بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۳۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰
نمایش صندلی ها، اثر اوژن یونسکو به کارگردانی حسین رحیمی، سه شنبه (24 دی ماه)، در پنجمین جشنواره تئاتر پرتوانان استثنایی (مهر آئین) به صحنه می رود.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، این نمایش اولین اثر مرکز هنرهای نمایشی شهرداری تهران براساس تئاتر کاربردی و شهروندی است که با حضور کودکان کم توان ذهنی، جسمی، حرکتی و ناشنوا و در راستای حضور این افراد در جامعه شکل گرفته است.

در این نمایش مهران قندهاری، شنو قادری و امین جهانگیری ایفای نقش می کنند.

صندلی ها، 24 دی ماه ساعت 18 در تالار اندیشه حوزه هنری اجرا می شود.



** نمایش «درشوره زار» دوباره به صحنه می رود



اجرای نمایش «در شوره زار» که به دلیل مصدومیت رویا میرعلمی بازیگر آن متوقف شده بود، از سر گرفته می شود و قرار است نسیم ادبی دیگر بازیگر تئاتر، نقش رویا میرعلمی را بازی می کند.

حسین کیانی نویسنده و کارگردان از جایگزین شدن نسیم ادبی به عنوان بازیگر نقش «افسون» که رویا میرعلمی نقش آن را بازی می کرد، خبر داد و افزود: با نسیم ادبی صحبت کردیم و قرار شد به مدت سه روز تمرین کنیم و اجرای مان از روز یکشنبه 22 دی ماه ادامه خواهد داشت.

نمایش «در شوره زار» که پیش از این برای شرکت در بخش مرور جشنواره تئاتر فجر انتخاب شده بود، در همین بخش در جشنواره نیز روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «در شوره زار» نوشته و کار حسین کیانی است که در تالار استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه می رود.

شامگاه دوشنبه 16 دی ماه رویا میرعلمی یکی از بازیگران این نمایش به دلیل سقوط از ارتفاع، دچار آسیب دیدگی و شکستگی زانو شد و همین موضوع باعث توقف اجرای این نمایش شد اما با جایگزین شدن نسیم ادبی، اجرای نمایش از شب 22 دی ماه ادامه پیدا می کند.

فریده سپاه منصور ، علی سلیمانی ، مجید صالحی ، فهیمه امن زاده ، احمد ساعتچیان و وحید رهبانی دیگر بازیگران نمایش «در شوره زار» هستند که هر شب ساعت 20 به مدت 90 دقیقه به صحنه می رود.



** میزبانی نمایش خشت خام میزبان از هنرمندان



نمایش خشت خام به نویسندگی و کارگردانی احسان فلاحت پیشه، شنبه (٢١ دی ماه) ساعت 19 و 30 دقیقه اجرای ویژه هنرمندان خواهد داشت.

در این نمایش هنرمندانی چون مجید آقاکریمی، سعید زارعی، آرینه سوکیاسیان، آرش فلاحت پیشه، امیر قنبری، مهسا کریمی، فریماه کهنمویی و محمد صادق ملکی به هنرنمایی می پردازند.



** «باشگاه فیلم شهر» در راه است



سیدهادی منبتی از راه اندازی باشگاه فیلم شهر در پردیس های شهرداری تهران خبر داد.

سیدهادی منبتی مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری تصویر شهر، در خصوص راه اندازی باشگاه فیلم شهر اظهار داشت: موسسه تصویر شهر به دلیل برخورداری از ظرفیت های فرهنگی شهرداری تهران در نظر دارد باشگاه فیلمی تحت عنوان باشگاه فیلم شهر را در پردیس های سینمایی تحت پوشش خود راه اندازی کند.

وی مهمترین هدف از راه اندازی این باشگاه را ارتقاء سطح دانش بصری مخاطبان سینمایی عنوان کرد و گفت: حضور فعال مخاطبان آگاه و فرهیخته در جلسات نقد و بررسی منجر به ایجاد شبکه منتقدین سینمایی خواهد شد.

وی همچنین گفت: مسوولیت برگزاری باشگاه فیلم شهر را سید ذکریا هاشمی برعهده دارد وی که پیش از این راه اندازی باشگاه های فیلم در فرهنگسراهای ابن سینا، ارسباران و رازی را در کارنامه کاری خود دارد، قرار است با ارائه تجربیات ارزنده خود این موسسه را در جهت هر چه بهتر برگزار شدن جلسات نقد و بررسی فیلم یاری کند. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها