بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۳۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۰
فیلم سینمایی تلفن همراه رئیس جمهور به کارگردانی علی عطشانی، پس از اکران در سینماهای کشور، وارد شبکه نمایش خانگی شد.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، فیلمنامه این اثر را جابرقاسمعلی نوشته و علیرضا زرین دست مدیر فیلمبرداری آن است.

دراین فیلم که محسن علی اکبری تهیه کنندگی آن را بر عهده داشته، مهدی هاشمی، اکبر عبدی، بهناز جعفری، آتیلا پسیانی، نمیا شاهرخ شاهی، علی دهکردی و نیکی کریمی حضور دارند.

داستان این فیلم در مورد پیرمرد باربری است که قصد دارد یک سیم کارت به همراه یک دستگاه تلفن همراه خریداری کند. او متوجه می شود سیم کارت خاموش سالیان گذشته رئیس جمهور را خریداری کرده است و ...



** اکران سگ های پوشالی

سگ های پوشالی، اولین ساخته سینمایی رضا توکلی بازیگر سینما و تلویزیون از امروز چهارشنبه (18 دی ماه) به نمایش در می آید.

در خلاصه قصه این فیلم معمایی پلیسی آمده است: مهندس کاشف (امید محبی) برای ساخت سد به منطقه ی محروم می رود و در بدو افتتاح پروژه هنگام برگشت به خانه دچار حادثه ی می شود و ....

لیلا اوتادی،علیرضا جلالی تبار، مهدی سلوکی، نیما شاهرخ شاهی، قاسم زارع، شیرین بینا، مرتضی ضرابی، امید محبی و فرزاد فرزین بازیگران این اثر سینمایی هستند.



** تبیین حقوق و بهداشت بیماران روانی در افق های روشن

افق های روشن برنامه ای جدید از گروه جامعه و زندگی شبکه جهانی صدای آشناست که به معرفی فناوری های پزشکی ایران می پردازد.

این اثر با هدف بررسی آخرین اطلاعات و اخبار پزشکی و یافته های علمی ایران در زمینه بهداشت و درمان، و همچنین معرفی دستاوردهای نوین پزشکی ایرانیان، هر هفته میزبان پزشکان و متخصصان در حوزه های مختلف پزشکی، است.

این برنامه در هفته پیش رو میزبان افسری کارشناس بهداشت روان است تا با حضور وی به بررسی و تبیین حقوق و بهداشت بیماران روانی در جامعه و بیمارستان ها، بپردازد.

معصومه ذباح سردبیر، نازیلا نظمی تهیه کننده، زهره حسینی گوینده، مروارید شیدایی نویسنده، و آصف نظری گزارشگر، در این برنامه همراه شما هستند.

افق های روشن را هر روز ساعت 15 و 15 دقیقه به وقت تهران برابر با ساعت 11 و 45 دقیقه به وقت گرینویچ از کانال آسیا و اقیانوسیه شبکه جهانی صدای آشنا شنیده می شود.



** آثار هنرمندان در نمایشگاه ویستا

به بهانه سالگرد تولد فروغ فرخزاد، نمایشگاه از اهالی امروز برگزار خواهد شد. آثار38 هنرمند با این موضوع ، جمعه 20 دی ماه 1392 در اولین نمایشگاه گالری ویستا به نمایش گذاشته خواهد شد.

در این نمایشگاه که آرش تنهایی نمایشگاه گردان آن است، علاوه بر دو اثر از فروغ، آثاری از آزاده اخـلاقـی، سمیرا اسکـنــــدرفـر، مارال اصـفـهـانـی، فرشاد آل خـمیـس، صالح تسبیـحی، ژیـنـوس تـقـی زاده، حـسـیـن تـمـجـیـد، مریـم جـهـانـی، فرزانه حسیـنی، مـحبـوبه حسـیـنی، ابـراهیـم حقیـقـی، مـحمـد حـمـزه، زرتشت رحیــــمی، امیر سقـــراطی، شیــوا سنـجـری، شقایـق شجاعیـان، بهــزاد شیشه گـران، قـبــاد شـیــــوا، شاهد صـفـاری، محمدمهدی طباطبایی، کیانوش غریب پور، محـمـــــد فـدایی، آناهـیتا سپیده مهرگان، کیــــان وطــن، مرتضی یـزدانی، آناهیتا قاسمخانی، کوروش قاضی مراد و معصـومه مظفـری به نمایش در خواهد آمد.

همچنین در بخش مرور این نمایشگاه٬ طرح هایی از بهـــروز گلــــزاری، اردشیــر محصـص، مرتـضــی ممـیــز، جمشید عباچی زاده، گیتــــی نویـن، علی خســروی، فرشیـد پارسـی کــیا و علیـرضــا لطیـفیـان وجود دارد.

این نمایشگاه تا 30 دی ادامه خواهد داشت و در کنار آن نشست هایی با موضوع شعر، سینما و نقاشی با این مضمون برگزار خواهد شد.

برای این نمایشگاه یک کاتالوگ ویژه که بخش هایی از آثار درآن گنجانده شده، تهیه شده است.



** استاندارد سازی صنعت گیم با سرمایه گذاری مناسب در تولید شکل می گیرد

تولید کننده بازی رایانه ای جاده های نبرد تامین اعتبار و اختصاص بودجه را برای سرمایه گذاری در عرصه گیم از شاخص های اساسی پیشرفت در این عرصه عنوان کرد.

سجاد بیگ جانی افزود: صنعت گیم در ایران به رغم حیات چند دهه در دنیا نوپاست و نیاز به حمایت جدی بخصوص از سوی دستگاه های مسوول دارد.

مدیر عامل شرکت چنگ پژمان پارسه تاکید کرد: توجه به امر تولید و عرضه مناسب محصولات فرهنگی به همراه تبلیغات گسترده بازی های رایانه ای در جهت معرفی آن به خانواده ها می توانند در ارتقای جایگاه گیم و ایجاد چرخه اقتصادی در این بخش نقش مهمی ایفا کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها