بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
آقای دکتر روحانی ۵ دوره در مجلس حضور داشته‌اند؛ یعنی کاملا مجلس را می‌شناسد و زیر و‌بم‌های مجلس را بلد هستند.
تدبیر24: نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس شورای اسلامی پیش بینی کرد که تمامی وزرای پیشنهادی که از سوی دکتر حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی معرفی شدند، در‌‌ همان مرحله اول رأی اعتماد می‌گیرند.

محمدرضا خباز، نماینده اصلاح طلب سابق مجلس شورای اسلامی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به معرفی فهرست پیشنهادی وزرای دولت یازدهم از سوی دکتر روحانی به مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: آقای دکتر روحانی ۵ دوره در مجلس حضور داشته‌اند؛ ۳ دوره نماینده و دو دوره نائب رئیس اول مجلس بودند؛ یعنی کاملا مجلس را می‌شناسد و زیر و‌بم‌های مجلس را بلد هستند.

وی افزود: معتقدم آقای روحانی به این نتیجه رسیده‌اند که این افراد معرفی شده می‌توانند به دولت کمک کنند و از این رو آن‌ها را به مجلس معرفی کردند و انشاالله همه این وزرای پیشنهادی در مرحله اول رأی می‌آورند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملكرد مجلس پنجم و نحوه برخورد این مجلس اصولگرا با فهرست وزرای پیشنهادی آقای خاتمی برای دولت هفتم، گفت: مجلس پنجم با وجود اصولگرا بودن، به تمام وزرای پیشنهادی آقای سیدمحمد خاتمی برای دولت هفتم رأِی داد؛ از این رو فکر می‌کنم که مجلس نهم نیز به تمام وزرای پیشنهادی آقای دکتر روحانی رأی اعتماد دهد.

خباز افزود: اصلا به فرض اینکه یک یا چند نفر از وزرای پیشنهادی آقای دکتر روحانی از مجلس رأی اعتماد نگیرند، اتفاق خاصی نمی‌افتد و آسمان به زمین نمی‌آید؛ کما اینکه نماینده‌های مجلس در دوره گذشته می‌خواستند به ۷ تن از وزرای پیشنهادی دولت آقای احمدی‌نژاد رأی ندهند اما حالا با عنایاتی که از این طرف و آن طرف شد، باز هم برخی از آن‌ها رأی نیاوردند.

وی در ادامه با اشاره به خط و نشان کشیدن برخی از نمایندگان مجلس برای دولت جدید قبل از معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس، اظهار داشت: این اقلیت موجود با رفتارشان نشان می‌دهند که هنوز رأی مردم و معنای رأی مردم را متوجه نشدند.

عضو حزب اعتمادملی با بیان اینکه رأی مردم نشان دهنده عدم افراط و تفریط بود، گفت: مردم به اعتدال و به تدبیر و به امید رأی دادند اما این رفتار‌ها نشان می‌دهد این آقایان هنوز این موضوع را متوجه نشده‌اند.
منبع : ایلنا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها