بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۳۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۱:۳۰
پیکر فریدون نوری هنرمند پیشکسوت تئاتر، صبح فردا (چهارشنبه 18 دی ماه) ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از مقابل خانه هنرمندان ایران تشییع می شود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از خانه هنرمندان ایران، فریدون نوری هنرمند پیشکسوت تئاتر که در دوره جنگ به دلیل اجرای نمایش در جبهه، شیمیایی شده و از یک سال گذشته با سرطان ریه دست و پنجه نرم می کرد، سرانجام صبح دیروز دار فانی را وداع گفت.

فریدون نوری متولد سال 1323 و بازنشسته اداره تئا تر بود. این هنرمند که عمده فعالیتش در حیطه بازیگری بوده با هنرمندانی چون عزت الله انتظامی، علی نصیریان، پرویز فنی زاده، داوود رشیدی، داریوش فرهنگ، اکبر زنجان پور، هادی مرزبان، پرویز صیاد و مجید جعفری همکاری کرده است.

در کارنامه هنری این هنرمند، بازی در نمایش هایی چون ˈشاهزاده و گداˈ کار هادی مرزبان، ˈدیکتهˈ و ˈزاویهˈ کار داوود رشیدی، ˈشنلˈ و... ثبت شده است.

آخرین بازی او روی صحنه در نمایش ˈبیا تا گل برافشانیمˈ کار مجید جعفری بود که در این نمایش با زنده یاد خسرو شکیبایی همکاری داشت.

آخرین بازی فریدون نوری در مجموعه های تلویزیونی به بازی در مجموعه ˈکارگاه علویˈ کار حسن هدایت مربوط می شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها