بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۰
دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی شامگاه دوشنبه با حضور مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در جزیره کیش گشایش یافت.
به گزارش تدبیر24 به نقل از ایرنا، در آیین گشایش این نمایشگاه که در محل نمایشگاه های بین المللی کیش برپا شده است، شماری از مدیران وزارتخانه های نفت و نیرو و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش حضور داشتند.

دراین نمایشگاه ظرفیت ها و توانمندی های بخش انرژی در زمینه اکتشاف، تولید و توزیع نفت، گاز، برق، انرژی های نو و تجدید شونده معرفی می شود.

ایجاد بسترهای مناسب به منظور تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای بهره گیری از ظرفیت های موجود از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه 150 سازمان، شرکت و موسسه فعال داخلی و حدود 50 نمایندگی شرکت های خارجی جدیدترین دستاوردهای خود را در فضایی به وسعت 18 هزار مترمربع به نمایش گذاشته اند.

50 نمایندگی خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هلند، ایتالیا، هندوستان، کره جنوبی، تایوان، آذربایجان، مالزی، فرانسه، اتریش، امارات متحده عربی، اسپانیا، آلمان، بلژیک، استرالیا، روسیه، انگلستان، ژاپن، پرتقال، کانادا، کویت و سوئیس در این نمایشگاه حضور دارند.

بنا بر اعلام ستاد برگزاری این نمایشگاه، مشارکت شرکت های داخلی و بین المللی در دهمین نمایشگاه بین المللی انرژی کیش در مقایسه با دوره گذشته رشد 80 درصدی را نشان می دهد.

این نمایشگاه تا پنجشنبه 26 دی ماه پذیرای بازدیدکنندگان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها