بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۳۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۵:۳۰
شش تشکل غیردولتی و صنفی فرهنگی، هنری و ادبی با نوشتن نامه مشترکی خطاب به دکتر حسن روحانی رییس جمهور، ضمن تقدیراز اقدامات دولت تدبیر و امید، از وی برای حضور در میان اهالی هنر، با هدف فراهم شدن زمینه گفت وگو و شناخت چالش ها و رهیافت های آینده هنر دعوت به عمل آوردند.
به گزارش تدبیر24 در بخشی از این نامه که در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: باعث بسی خوش وقتی است اگر با تشریف فرمایی در میان اهالی هنر کشور، ضمن برقراری دیدار و تجدید مودت، زمینه گفت وگویی بسیار صمیمی به منظور شناخت چالش ها ، نیازها و رهیافت های آینده هنر به ویژه برای نهادمند کردن برنامه های فرهنگ وهنر ایران فراهم آید. ان شاء الله در فضای اعتدال به وجود آمده در آینده ای نه چندان دور شاهد شکوفایی و رونق هر چه بیشتر بخش های مختلف هنر ایران عزیز باشیم.

این نامه از سوی شماری ازهنرمندان و فعالان فرهنگی به نمایندگی از خانه تئاتر، خانه هنرمندان، خانه سینما، خانه موسیقی، انجمن شاعران ایران و انجمن خوشنویسان ایران امضاء شده است.

داود رشیدی، علی نصریان ، عزت الله انتظامی، شهرام ناظری، داود گنجه ای و پرویز کلانتری از جمله امضاء کنندگان این نامه هستند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها