کد خبر: ۱۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۳۰
محصول قهوه، جز دومین تجارت بزرگ جهان محسوب می شود که متاسفانه سهم ایران در بازار پر سود جهانی این محصول بسیار ناچیز است.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، دومین جشنواره و نمایشگاه بزرگ قهوه، کاکائو و صنایع وابسته از امروز یکشنبه با استقبال شرکت های مطرح و صاحب برند داخلی و خارجی مطابق استانداردهای بین المللی در برج میلاد تهران آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با هدف معرفی فرهنگ مصرف قهوه، شناسایی محصول با کیفیت و بررسی امکانات کشور در زمینه کیفیت و کمیت صادرات فرآوری قهوه بر پا شده است.

تضمین کیفیت اجرایی این نمایگشاه از سوی wsg مالزی و nobel cert آلمان به طور مشترک پایش و انجام می شود.

این نمایشگاه می کوشد یادآور اهمیت حضور ایران در بازار پر سود و بین المللی قهوه برای مسئولان و دست اندرکاران تولید، بازرگانی و تجارت کشور باشد.

در این نمایشگاه بیش از 30 شرکت تولید کننده صاحب برند و دست اندرکار قهوه، کاکائو و صنایع وابسته داخلی، شرکت هایی از کشورهای ترکیه، ایتالیا، برزیل، قزاقستان و آلمان نیز برای عرضه آخرین دستاوردهای صنعت قهوه حضور یافتند.

دومین جشنواره و نمایشگاه بزرگ قهوه، کاکائو و صنایع وابسته از 22 تا 27 دی ماه جاری برای بازدید علاقمندان در طبقات اول و دوم برج میلاد تهران بر پاست.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها