بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۴۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۵
معاون اجرایی رئیس جمهور در خصوص سفرهای استانی هیئت دولت گفت: در فصول سرد سال مناطق گرمسیر و در فصول گرم سال مناطقق سردسیر را برای سفر انتخاب خواهیم کرد.

تدبیر24: محمد شریعتمداری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیاست ما این است که برای همه خارج‌نشینان بحث تردد را تسطیح کنیم.

وی افزود: برای برقراری پرواز ایران به آمریکا نیز با توجه به درخواست‌هایی که از ساکنان آنجا (آمریکا) داشته‌ایم در حال بررسی هست.

معاون اجرایی رئیس جمهور تصریح کرد: برقراری این پرواز مستلزم یک سری مقررات خاص است که باید انجام شود تا بتوان این پرواز را محقق کرد.

وی ادامه داد: برای زمان اجرای این امر فعلا هیچ برنامه‌ای نداریم و نمی‌توان آن را پیش‌بینی کرد.

شریتعمداری همچنین عنوان کرد: چند شرکت هواپیمایی نیز در رابطه با بحث برقراری پرواز ایران به آمریکا درخواست‌هایی را داده‌اند و حاضرند این بحث را تقبل کنند.

وی در خصوص سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت نیز گفت: سفرهای استانی دولت، سیاست معقولی را دنبال می‌کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور ابراز داشت: اول اینکه در فصول سرد سال مناطق گرمسیر و در فصول گرم سال مناطق سردسیر را برای سفر انتخاب خواهیم کرد و دوم اینکه محرومیت استان‌ها را ارزیابی و بر اساس آن، سفرها تنظیم می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
0
0
ما برا شفا یه ایمیل نمیتونیم درست کنیم اونوقت حرف پرواز مستقیم با آمریکا رو میزنی تدبیر جون.پسرم کلاس نذار
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها