهش چسبوندین....حاجی دادن به مداح ها هم مث دادن مدرکای دانشگاهیتون هستا
sghl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
32
6
واژه قلدری که به عنوان مطلب هست نشان از کینه مدیران سایت شما از چهره های محبوب وحب اللهی است. آنچه احتمال داده میشود این است که شما دارای افراط بال هستید ونشانی از اعتدال در وجود شما نیست الحق که با این عنوان خودتون رسوا کردید.
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
14
10
حالا چی شده مگه شلوغش میکنید . حتما میخواسته امر به معروف کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
ایول! اگر دفاع از خود امر به معروفه، خوب گفتی!
خانواده شهید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
هر کسی هر جنایت می کند نباید اسم امر به معروف روی ان بگذارد.ماخواستار رسیدگی وزارت اطلاعات به این موضوع هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
بابابنده خدا اینقدر کشیده بوده منگ بوده نفهمیده دیگه کشش ندین بیشتر گندش درمیاد چه کارهای دیگه کرده
فاطمه تاجیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
47
5
هردم از این جهنم جرقه ای می جهد. این سناریو دشمنی با اهل بیت (س)وپیروان صدیق آن حضرات از زمان خلقت نور (پیامبر خاتم) و ظلمت (ابلیس) بوده و هست تا قیام حضرت قائم (عج) که انشاالله سر ابلیس و پیروانش را قطع خواهد کرد.
حاج محمود مخلص ارباب و غلام ارباب هم هستیم.اجرکم عندالله
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
خاااااااااااااااااااااااااااااااک
یعنی خاااااااااااااااااااااااااااااک تو سرت فاطی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
ناشناس بی ادب تو خوبی.
سما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
متاسفم برات که انقدر کورکورانه م... هستی!!!!!!!!!
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
22
8
من این خبر رو توی حداقل ده سایت دیگه هم خوندم
اونا رو چی میگین حتما اونا هم توسط اقایون ف و ق ک وگ هدایت میشن
خجالت بکشین بس کنین
کاسه ........ها
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
همه سایت ها هم تو آمریکا بود؟ شما داغ نکن شب سال نوئی به خودت برس!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
اونوقت دقت کردی که همه ده تا خبر عینهو هم هستن. کپی پیست! انوقت از خودت خجالت نکشیدی که چرا اینطوری سرت کلاه می زارن و نمی فهمی.
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
24
4
خبر شما روایت سایت های ضد انقلاب از ماجراست اصل ماجرا چیز دیگه ایه نه زوج جونی در کار بوده نه شکایتی اوباشی بودن که هدفند عمل کردند
حالا باید دید شما که به روایت ضد انقلاب استناد میکنید انقلابی هستید یا ضد انقلابی
ضمنا خواسته اکثریت مردم از قوه قضائیه محاکمه و اجرای حکم موسوی و کروبی و کسانی که به عاشورای حسینی هتک حرمت کردن که اگه این اتفاق افتاده بود دیگه کسی به خودش اجازه ایجاد تهدید و مزاحمت برای عزیزانی چون محمود کریمی نمیداد که ایشون برای دفاع از خود و خانوادش مجبور به حمل سلاح بشه
نهاینا برای شما که هیچ آشنایی با دستگاه امام حسین ندارید بهتره بدونید شهرت تو این دستگاه از لطف امام حسین نشئت میگیره نه تبلیغات مثلا صدا و سیما که ایشون پیشتر از اینها بسیار مشهور بوده اینکه شما نكشناختی دلیل نمیشه تازه مشهور شده باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
3
24
ای کاش مرحوم سید جواد ذاکر هم اسلحه داشت؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

شهدای هسته ای را دارند ترور میکنند

اسلام دین حق است دین مهربانی است نه دین برخورد اقای کریمی طبق کدام دین مجوز اسلحه گرفتی؟
پیغمبر اسلام به تو برخورد رو اموخت یا امیر المومنین گفت برخورد کنید
اسلام دین سازشه نه برخورد واسلحه کشی
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
40
5
خوشحالم که ذاکران اهل بیت شدند خار چشمتون که با هر چیزی تو سایت های زنجیره ای تون می خواید خرابشون کنید

عمرتون چهارساله خیالتون راحت
گرچه از ابتدا ناقص به دنیا اومدبد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
2
32
مگه پلیس اونجا چیکاره است که این آقا هفت تیر کشی میکنه؟
بنفشه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
39
4
اینقدر خوشم میاد که ضلالت و بدبختی و دریوزگی شما اصلاح طلب نماهای اعتدالی نمای نان به نرخ روز خور رو می بینم،یک روز به پاچه احمدی نژاد وصل بودید و گند میزدید الان رفتید تو جلد دولت جدید و خرابکاری می کنید!
ببینم چرا هفت تیر کشی و حمل اسلحه آقازاده ها نمی نویسید؟
محمود کریمی بهانه اس باید تدبیر24 مشهور بشه با این خبرهای زرد؛اصل خبرو عوض کردن و چرند تحویل دادن که کاری ندارن،مثلا سوال من از شما اینه که از کجا سکه و حقوق میارید به کارمنداتون میدید؟! نگید راه رضای خداست که باور نمی کنم...مگه خون شما از خون اونهایی که درس رسانه و ارتباطات رو خوندن و بیکارن رنگین تره که با دیپلم و لیسانس ادبیات نشستید و سایت میلیاردی زدید؟ بازدیدتونم که با دوز و کلک 200000تا در روز بیشتر نیست.
دست از دروغگویی بردارید...
جرأت دارید این نظرو منتشر کنید.
پاسخ ها
بنفشه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
من گفتم 2000 تا کردیش 200000!
شقایق راد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
من موندم این تدبیر24 چکار میکنه؟!!!
یعنی واقعا انقدر آزادی بیان دارن که حاضرن اینهمه توهین بهشون بشه و منتشر کنن!!
شدن مثل بی بی سی! نکنه شما هم از اونطرف خط میگیرید. واقعا آدم میمونه تو کار شما اصلاح طلبا!
بازم بالاخره نفهمیدیم اصلاحطلبید؟اعتدال؟کارگزاران؟ چی هستن شما ؟؟؟؟
لطفا این کامنت را منتشر کنید .
البته میدونم که میکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
2
27
چرا اینا مجوز حمل سلاح دارند ؟ و مبنای دادن مجوز چیست ؟ و سلاح در چه شرایطی قابل استفاده است؟ آیا فقط به خودیها مجوز می دهند یا همه مردم میتوانند درخواست نمایند ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
منم تفنگ می خوام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
4
24
تورو خدا مردم اين كار اين قلدر را به تمام جامعه اطلاع رساني كنيد ببينن زير منبر كي زار زار كريه ميكنن
حرف حساب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
28
3
آقا اصن من از كريمي دفاع نميكنم،فقط يه چيزي شما هميشه از هفت تير كشي و بي قانوني دلت به درد مياد؟
هميشه از شارلاتان بازي بدت مياد؟
پش چرا تو سايت شما همش سنگ شعبون بي مخا به سينه زده ميشه؟
كسايي كه ٨٨انواع بي قانوني ها رو كردن،
آرامش ملت رو بهم زدن،
چرا؟ جواب بده تدبيرررر
پاسخ ها
عاشق اهل بیت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
fhkبانظرت موافقم این تدبیر ارزش هیچ چیز رو نداره
بهزاد
|
-
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
4
20
من برای محافظت از خودشمشیر جومونگ میخام
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
6
27
آقایونی که موافق کار زشت حاجی شون هستن مگه کین ...همونایی که خودشون هم حمل سلاح دارن و کاری عادیه براشون هفت تیر کشی
بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
2
24
خوبه! امثال کاظم ها در این مواقع نظری ندارند. احتمالا حق میدن که ایشون سلاح حمل کنه دیگه! همون وقتی که حدادیان بالی منبر امام حسین(ع) اون حرفهای رکیک رو زد باید باهاشون برخورد جدی میشد. ولی متاسفانه در این مملکت هرکس در حرف خودش رو منتسب به دین یکنه همه نوع مجوز و مصونیتی داره.
روم به ديفار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
34
4
خدايا خدايا
ببين كيا دارن از تگزاس دم ميزنن!
شما اول گند فتنه رو
پاك كنين، اون تگزاسي رو كه سال88 ساختيد رو جمع كنيد بعد راجع به بقيه اظهار نظر كنيد
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
22
4
از خدا بترسید اینقدر واقعیت ها رو برعکس جلوه ندید و به شایعه ها دامن نزنید !

اگر برات راستی و صدق مطلب مهمه برو با خودش مصاحبه کن و واقعیت رو از خودش ( محمود کریمی ) و همچنین کسانی که این ادعا رو کردند بپرس !
پاسخ ها
شهروند
| United States |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
اونم سیر تا پیاز ماجرا رو میاد می گه ساده ای شما نه؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
3
23
جالبه اگه حق با ایشون بوده چرا سکوت کردن اگه ماجرا اینطوری نبوده بیان اصل حقیقتو به مردم بگن اگه اینطوری بوده لااقل عذرخواهی کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
28
3
واقعا متاسف باید بود برای همچین ادمای سطح پایین .....که به نوکر امام حسین تهمت میزنن و تعادل ندارن وقتی شناختی ندارن نباید قضاوت کنند.اگر خودتون رو جای دیگران بذارید می فهمین که چه خبره.شما که طرف مقابل رو نمی شناسی با چه حقی پای منبر میشینی بعد طرف رو می کوبی زمین.واقعا باید از این ادمای دو رو ترسید که نگاهشون به دهن مردم این عادت مردم ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
چرا خودتو داری گول میزنی؟؟؟
بیتا
| United States |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
اصلا این اقا مداح اخر عارف نوکر حضرت علی. چرا دادگاه نمیاد؟ به پشتوانه چه کسی دستور قاضی رو رد میکنه؟
سعادت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
7
18
واقعا برای این کشور متاسفم که تریبون دست همچین آدم هایی افتاده. دفاع از دین دست همچین آدم هایی افتاده. دفاع از جبهه و شهدا دست همچین آدم هایی افتاده. اسلحه ها هم دست همچین افرادی افتاده
این ها میخوان الگوی جوان باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
11
3
چی شده طرفدار احمدی نژاد شدید؟
دروغ سنج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
15
3
استاد نشر اكاذيبيد،يه خبر راست و درست درمون نديدم ازتون
. فتنه چي هاي دروغگو
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
24
6
به دلیل اثرگذاری حاج محمود کریمی در سال‌های اخیر و جذب جوانان به فرهنگ اهل بیت (ع) و ترویج این فرهنگ از سوی وی ما شاهد عصبانیت ضدانقلاب از این مداح اهل بیت هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
یهود و نصارا از تو راضی نخواهند شد مگر اینکه به آیین آنها در آیی-(قرآن کریم)
تدبير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
19
4
برين ...نخورين بابا با اين سايتتون
پاسخ ها
علی رضا
| Germany |
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
بااین ظرفیت تحمل وواکنشهای پرخاشگرانه نبایدازجوانهای کشوربرای آبروریزی که برای بازیهای جام جهانی درفضای فیس بوک برای لیونل مسی ایجادکردندچندان تعجب کرد.
راستی چرااینهمه پرخاش؟؟!! خب اگرسوءتفاهم ، افترایادروغ است بهتراست خلافش اثبات شودنه بددهنی وشکستن مرزعفت کلام عزیزان.یادتان هست رییس سابق صندوق بین المللی پول که گویاقصدنامزدی ریاست جمهوری فرانسه راداشت؟ نیازبه این همه دفع فاسدبه افسدنیست دعواسرچیست آیاهیچکس نبایدپرس وجوکندواظهارنظرکندتامبادابه تریج قبای کسی بربخورد؟بااین طرزفکرآخرهمه کشوررابدترازسوریه به نابودی می کشید.زنهار....!!!
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
2
9
سلام دوستان يه كم منطقي باشيد در گفتارهايتان در گزارشهايتان علاوه بر منافع سياسي و شخصي و جناحي خدارو هم در نظر بگيريد آخه كدوم يك از شماها اونجا بوديد هر كي هر چي ميگه شما هم باور ميكنيد يكي مياد ميگه زوج بودن يكي مياد ميگه اراذل و اوباش بودن يكي ميگه چرا هفت تير كشيدن يكي ميگه دادگاه نيومده آخه عزيز من در جريان ٣٠٠٠ ميليارد هنوزم كه هنوزه دادگاهش تموم نشده بعده دو سال . با اين تعطيل ها حساب كني هنوز يه هفته نشده اين اتفاق ، بعدشم يكي چون معروف هستش نبايد از خودش دفاع كنه البته به نظر من هيچ عقل سليمي قبول نميكنه كه يكي بياد رو زن و بچه مردم اسلحه بكشه اونم به خاطر يه تصادف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
18
2
کمتر دروغ بگو چرا واقعیت رو برعکس جلوه میدی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
17
4
چه کسی بهتر از نوکر امام حسین می تواند الگوی جوانان باشد .. این سخن مردم کافری است که با بد نام کردن نام ایشان می خواهند ما را راه امام حسین دور کنند .... .. اگر نوجوانان ما قدرت درکو فهم داشته باشند بدون دییدن چیزی تحمت نمی زنند ... این گونه انسانان باعث شرمساری مردم دیگر وباایمان میشوند ...... با تاسفی بسیار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
مجید جان تحمت غلطه. درستش تهمته!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
20
5
تا کور شود هر انکه نتواند دید . شما تدبیری ها میخواهید بچه های انقلاب از دست برند . ولی کور شوید .
اراذل و اوباش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
16
2
واقعا من از این مداح معروف انتظار بیشتری داشتم ،اگه من جای ایشون بودم بیماری رو که ساعت 3 نصف شب مزاحمم میشد رو با آرپی جی میزدم ، صاف بره اون دنیا ، چون مریضی این بیمار تو بیمارستانم مداوا نمیشه .کوتاهی کردی محمود جان کوتاهی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
11
5
تدبير24...تدبير سكولار...اين شعار شماست!
در آينده اي نزديك!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲
23
6
محمود كريمي به واسطه مدد همه جانبه ي صدا و سيما معروف نشده!! هرچي داره إز أمام حسين ع داره...اينو بفهم!
پاسخ ها
علی رضا
| Germany |
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
حتماًسندش هم موجوده.....!!!
عجب.........!!!
اریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
15
3
شما بر اساس کدام سندمحکم ومدرک متقن اینچنین بی محابا به یک شخص می تازید و انواع اتهامها را به او نسبت میدهید؟چه کسی این اتفاق را انطور که شما نقل میکنید به چشم خود دیده؟آیا به صرف گفته یک خبرگزاری میشود اینچنین قاطعانه عملی را به کسی نسبت دادو او را مورد انواع توهین هاقرارداد؟
قلي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
9
4
من كاري به محمود كريمي ندارم_بحثم سر رسوايي اين سايت بخاطر خالي بندي وطرفداري از فتنه گراست.
شما برو باغچه خودتو بيل بزن
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
15
3
میدونم که منتشر نمیشه ، ولی باید گفت ، ناگفته هارو ، کاملا مشخصه که این جریان قصد اختلاف افکنی داره و دقیقا سایت شما دارهع همین کار رو میکنه ، ایجاد شایعه و بعد هم نشستن و نگاه کردن ، یک سری اراذل ریختن سر یه آدمی که با خانوادش داته میرفته ، اون هم از خودش دفاع کرده ، همین ، اونوقت اسم اراذل میشه زوج جوان ، یعنی حقارت قلم تا به این حد؟؟؟؟؟!!!!
حالا خوبه تیر هوایی شلیک کرده ، اینجوری میسوزید ، میدونید مشکل کجاست ، آره منم قبول دارم که قوه قضاییه ضعیفه ، اگر اون روزی که فاءزه بالا تا پایین مملکت به فحش کشید ، میبردن زبانش در ملا عام قطع میکردن ، چارتا خود فروخته مثل تو امروز غلط میکردن بیان بیرون اینجوری مطلب بزنن ، افسوس که حکومت ما امنیت رسانه رو برای کیا فراهم کرده.بعضی وقتا از سعه ی صدر مسئولین امنیتی آدم کفرش درمیاد.
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
14
با سلام خدمت خوانندگان محترم
امیدوارم قوه قضائیه و نیروی انتظامی و جامعه مداحان کشور این مسئله را رسیدگی نمایند تا شائبه ای در این خصوص پدید نیاید.بویژه که آیا این مسئله اصلا صحت دارد یا نه و رسیدگی و محکوم کردن آن . همانطور که در کشورهای مردمی و مردم سالار دیگر که درجه شفافیت آنان بالا است بصورت علمی و منطقی با این امور برخورد می کنند و ما هم که خوشبختانه کشوری مردم سالار دینی هستیم باید اینچنین عمل کنیم تا مصلحت اندیشی ما به ضرر دین و اسلام نشود
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
3
10
من مجوز بازوکا میخوام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
شب بیا باغ.
ايمان انتظاري
|
United Kingdom
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
14
4
باسلام اينهم يک سناريوي ديگس از سران فتنه مثل ماجراي ساختگي ندا اقاسلطان ميخوام بگم حاج محمود ما منش ورفتارش بالاتر از اين حرفا هست نه من همه مذهبي ها نوکر حاج محمود هستيم پس لطفا ديگه ضر نزنيد حرام زاده ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
11
عوض این حرفها یه تماس بگیرید با طرفین دعوا حقیقت رو بزارین مستند الکی آبروی کسی رو هم نبرید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
16
3
اقای کریمی برای دفاع از ناموس از سلاح استفاده کرده اقایی که میگی من هم مجوز سلاح میخوام شما هم وقتی تونستی خودت فقط تو یه شهر کوچیک معرف کنی (از نوع مثبت) اون موقع در خواست کن
پاسخ ها
لیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
آهان یعنی هرکی مشهور میشه باید خاک بر سر باشه و اسلحه داشته باشه و تیر اندازی کنه،یه آبم روش
منم فردا میرم مشهور میشم تا حداقل دهن تو یکی رو گل بگیرم
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
لیلی خانم کنترل خودت رو حفظ کن
اگه همینجوری به فحش دادن ادامه بدی حتما معروف میشی چه بسا تا حالا شده باشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
20
1
سایتتان همکلام و هم اواز با با ملحدان و ضدانقلاب خارج نشین است و بوی تعفن ان از از فرسنگها به مشام هر انسان عاقل و فهمیده ایی میرسد واز یاوه گویی هایی که کرده اید معلوم اول اینکه به مداحان عزیز بخل و حسادت می ور زید ودارید از حسادت دق می کنید چرا که شاعر گفته حسد هرجا که اتش بر افروزد هم اول حسودان را بر افروزددوم اینکه از پسمانده های خوارج فتنه 88و از حامیان اقازاده های کافر و بی دین و بی درد غم هستید بخاطر همین هم یاوه گویی و خیال پر دازی و شایعه سازی مکنید دیگه همه ملت ازاده و فهیم شمارا می شناسند پشیزی هم برای شماقائل نیستند گوش های خودتان درازه نه ماملت بزهم می حسود حسود هرگز نیاسوددرود بر عزیزان مداح بخصوص محمود کریمی به کوری چشم دشمنانشان زنده و پا ینده باشند
پاسخ ها
مودب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
سلام ناشناس عزیزم. هوا خیلی سرده وتوخیلی عصبانی ، لطفا یه جای گرم پیدا کن ، بشین و یه لیوان چای یا نسکافه داغ نوش جان کن و بعد به این بیندیش که آیا از زبان یه مومن واقعی این همه تهمت و کلمه سخیف بیرون می ریزه !!!. ایزد منان آخر وعاقبتتو بخیر کنه.(بچه هیئتی و فدایی رهبر)
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
با این الفاظت خودتو و ماهیتتو نشون دادی
mohamad
|
United Kingdom
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
1
15
متاسف هستم که به جای قوانین و دستورات دینی و کشوری، اشخاص ملاک درستی و یا نادرستی رفتار هستند
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
0
7
افرین به این تیتر. .علت مجوز سلاح ایشون چی بوده؟؟واسه من جای سوااله
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
10
2
چرا چرت و پرت تحویل مردم میدین شماها ضد انقلاب و بهایی و از تیرو ترکه خاتمی منفور هستید و طاقت دیدن اینکه مرویجین دین را ندارید، از کی تاحالا اراذل و اوباش شدن یک زوج محترم در ضمن کجا رفتن شکایت کردن؟
خودفروخته هایبدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
لطفا با دهن نجست نام بزرگمردان را به لب کاسه لیس و خودفروخته ات نیار آشغال
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
4
1
بعضی از مردم ما که خود حتی صلاحیت وجود در جامعه را ندارند دربارهی الگو ورفتار ایشان صحبت میکند ... یه نگاه به رفتار خود بکنید بعد اظهار نظر کنید ......
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
4
2
برادران و خواهران خواهشا به جای اینکه دنبال این چیزا باشید (آتو گرفتن از اقای x و خانم y) بچسبید به امتحانات پایان ترم مشروط نشید فردای قیامت میزان سنجش اعمال خود انسان است نه افراد دیگر خدا پدر این مداح رو بیامرزه تو عزای امام حسین اشک بابا و ننم رو در اورد باقی اعمالش خودش و خدا.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
3
1
آقاي كريمي دقت كن!
behnam
|
United States
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
3
1
اصلا از کجا اینقدر مطمین هستید مگه دیدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
5
1
واقعا به خاطر این مطالبی که هنوز صحتش توسط خود آقای کریمی تایید نشده متاسفم
باید راجع به یک چهره ی دینی و فرهنگی اینجوری تو سایتتون بحث بشه
به نظر من که خودش باید صحبت کنه به علاوه که این خبر چه جوری میشه پخش بشه جز با اخبار سایتهای مخالف نظام و یا ساتیهایی که میخان شخصیتی رو مخدوش کنند که در طول یک محرم هزاران نفر رو دور خودش جمع می کنه
به ولای علی میترسند از این شخصیت ها چون اینها از امام حسین ع دارن میترسن
سلما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
5
1
این ... دست بچه هاشونم ...می دن حالا یه آدم مشهور و دشمن دار ما اسلحه داشته خار شده رفته تو چششون .تا چششون در بیاد. کاش بجای لاستیک ماشین می زد تو مغزشون دیگه از این غلطا نکنن
تا نسلشون برچیده شه.
محمدحسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
11
0
اخه عوضي ها به شماچه شما همون كسايي هستيد كه سال ٨٨ ما ... ها به لطف ...جعمتون از ريشه كنديمتون چيه كيانه داريد بي شعور عوضي ها چي شده ؟حتماًدوباره بايد بي چارتون كنيم من كه مي دونم منتشر نمي شه عوضي ها حاجي با خانواده بوده ودرسايتي هم حكم كشفت نش را دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
درست صحبت کن آقا محمد حسین خان
ماهیت و اصالتتو اینجوری نشون نده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
با این طرز حرف زدنت به اسلام و مملکتت که کمک نمیکنی هیچی ...میزنی به هرچی مسلمون تو دنیا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
1
6
ای خدا ای خدا.وقتی خبرو شنیدم آتیش گرفتم که یه چنین صحنه ای تو خیابون دیدم که چند تا جوون با یه پیر مردی که یه بچه کوچولو هم همراش بود درگیر شدن و یه چک محکم زد در گوش پیر مرد و بچه ترسیده بود وگریه میکرد ولی بابا بزرگ تفنگی نداشت
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
4
1
مرسی محمود کریمی. ایران پرا از فاسد شده هر کی بتونه اینارو کمتر کنه خدا خیرش بده. حیف مواد غذایی که این فاسدا میخورن نباشند ارزونی میاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
پس کار خفاش شب ویا اونی که تو مشهد زنای خیابانی رو میکشت درست بوده حمیدجان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
می دونی روانپزشک چیه؟حتما پیشه یدونه روانپزشک مجرب برو
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
4
1
خبر اونطوری که منتشر کردین نیستش کریمی مورد مزاحمت قرار گرفته و مزاحمت طوری بوده که مجبور به استفاده از سلاح شده حیله کثیفی برای شما و اربابانتان بوده است
حمیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
2
3
دولت باید به همه مجوز اسلحه بده دیگه چون ممکنه به زن و بچه همه حمله بشه کی گفته خون زن و بچه این آقا رنگینتره ؟ اینا تقصیر ندارن ما خودمون اینا رو بت کردیم خدا رو شکر که این اسلحه تبری شد که این بت هم مثل خیلی بت ها شکست قطعا موقع اجرای برنامه ایشون کانال رو عوض می کنیم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
1
4
واقعا میخوام بدونم ها ، اصلا هم کار به دعواها ندارم
برام یه سئوال شده
اگه کسی میدونه تورو خدا بگه

کدوم دادگاه از محمودکریمی دعوت کرده که بره و پاسخ بده ..؟
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
2
2
یه سئوال از تدبیر دارم

گیرم این خبر با این همه ضد و نقیضی که از سایتهای متفاوت میشنویم ، درست باشه

آیا واقعا این جوری آب و تاب دادن بهش به سود کی و به ضرر کیه..!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
عزیزم فقط سایت تدبیر نیست الان همه این خبرو میدونن فقط صدا و سیمایی نشده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
به ضرر قانون شکنا و به سود قانون مدارا.آخه مگه تگزاسه که طرف وسط اتوبان هفت تیر کشی میکنه؟؟؟؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
5
2
اقا یا خانم تدبیر !

ننویس که رسالت خبررسانی ما ایجاب میکنه

که خنده ام میگیره

چون این متن شما ، خبررسانی نیست ، بلکه تحلیل جانب دارانه است

منتظر یک جواب منطقی هستم...........
پاسخ ها
یک بنده خدا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
ایشان درست می فرمایند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
سعید جان شما حتما پیشه دکتر برو
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
2
9
محمود کریمی مگر جز یه نوحه خوان هستش چرا باید مجوزحمل سلاح داشته باشه حالاخوبه اینا چیزی نیستن به روی مردم اسلحه میکشن اگه فرمانده نیروی انتظامی بود روزی ده نفرو میکشت
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
3
2
ازتمام عزیزانی که نظرات گرانسنگ خودرابدون رعایت اصول اخلاق ودین ومراعات امنیت اسلام وکشورروی پرده نمایش قرارمیدهندکمال امتنان دارم زشت وزیباوسره وناسره راباچشم باز تفکیک کنندشایدحربهه های دشمنان قسم خورده ایران وایرانی بدون ثمربمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
3
11
باید محاکمه بشه،دیگه بسه بی قانونی،طرف چون پارتی نداره بخاطر حمل شوکر شش ماه بهش حبس میدن بعد آقا هفت تیر میکشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
8
5
به چه حقی یک طرفه به قاضی می روید و آبروی یه آدم رو می برید؟ این مملکت قانون داره شما حق ندارید داستان رو فقط از دید معیوب خودتون تعریف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
دید خودت معیوبه که هنوز خوابی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
15
5
اگر بخواد محاکمه ای انجام بشه که اول باید سران فتنه محاکمه شوند نه مداح ولایی اهل بیت..اونایی باید محاکمه شوند که خانوادگی به این نظام ظلم کرده اند و الان به نام رییس جمهور روحانی بر کشور حکومت میکنند و فقط روحانی وسیله ای است برای نمایش ..
پاسخ ها
ناهید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
سلام، تند تند نرو پیاده شو با هم بریم
اشتباه نکن فتنه اسم اشتباهی بلکه اونا فقط معترض بودن حالا اگه امثال شما اعتقادتون اینه که مرغ یک پا داره به خودتون مربوط است اما یک کمی فکر کن اگر خودت و خانواده ات مورد ظلم قرار بگیرید و معترض شوید و بجای پاسخ درست مورد ضرب و شتم قرار بگیرید چیکار میکنید ( یه کاری نکنید قهر خدا تک تک شماها رو بگیره )
عالم محضر خداست در محضر خدا گناه نکنیم
ولی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
علی جون کم نیار و مقلطه نکن ، عمل درست یا غلط یه نفر چه ربطی به روحانی داره !!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
چرا بحثو عوض میکنی
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
0
9
دوستان عزیز ما بدون نوحه هم واسه غربت حسین (ع)وخانواده اش میتونیم گریه کنیم ما عشقمون مراسم عزاداریه حسینه نه مداحی که معصوم نیست و هر کاری ممکنه ازش بر بیاد و البته مداحان باید مسولیت بیشتری در قبال مردم مذهبی و اهل بیت داشته باشند.
mohammad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
8
2
حاج محمود قاتل نیست بی شعور ها حکم کشتنش صادر شده به خاطر همین اسلحه دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
بیشعور خانواده ی محترمته که تورو تربیت کردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
6
3
دم حاج محمود گرم
پاسخ ها
سمانه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
.... که وقتی من چادری تو خیابان راه میرم بهم تیکه بندازن زن هفتیرکش اومد......
محمدرسول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
6
2
اینقد کذب نگید...
بخدا حاج محمود خیلی کارش درسته
چرا اینقد تهمت می زنید؟
این ضد انقلاب بی پدر و مادر انواع و اقسام توطئه رو انجام دادند دیدند که جواب نمی گیرند حالا دیگه رو آوردند به بدنام کردن حاج محمود کریمی که ملیون ها جوون رو به سوی اهل بیت عصمت و طهارت جذب کرده
مگه از فتنه88 چند سال میگذره؟
یعنی به این راحتی شما این اراجیف رو باور دارید؟
اینا میخوان آبروی این مرد خدایی رو ببرند باور نکنید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
2
5
من یدونه راکت لانچر و یدومه ماشین گان می خوام.کجا باید برم تقاضا بدم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
2
3
چرا دوست داریم که قاضی باشیم؟
بگذاریم یک کمی از فضای احساسی و ژورنالیستی فاصله بگیریم بعد!
مثلا کی تا حالا اینقدر زود به شکایات رسیدگی شده که حالا اینطور باشه؟
خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
1
8
از اسلحه به این راحتی نباید استفاده کرد... همون آمریکایی که میگین فلان چنان اگر دنبال یه قاتل بیفتن پلیساش تا اونجا که ممکنه تلاش میکنن از اسلحه استفاده نکنن و دستگیرش کنن... مملکتمون اختصاص یه عده خاص شده و فقط اونا میتونن هر کاری میخوان بکنن
صبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
3
10
این افراد به اسم قرآن و اهل بیت جواز هر بی قانونی را دارند دیگه؟ پس کجاست قانون و منفک بودن قوه قضاییه ما؟؟؟؟
sasi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
3
2
agha chera shologhesh mikonid haj mahmod sarvare
shoma baraye defae chi kar mikardid
و مکرو و مکرالله و الله الخیر الماکرین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
6
3
وقتی یه مداح در برنامه تلویزیونی سیاسی حرف بزنه ، با این محبوبیت ناراحتی مخالفان یه جوری باید سر و صدا راه بیاندازه دیگه ، ایشالا همه مردمی که زود قضاوت کردند از کار خود پشیمون بشن ، بصیرت دینی برای مسلمانان ضروری است ، یادمان باشد که جنگ نرم خیلی خطرناک تر هست ، امیدوارم مسئله به زودی حل و فصل شود
فدایی رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
8
4
حق دارید که ازحاج آقا ارضی و سایر نوکر ها عصبانی باشید.چون جلوی خاندان زر و زور ایستاده ناراحتید.بالاخره خرج خبرپراکنی شما باید از یه جا تامین بشه
فكور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
7
7
به خدامن يه بارم نرفتم مجلس روضه ي محمود كريمي هيچ قضاوت عجولانه اي هم ندارم
ولي مسئله اونجاست كه:
يادتون مياد همين چند ماه پيش يه دختر بدحجاب يه خانم محجبه رو وسط خيابون به باد كتك و فحش گرفته بود و چند روز بعد دوباره يه بدحجاب ديگه توي ماه رمضون يه خانم چادري رو جلوي چشم بچه ي ٣سالش با بدترين وضع در حد مرگ زده بود و كلانتري محل با فيش برق اونا رو رها كرد.
يا اينكه پسرطلبه اي به دست يكي از همين قلدرا كشته شد. از فتنه نميگم كه ديگه معرف خاص و عامه،خب چرا اون موقع از تگزاس حرفي نزديد
مدافع رهبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
3
3
حرف فکور واقعا راسته بقیر از این اگه راست میگین حاج محمود سلاح از کجا گیر اوورده یا مجوزز گرفته حرف شما واقعا شایعه است اگر مجوز داشته دمش گرم از خانواده اش جلوی ارازل دفاع کرده .اقای وبلاگ نویس لطفا جواب بده
خاك وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
1
1
دركشوري پاك...اما بددوره اي زندگي ميكنم...همه ي اين ادعاكنندگان عين
همند....اين هم يك نمونشه.اون بدبختا شانس آوردند الآن زيرخاك نيستند كي به كيه...
سوده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
0
3
سلام به همه شما جوانهای عزیز و متعصب این مملکت ، من مادر یکی از کسانی هستم که نظر داده و نظرات همه شما عزیزان را خوندم ولی یک نقطه مشترک همه شما دارید و اینکه عاشق کشور تون هستید ولی یک نصیحت مادرانه بشما بکنم درمورد هیچ یک از مسائل دوروبرتون متعصبانه برخورد نکنید هرکدام از افرادی که شما نام بردبد و مستحق مجازات دونستید معصوم نیستند و انسان جایز الخطا است پس از معترضین و به قولی فتنه گران و خانواده های انها گرفته تا محمودکریمی و امثالهم در آینده دچار خطاو اشتباه بزرگ و کوچک می شوند وقضاوت عجولانه و نابجا درباره هریک از مسائل خود گناه بزرگی است پس قضاوت ماهم مانند کار آنان خطا و اشتباهی است که مرتکب شدیم و بخاطر جایزالخطا بودن ماست اما ما مسلمانان علیرغم همه اتفاقات اطراف خود نباید از اخلاق پیامبر و ائمه غافل بشویم که با دشمنان خود مدارا می کردند و با انها کنار می امدند تا طرف مقابل به خاظررفتار درست انان تغییر رویه می داد و متوجه اشتباه خود می شد بجای اینکه به همدیگر بخاطر مسائلی که هنوز واقعیتش مشخص نیست توهین کنیم بیاییم مسائل را باهم تحلیل کنیم مثلا کار اقای محمود کریمی از نطر حقوقی اشتباه است به دلایل قانونی به هم این دلایل را یادبدهیم و اگاهی ببخشیم اما قضاوت را بعهده دستگاه قضایی می گذاریم هنوز مسئله انچنان که باید بطور واقعی مطرح نشده و درثانی اقای کریمی یک مداح است نه چیز دیگر و ما باید بدانیم نباید مرید یک مداح یا مثلا یک سیاستمدار بشویم ما مرید دین مبین اسلام هستیم و قران نهج البلاغه و ...کتاب های معتبر دینی برای مهم است نه یک شخص مگر محمود کریمی کیه که ما اینهمه حرفی که لازم نیست بر زبان و قلم خود بیاوریم پس از برخورد متعصبانه همیشه دوری کنیم و بیشتر فکر و ذکرمان غافل نشدن از دین اصیل اسلام باشد برای همه شما اروزی توفیق اشنایی با قران را دارم . موفق و پیروز باشید
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
8
2
چیه باز سوژه کم آوردید گیر دادین به اون بنده خدا؟
عزیز عشقو با چرت و پرت گفتن نمیشه از مردم گرفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۲
عشق مردمو از مثبت منفی های بالا سرت ببین حال کن
سيسيل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
5
1
اي ول فكور گل گفتي.
ببين كيا دارن از تگزاس حرف ميزنن.
فتنه چي ها!!
زیاد مهم نی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
11
3
عشقم حاج محمود کریمی, دمش گرم تا کور شود هر آنکه نتواند دید
اینجا تگزاسه خیالیه ما حال میکنیم مداحامون اینطوری بگردن کسی اگه جرأت داره چیزی بگه,,,
زیادم حرف مف بزنید میدم در سایتتون و گل بگیرن,,شما روچه به دخالت توی بحث های تخصصی, شما برید به گلشیفته فراهانی وشاهین نجفی تون برسید,,
راستی تا یادم نرفته قلدر خودتونید و هفت جد و آبادتون,,,,,
زت زیاد
پاسخ ها
محمدجواد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
داداش ما هم حاج محمود رو دوست داریم ولی اینجوری حرف زدن شما هم با حال نی...
کمی با ادب تر هم میشه حرف رو رسوند. به طوری بینی معاندان و ... به خاک مالیده بشه
سما
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۲
یعنی فقط میتونم بگم برات متاسفم که انقدر بی فرهنگی بعد اسم مسلمون هم رو خودت میزاری........
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
5
3
من مطمعنم که انها قصد حمله داشتند و ایشان از خود و خانواده دفاع کرده شماهاهم با ابروی مردم بازی نکنید بگزارید قانون وپلیس رسیدگی می کنه
عتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
7
3
با سلام احتراما عزیزانی که از اصل خبر
مطلع نیستند ساکت بشینند زیرا کسی به
آنها نمیگویند شما لال هستید
اگر کسی به من و خانواده من حمله کنند
تیراندازی که هیچ،بلکه جنازه آنها رو هدیه به خانوادههایشان میدهم.آیا شما این طور نیستید... اگر هستید پس بحث نکنید و اگر نیستید بی غیرت هستید جای بحث نیست
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
خودت لال بشی بهتره .
حتما شما اصل خبر میدونین ؟؟؟؟
شما هم آقازاده بودین !
عشق به رهبر و عاشق اهنگ محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
5
1
انها اذیت کرند شما چرا گیرتون روی این بد بخت
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
5
دوستان عزیزم هموطنان چرا شما به جون هم افتادید چرا زود قضاوت میکنید کمی صبر کنید انشاالله همه چیز روشن میشه ما هممون عاشق الله و اهل بیتیم این به هم پریدنا و توهینا به هم دور از شان یک مسلمان واقعی است کمی صبر کنید تا همه چیز روشن بشه دسته همتونو میبوسم
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
5
4
سلام
به نظرم این متن مغرضانه و نه از روی بی طرفی نوشته شده. در گوشه گوشه ی این متن بغض بی پایه نویسنده به شخص حاج محمود و هم قشری های او مشهوده.

اینکه گفته حمایت همه جانبه تلویزیون، عین بی عدالتیه. فقط سه چهار سالی هست که صدا و سیما داره مداحی های مداحانی مثل حاجی رو پخش میکنه در صورتی که بالای ده سال هست که ایشون به عنوان یه مداح معروف و با اخلاص شناخته شده هست.

خدا همه ی ما رو هدایت کنه
محمدجواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
11
3
سلام
به نظرم این متن مغرضانه و نه از روی بی طرفی نوشته شده. در گوشه گوشه ی این متن بغض بی پایه نویسنده به شخص حاج محمود و هم قشری های او مشهوده.

اینکه گفته حمایت همه جانبه تلویزیون، عین بی عدالتیه. فقط سه چهار سالی هست که صدا و سیما داره مداحی های مداحانی مثل حاجی رو پخش میکنه در صورتی که بالای ده سال هست که ایشون به عنوان یه مداح معروف و با اخلاص شناخته شده هست.

خدا همه ی ما رو هدایت کنه
بیتا
|
United States
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
5
13
این اقای کریمی مداح اهل بیت است ؟ بزگوار و مردمی است ؟ واقعا ؟ خب اقای مداح اهل بیت چرا نمیایی دادگاه از خودت دفاع کنی؟ چرا میری قایم میشی؟ اصلا به پشتوانه چه کسی قایم شدی؟ حضرت علی هم بود قایم میشد؟ قضاوت با مردم .
پاسخ ها
آرمین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
این هم از اون موضع گیریهای زنونه است ها!!!!چشم بسته جیغ نکش عجله هم نکن خانم محترم هنوز دادگاه تشکیل نشده
راز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
احسنت به آرمين
شادمهر هاشمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
2
روحانی مچکریم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
3
4
کاملا تابلو هستش که این سایت قصد تخریب این چهره رو داره....از خدا بترس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
1
1
عجب بحق چیزهای ندیده.
امید
|
Afghanistan
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
2
2
این که نشد بهانه....هیچ راهی بهتر ازین پیدا نکردین تا آقای کریمی و دین و مذهب رو به سخره بگیرین دارین اینو امتحان میکنین....واقعا جای شرمه......ببینید دشمن دین هر چی میگه ما هم اونو مث آیه قرآن نعوذبالله باور میکنیم و میشه سند برامون...خیلی ساده این بخدا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
به همون سندی که الان شما همه رو دشمن دین کردین شما هم خیلی پیچیده ای به خدا
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
0
2
ای بابا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
4
3
خداوكلي يك دونه اي حاج محمود اميرحسين
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
4
4
سلام متن نوشته شده کاملا از روی کینه است شما نباید تحریف کنید عزیز من اگه شهدای عزیز هسته ای هم متوجه ترور میشدن حتما از خودشون دفاع میکردن .
حالا فردی مث حاج محمود خیلی مورد سوقصد جانی میشه باید بتونه دفاع کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
3
4
راستی حاج محمود چه ارتباطی با اطرافیان بابک زنجانی دارد؟
تنهایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
3
2
هههههههههههههههه

خبرو بیخیال،نظراتو عشقه،من ک روحم شاد شد خدایی
هههه
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
4
4
دشمنان شیعه منتظر فرصت هستند تا کسانی مثل حاج محمود کریمی را حذف کنند و میلیونها جوان عاشق را که با صدای ایشان راه راست را پیدا می کنند محروم کنند.ولی من به شما تاسف می خورم که در داخل تیشه به ریشه شیعه می زنید دیگه از وهابیت چه انتظار؟کمی عاقل باشید و افراطی نباشید....
شهاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
2
4
نامه امام علی(ع) به مالک اشتر: ای مالک! اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی، فردا به آن چشم نگاهش مکن ، شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی
+++++++++++++++++++++++++++++
بابا یه سری ایام اربعین برید عراق ببینید چه خبره امام حسین/ع/ رو بچسبید به ما چه ربطی داره که کی به کی شلیک کرده نه ما اونجا بودیم که بدونیم چی گذشته اونجا و نه به ما ارتباطی داره واسه چی بیخودی غیبت کنیم ما تو کار خودمون موندیم فقط امام حسین/ع/ بقیه رو بی خیال
عشق فقط یک کلام حسین علیه السلام
موج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
1
2
سلامی گرم به وسعت دید خوانندگان این مطلب و سخنی کوتاه با مهربانان ایرانی .دوستان در پس هر حادثه وقایع زیادی وجود دارند از یک سلام نکردن تا یک فحاشی همه و همه دست به دست هم می دهند و حادثه ای می آفرینند. سوال من از شما دوستان این است که نگاه ما به موضوعات اطرافمان سطحی است و نگاه های من به دین به جهان به زندگی و عدالت و تدبیر و امید با نگاه های شما دوستان عزیزم متفاوت است پس قضاوت بر اساس آگاهی نداشتن از کل ماجرا نشاندهنده ی این است که خودمان این قانون اساسی ای که با رعایت اصول اسلامی و عقلانی تدوین شده انجام ندهیم ؟ بله هر کسی حق انتقاد دارد و جز حقوق شهروندی اوست ولی با رعایت احترام و نبردن آبروی فرد مقابل و رعایت اصول اخلاقی ای که ما ایرانی ها در آن سرآمدیم .بگذاریم ما هم مثل سپاهیان شمر و ابن سعد نباشیم و ببینیم چه شده و بعد جهت گیر کنیم مبادا اشتباه می کردیم .
در مورد مداحان گقتید ابتدا هر فرد یک زندگی شخصی دارد و یک زندگی اجتماعی در امور شخصی این مداح نباید دخالت کرد اما به عنوان یک شهروند برای دفاع از حقوق خود من هم این سوال برام پیش امده که مجوز حمل سلاح اجازه شلیک ان را نمی ده مگر برای حفظ جان باشد که ان هم با اظهارات شاهدین و بیانیه های قوه قضاییه در آینده مشخص خواد شد .
فقط از شما دوستان خواهان نگاه عالمانه به این رویدادها هستم . بزرگ کردن صحبت های مداحان و تخریب 3 ماهه انها بدون شنیدن تمامی صحبت های آنها ( این سخن آقای روحانی است که گفتن وقتی نقد میشه دو طرف باشن و از خودشون دفاع کنن ) به طور کامل.
تخریب رسانه ملی با ندیدین تمامی اتفاقات اخیر در رسانه ملی
و نگاه یک جانبه به فعالیت های مجلس و قوه قضاییه در این دوران
امیدوارو خوش و خرم باشید
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
1
2
شما را شما را مباد دينتان را از مداحان بگيريد
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
1
0
قرآن کریم: دوشمنی شما با قومی باعث نشود که از معیار عدالت خارج شوید.
آنچه از گفتار دوستان دیده می شود همه درگیری لفظی دو طیف است که زخم های کهنه دارند. همین گفتار های تهمت زنانه بعضی و توجیهات بعضی خودش خارج از عدالت است که ما از آن دم می زنیم. خب اول باید دید واقعا محمود کریمی بوده؟؟؟ بعدا گیریم هم که باشه اون هم آدمی است مثل ما. من بگم خیلی از کریمی خوشم نمی آید اما دلیل نمیشه همین جوری قضاوت کرد ... همه شما خودتان را جای او بگذارید بعدا حرف بی اساس بزنید
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
2
4
حضرت علی (ع) می فرماید:چشم بسته قضاوت نکنید -ندیده شهات ندهید-نفهمیده در انتقاد وارد نشوید -بدون دلیل افراد را از زبان دیگران بد نشمرید.
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۶
2
2
سلام به همگی
بابا شما رو بخدا ببینید اول قضیه واقعا چی بوده بعد قضاوت کنید
اگه کار اشتباه بود بگید بده همه بگن بدونه هیچ تعصبی
اگه اشتباه نبود وبه حق بود دفاع کنیم
بذارید ببینیم اصل قضیه به صورت موثق چیه بعد دربارش نظر بدیم
به هر سایتی هم اعتماد نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
دوست من اصل قضیه به این زودی مشخص نمیشه حداقل 4 سال زمان می خواد مثل سال 88
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
2
1
دوست عزیز موج
باسلام و ادب و با تشکر از بیان شیوای شما
حرف شما کاملا متین گیرا و زیبا بود
با موضوع روشن نشده نظر ندید عزینان
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
11
3
اگر همه فاحشه های تهران هم سقط شوند ، خون همه آنها به ارزش یک تار موی حاج محمود کریمی و سایر خدام حسینی نمی رسد . فاحشه ها و سوسول ها حق حرف زدن در مملکت امام زمان را ندارند . چه برسد به اینکه بخواهند شکایت کنند یا عرض اندام نمایند و اگر به ایشان رو بدهید مانند فتنه 88 ادعای مالکیت حکومت را هم می نمایند .
پاسخ ها
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۹
حتما پیشه روامپزشک برو
Adib
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
3
اقای مرحوم دادشی خان انگار شما بدت نمیاد حاج محمود خانم خدایی ناکرده....نکنه خبریه....اگر تو ایرانی باشی پس باید همه برات عزیز باشن .نه اینکه به مرگ دیگری خیلی زود راضی بشی!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
5
0
اگر مجوز بدن شما میترسم اسلحه تو دستت سنگینی کنه عزیزم!!!بیخیال !!
Adib
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
9
4
حاج محمود اقا خدا عمر باعزت به خودتو صدات بده.قرارنیست که ادم باحرف مردم زندگی کنه.انشالا خداوندنگهدار شما باشد.
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
8
7
وای بر شما که هنوز چیزی معلوم نشده حکم صادر میکنید یا بهتر بگم عقده هاتونو باز میکنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
6
از ابراز لطف همه ی عزیزان به این مداح محترم متشکرم و بخشی از انتقادات عده ای را هم حق می دهم. می د انی چرا؟ چون فرمودند:«کار زشت از هرکسی زشت است اما از تو زشت تر است به خاطر انتسابت به ما خاندان.» برادر من، هرنوع برخوردی هم که داشته باشند تو حق نداری هفت تیر بکشی که! با کافر حربی روبرو نشدی که به حکم حاکم شرع شلیک کنی که! مراقب باش برای یک رفتار ناشایست تمام کار مقدست را خدشه دار نکنی برادر.
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
9
4
ده بار این خبرو با عناغوین مختلف منتشر کردید و مردم جوابتونو دادن؟بستون نیس؟
پاسخ ها
دانشجو سابق مهندس فعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
شما واقعا دانشجویی؟؟؟برو مثبت و منفی نظراتو نگاه بکن ببین مردم نظرشون چیه
یکی از شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
5
7
حضرت عیوب به دلیل صبرش پیامبر شد
................................................
حاج محمود از تو انتضار نداشتم
پاسخ ها
منتقد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
این همه آدم هستند که خطا می کنند و حاج محمود هم خطایی کرده است نباید که دیگر ان قدر جنجال به پا کرد.
ناشناس
|
-
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
وای به حالتون/تعصبی نباشید هر کسی ممکنه اشتباه کنه/همه که معصوم نیستن.انسان ممکن الخطاست/یکم فک کنید/التماس دعا
سید علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
1
1
کم ابروی جاج رضاهلالی رو بردند حالا نوبت به حاج محمود شده..حتما سوءقسط داشته اند !!!! حاجی چشش مایی
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۷
0
0
سلام مملکتمون چقدر بیکار داره فکرتونو جاهای دیگم اینقدر بکار مینداختین الان قدرت اول دنیا بودیم
غصه نخورین ماه پشت ابر نمیمونه مسلمونین بجای حرف زدن صبر کنید
محسن حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
0
1
سلام برتمامی مردم ایران عزیزان اگراین افراد ارازل بودند به مراجع قضائی مراجعه نمی کردند واگرهم بودندچرا جناب کریمی برای اقامه دعوا به بازژرسی مراجعه نکردضمنا برادرکریمی نقض قانون وبی توجهی به آن بی احترامی به مقام شامخ ولایت است وبنده بعنوان یک جانباز وبرادرشهید ازشما شاکی هستم دادگاه ما روزقیامت.
حاج محمود و داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۸
2
0
ما ایرانی ها همش دشمن همیم اخباری رو که راجب به چه محمود کریمی یا چه راجب به افراد شبکه های ایرانی خارج کشور پخش میشن نشون میده که یه عده فقط تخریب دیگران بلدن اخباری رو که بدون مدرک اعلام میشه رو نباید باور کرد چه در مورد حاج محمود چه راجب به خوانندگان خارج کشور و کلا هر کسی اخه چرا
ثبقثصب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
4
0
حیف حیف که فعلاموقع جولان دادن شماست .شمایی که کاسه داغتراز آش شدی ونگرانی برای تگزاس شدن خیابونا خیلی از خبرت حال نکن که عجب خبری گذاشتم.نه عزیز یادت باشه که خدا گفته ومکرو مکر الله والله خیر الماکرین.بلاخره افتاب پشت ابر نمی مونه وروسیاهیش برای شما-فعلا فقط صبر میکنیم صبر وصبروصبر
پیچک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
1
1
با سلام
ضمن عرض احترام به مدیر محترم سایت تدبیر 24 و تمام خوانندگان این خبر در این سایت و تمام آنهایی که نظر دادن باید چند نکته ای رو متذکر بشم:
1 ـ طبق قانون حرفه ای رسانه در صورت درج یک خبر علیه کسی و زدن اتهام چه درست و چه نادرست به او باید فرصت مصاحبه با فرد متهم و دفاع از خود به فرد متهم داده شود که متاسفانه ....
2 ـ ای فقط با تیر اندازی یک فرد ( مشهور) تهران و خیابان های آن به تگزاس تبدیل می شود و مشکل فقط این است و این گونه تیتر زنی یک نوع اتهام زنی کور کورانه نیست ( به تقلید از بعضی منابع و شبکه های خبری ....)
3- به نظر من که مطمئنم نظر شما هم همینه آقای کریمی یک فرد مشهور است و صد در صد این شهرت می تواند بد خواهانی را برای او به همراه داشته باشدو همین قضیه می تواند دلیلی بر حمل صلاح توسط این شخص باشد .
4 – بر اساس نظر حرفه ای های رسانه یک خبر باید مستند باشد تا بتوان آن را اعلام کرد اما در این سایت من عکس و تصویری مبتنی بر آن نمیبینم که تیر اندازی بی دلیل آقای کریمی را نشان بدهد.
5 – این بار اولین بار نبوده و آخرین بار هم نخواهد بود که آبروی مداحان اهل بیت و خادمان ایشان هدف تیغ تند رسانه ها قرار گرفته است . یک بار می خواهند با اعلام دروغ شغل های دیگر مداحان آبروی ایشان را بریزند و یکبار اینگونه و یکبار هم ....
من میان نظرات داده شده توسط خوانندگان به نظر هایی برخورد کردم .گویا اینگونه افراد که اکثرا خود را شیعه علی (ع) و اهل بیت می دانند چرا پیرو عدالت علی نیستند ؟چرا یک طرفه به قاضی می روند ؟ چرا بدون اینکه به طور کامل از مطلب آگاه باشند در باره افراد قضاوت های تند می کنند ؟ چرا اخلاق اسلامی را رعایت نمی کنند؟ چرا تحت تاثیر برخی گمانه زنی رسانه های دشمن نظر می دهند ؟
به امید روزی که همه ما ایرانی ها با هم متحد باشیم و اجازه ندیم که اخبار بعضا کذب باعث به جان هم افتادن ماشود...
مدیر پایگاه با سلام و توجه شما
ما بعد از انتشار خبر و تایید مقامات پیگیر مصاحبه با آقای کریمی از کانال های مختلف بودیم اما ایشان حتی پاسخگوی ساده تلفن خود هم نبودند .
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
1
2
واقعا که من نمیدونم با گزاشتن این خبر میخواین چی رو ثابت کنید؟
واقعا هیچ احمقی هست که باور کنه که به خاطر یه مشاجره لفظی کار به اسلحه بکشه؟؟؟؟؟؟
آخه آقای با نمک اگر نمیدونی بدون که محمود کریمی کسی هستش که وقتی داره میخونه حد اقل 10 هزار نفر جوون دارن سینه میزنن و جذب اهل بیت میشن.خب معلومه که دشمن بخواد تخریب کنه و براش حاشیه سازی کنه.
جالبه بدونید این خبر رو اولین بار سایت صهیونیستی بالاترین داده که خود همین ثابت کننده اینه هستش که یه سناریوی از قبل تایین شدست
شاپرک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
0
1
به این ملت زیادی نمیشه اعتماد کرد!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
0
1
هم وطنای عزیز
از افراد بــــــــــــــــــــت نسازیــــــــــــــــــد.
محمود کریمی یا هر کس دیگه باید بیاد و بابت زیر پا گذاشتن فانون و حق عمومی و ایجاد رعب و وحشت معذرت خواهی کـــــــــــنه.
sajjad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
1
2
من که حق رو به مداح میدم
براچی این مرتیکه رفته مزاحم حاج محمود شده؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
2
تدبیرو بدنام کردی رفت ! اینکارا جز دشمن تراشی منفعتی واست نداره آقا .. عاشق تشنجی
بیژن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
2
سلام هموطن!
1-از اینکه شما آقای هاشمی رو آیت الله، و محمود احمدی نژاد رو بدون دکتر ذکر کردی، مشخصه که چقدر نسبت به موضوع بی طرفی!!!
2-از این هم که شما خیلی عادل و صبوری و اصلا اتهام نزدی و جای قاضی تصمیم نگرفتی بسیار ممنون و سپاسگذارم!!!
نا شناسی از دیار آخرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
2
نویسندهی عزیز خودت اونجا بودی مگه ؟؟!!
تو که می دونی جدیدن مداح ها رو چه جوری خراب می نن و می برن تو حاشیه شاید این هم حاشیه باشه به فکر اون دنیات هم باش
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۶
0
2
باز هم خدا را شکر که به این بهانه شما دق دلیتون رو از اسلام و اهل بیت خالی کنید(احتمالا با بندر بن سلطان نسبتی ندارین)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
2
2
کاش به سزای عمل زشتش برسه این قلدر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
بشین تا برسه. الان تلویزیون داره پخشش میکنه/
سرگردان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
2
ما که واقعیتو نمیدونیم.ولی با توجه به ادبیات حدادیان و ارضی مردم حق دارن باور کنن.ولی خدا کنه شایعات درست نباشه.
شایلی شاهی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
1
چرا اینقدر بزرگ میکنید حاج محمود مداح خوبیه درست ولی دلیل نداره باتیراندازی وحشت ایجاد کنه من ازش بدم نمیاد اما ایشون و چرا ما ها اینقدر بزرگ میکنیم و حاضر نیستیم قبول کنیم اشتباه بزرگی کرده فرزند شهیده که باشه قرارنیشت هرخطی کرد چشم پوشی بشه
اصلا منطقی چرا نمیبینید مداحیشو خوب و خوب تر میکنه برای اما حسین ....مردم که احمق نیستند هرحرفی و قبول کنند

چرا از یه مداح باید مراقبت شدید شه اسلحه بد ساپورت کنن مداح زحمت زیادی کشیده یا دانشمندای هسته ایی که راحت کشیتن دکتر مطهری یا هر آدم حسابی دیگه

....
مامگه تو شهرستانها مداح خوب نداریم چون ساپورت نمیشن نسل سوخته شدن بدبختها
فرانک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
1
1
خب چهارتا آدم نفهم وساده مث شماها تو مملکت باشن واین اراجیف خبر گزاری های دشمن شاد کن رو باور کنن دیگه چه نیازی به آمریکاس بابا یه کم تدبر وتفکر هم بد نیس مگه حاجی مغز ...خورده بخواد یه شبه این محبوبیت رو از دس بده .اصلا مگه خود حاجی صحبت کرده یا شماها از زبون خودش شنیدید که این طوری قضاوت میکنید .باهمین ساده لوح بودنتونه که باعث شدید اینقدر عقب باشیم. نه عزیزم به روز بودن به چهارتا کلمه خارجی گفتن و با کلاس بودن وماشین وخونه مدل بالا نیس به روز بودن اینه که از اون عقل نداشتت به روز استفاده کنی .حاجی اگه تیر زده بنا به تشخیصی بوده که داشته اسلحه واسه دفاع گذاشته تو جیبش نه واسه دعوا لطفا همهگی سکوت کنید تا قضیه روشن بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
شما ساکت باش
طرف حق
|
United States
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
2
داداش خراب تیترتم.آیا اینجا تگزاس است؟
باید بدونید که این جور چیزا تو مملکت ما طبیعیه و هرکی ....اسلحه مال اون میشه...
محب حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۹
0
0
اینکه آقای کریمی بین مردم محبوبیت دارن درست,اما اینجورافرادباید بیشتر ازافراد عادی مراقب رفتار خود باشند چون بیشتر زیر ذره بین هستند.اما اون افرادیکه ایشون به اونها شلیک کرده اگرارازل بودند نباید پای پلیس رابه میان میاوردند پس کمی تامل لازم است!!!!....
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
1
1
در محضر خدا معصيت نكنيد ، دوستان عزيز لطفا قصاص قبل از جنايت نكنيد بترسيد از روز حساب .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
مشکل مملکت مااینه که ...سرشونومث کبک کردن زیربرف
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
شما زود قضاوت میکنیید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
0
3
انشاالله یه روزی همه کسایی که به اسم اسلام هرغلطی که دلشون میخوادوانجام میدن رسوامیشن..................
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۸
4
1
محمود جان ما یاور توهستیم برو جلو
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
2
2
سلام.
در مورد چیزی کمه خبر ندارین نظر ندین دوستان
محمد حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
1
1
به نظر من خود شکایت کننده از حاج محمود گیج میزنه اصلا در یه باغ دیگست یک بار میگه شاکی ام یک بار میگه نیستم ...د آبروی حاج محمود را ..
filip
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
1
هی بلوندی پولها کجاست (قسمتی از فیلم خوب بد ...)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
1
0
خدایا !
به کجا می ریم؟
به خاطر ...!؟
فکر می کنید در حالیکه یه کارگر برای یه کار بدنی سخت روزی 20000 تومان حقوق می گیره خدا و اما ....؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
3
0
خداازتون نگذره که دروغ مینوسید
این طوری نبوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
نکنه سوار تو بوده؟ تعریف کن چند تا سرعت داشتی؟
عاشق اهل بیت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
2
0
مدیر وبلاگ واقعا که وجود ادم هایی مثل شما تو ایران واسه ما ننگه حتی تو ارزش نظر دادن رو هم نداری اصلا به تود نادان چه که در مورد مداحان اهل بیت نظر بدی
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۸
3
0
بابا جمع کنید این وبسایت مسخرتون رو کاملا مشخصه که.....
هزارتادروغ ببندیدبه ناف این مسولین بدبخت ومداح ها بقرآن روز حساب وکتابی هم هست
به کوری چشم شما حاج محمودکریمی محبوبلیتش جهانی بود وجهانی ترم شد
شمابریداون دروغ هایی که زمان انتخابات میزدید رو جمع کنید بعدبیایداین مسخره بازیارو بنویسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۳۰
کوتا بیا داداش. جهانی؟؟؟؟؟؟ روضه فارسی و کجای دنیا ترجمه کردن گوش کردن؟ جوک میگیا
عیسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
2
0
مدیر نچندان مدیر بزن تو آب ،خنک شی.
آخه جوجو تو چی میفهمی از امام حسین و مداح و نوکرش که این طوری درموردشون مینویسی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
0
0
نویسنده ...اضافی خورده عست :|
سيدمحمدفاضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۵
0
0
سايت شما خيلي زياداست
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۸
0
0
این سایت ، سایت دروغگویی هست وهمه چیز رو خلاف واقعیت نوشته
اولا تیر اندازی عمو محمود به جا بوده چون اراذل و اوباش حمله کرده بودند
دوما ...
ثالثا آقای محمود کریمی هرچی دلش خواست میتونه بگه ، تو هم اگه میتونی برو بگو
_____________________
همه این حرفها رو زدم که بفهمی نباید دروغ تحویل مردم بدین
tanha
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
0
همین چیزا رو می نویسید میگن ایرانیا وحشی و عقب مونده ان واقعا براتون متاسفم که از هیچی خبر ندارید و فقط عقده های شخصیتونو دارید بیان می کنید
سنار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
0
0
خب در مورد توهينها و جوك هايي كه يكي از مداحان تو مراسم شخصيشون ميخونه چيه؟ ها ميخواين دفاع كنين باز،
برين گوش كنين ك چه .. ميگه،،نظرات بعضياتونو ميخونم بخدا ياد داعشيا ميفتم،،،
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
0
0
من تعجب می کنم که شماها منتقدان دنبال یه بهانه میگردین تا سریع حاج محمودها را گیر دهید. شما را به خدا مسایل مهمتر هم هست. دشمن اگه خواست حمله کنه و اختلاف بیندازه سعی میکنه سر من وتو رو گرم این مسایل کنه و ماهی رو بگیره . خواهشا خواب نباش.
مرضیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
0
0
آقا برین خجالت بکشین..وقتش نیس چشماتونو وا کنینو درست به اطرافتون ی نیگاه بندازین؟
چرا هرکی حرف از عدالت میزنه اینجا محکوم میشه به بی دینی؟
تا جایی ک یاد گرفتیمو میدونیم پیغمبر ما همیشه تو همه جنگام می فرمودن که تا دشمن بهت حمله نکرده حق حمله نداری،حالا چی شده که ی مداح به اصطلاحه بعضیا مردمی روی مردمش 7 تیر میکشه؟
این آقا شاید تا الان محبوب من هم بودن ولی دیگه نیستن!!
اینکارو هر فرد دیگه ایم تو هر پستو مقامی مرتکب میشد از دید هر آدم حق طلبی باید سرزنش و مجازات میشد..سعی نکنین به اسم اسلام سرپوش بذارین رو تخلف برخی آقایون...روی حرف آخرم با کسیه ک میگه این آقا نوکر امام حسینه!!!!عزیز من امام حسین .....امام حسین همین الانشم مخلصای زیادی داره ک مخلصیشون بین خودشونو امام خودشونه و نمیان ب...به همه نوکر بودنشونو نشون بدن...اونان ک اگه خدمتیم میکنن بی چشم داشت می کنن...قبله هرچیز "خدا" پرست باشینو عدالت طلب،نه "بنده ی خدا "پرست.... بنده خدارو محکم ..،آرمانای دین خدارو ....
KAFAN SIAH
|
United States
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
1
چرا به اون مجوز حمل سلاح دادن به منم بدن مگه وضعم از تونم خراب تره
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
1
0
عشق است سید جواد ذاکری نه محمود ..
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
1
سلام

درود بر حاج محمود عزیز


ان شا الله کسایی که تهمت زدند به این مداح عزیز تو همین دنیا خار بشن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها